Start / Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen / Geavanceerd / Tabblad: Probleem oplossenquote:Ik wil een screenshot maken maar het lukt niet![]()
Hardwareversnelling naar beneden zetten.
Hier fraps even downloaden, dat progje draaien en je kan met F10 screenhots maken..quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Start / Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen / Geavanceerd / Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zetten toepassen enveel geen plezier
Niks is verandert
Balen, dan hoor je de olifanten ook niet aankomen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Geluid is weer weg
...is nu wel weer terug. Kan er geen hoogte van krijgen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Balen, dan hoor je de olifanten ook niet aankomen.![]()
lollifantenquote:
Oinki'squote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt geen olifant gemist.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Flikkerde er weer uit.
Dan loop ik te dromenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Er zijn helemaal geen beesten
Ik ook..quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, ik ga
Er zijn geen olifanten geweest
Aan z'n manier van lopen iets van een luipaard. Was vrij snel weer wegquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Heej Frumzel.. die zag ik ook maar was te laat..
WTf is het![]()
Geen dank, morgen haat je me als je met bloeddoorlopen ogen uren hebt zitten staren maar je geen dier gezien hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
Tof ding.
Klopt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen dank, morgen haat je me als je met bloeddoorlopen ogen uren hebt zitten staren maar je geen dier gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |