abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42495518
Zoals belooft

1:

2: beetje onscherpte, amar ik vond het de compo niet misstaan

3: idem als twee

4:

5:

6:

Please don't kill me
  FOK!fotograaf zondag 8 oktober 2006 @ 22:43:37 #2
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42495853
1; mooie foto!!
2; scherp op bril ipv oog. Wel mooie pose en onscherpte
3; mooie die lichtjes van de flits in haar ogen. Ik zou een stuk boom wegcroppen, de scherpte van de boom leidt af imo.
4; Mooie onscherpte op de achtergrond!
5; erg lekkere foto door die pose, alleen het stukje reflectie bij haar tand zou ik weghalen.
6; ik ben fan van wind foto's, dus deze is . Misschien is haar gezicht iets te weinig belicht, maar dat is marginaal. De bril maakt haar gezicht wat donker.

Over het algemeen zou ik bij zonnebril foto's een polafilter gebruiken. Nu heb je steeds die reflecties die niet zo mooi zijn. Wel erg leuke serie! Top!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_42496161
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:43 schreef freud het volgende:
1; mooie foto!!
2; scherp op bril ipv oog. Wel mooie pose en onscherpte
3; mooie die lichtjes van de flits in haar ogen. Ik zou een stuk boom wegcroppen, de scherpte van de boom leidt af imo.
4; Mooie onscherpte op de achtergrond!
5; erg lekkere foto door die pose, alleen het stukje reflectie bij haar tand zou ik weghalen.
6; ik ben fan van wind foto's, dus deze is . Misschien is haar gezicht iets te weinig belicht, maar dat is marginaal. De bril maakt haar gezicht wat donker.

Over het algemeen zou ik bij zonnebril foto's een polafilter gebruiken. Nu heb je steeds die reflecties die niet zo mooi zijn. Wel erg leuke serie! Top!
Top! bedankt voor de tips, ga ermee aan de slag
  FOK!fotograaf zondag 8 oktober 2006 @ 22:58:16 #4
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_42496504
foto 1: Ik vind dat het model misschien net iets te ver weg gedraaid is. Daardoor mis ik iets van de gezichtsuitdrukking, en dat kan een portret/model foto toch net even dat beetje extra geven.

foto 2: die vind ik net even te fel belicht. Dit is echter persoonlijk, ik ken immers ook veel mensen die wat felle belichtingen juist mooier vinden. Het is inderdaad jammer dat de scherpte niet optimaal is.

foto 3: nét even iets te krap gekaderd... d'r kruin staat er niet op. Jammer. Verder denk ik dat ie ook iets meer naar rechts genomen had kunnen worden. Dus langs haar arm (links) wat strakks gesneden. qua belichting is het jammer dat het rechter oog (voor de kijkers) wat donker is.

foto 4: Deze vind ik wel weer redelijk prettig gekaderd. door haar hand op de boom wordt haar hele pose ineens duidelijk en leuk. de belichting had hier wat vrolijker gemogen denk ik.

foto 5: netjes! scherpte lijkt net even wat naar voren te liggen (op het merkje bijv.) Een iets grotere scherptediepte (2de hand ook scherp) had ik denk ik wel leuk gevonden. Verder weinig op aan te merken.

foto 6: Ook hier ligt de scherpte net iets naar voren lijkt het. Nette foto. Mischien had ik boven iets ruimer gekaderd. Nu lijkt haar voorhoofd wel erg groot (je ziet geen haargrens).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_42496552
#1 - Mooie foto idd Alleen volgende keer iets inflitsen om de slagschaduw in de nek weg te halen
#2 - Onscherpte is al gemeld. Mooie foto verder. Ik vind Maya fijn afsteken tov de achtergrond.
#3 - Wederom onscherpte. Hier heb je wel geflitst volgens mij, maar ik vind dat de ogen te donker zijn. Denk dat je dat slechts op kan lossen met reflectieschermen of zo
#4 - Mwah..minste van de serie. Vind de compo niet interessant genoeg.
#5 - Hij is fijn
#6 - Hij is nog fijner, maar met scheve horizon vond ik hem toffer

Qua reflecties heeft freud denk ik wel gelijk Polaatje gebruiken om de reflecties weg te halen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:27:48 #6
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42497808
Zulk uitgebreid commentaar als hierboven hoef je niet te verwachten en hou er een beetje rekening mee dat ik nogsteeds FOT-newbie ben, maar ik vind #3 écht geweldig. De donkere ogen/oogkassen en dan toch (wss door flits idd, maar toch) die kleine highlights er in. Geweldig imo!
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:40:43 #7
156146 Bron
Positive user
pi_42498257
Ik vind de laatste foto het meest natuurlijk, en de derde vind ik ook wel leuk. De andere vind ik te veel gemaakt. Maar dat is mijn mening
pi_42515832
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef Bron het volgende:
Ik vind de laatste foto het meest natuurlijk, en de derde vind ik ook wel leuk. De andere vind ik te veel gemaakt. Maar dat is mijn mening
Wat bedoel jij me te gemaakt? Want eerlijk gezegd is de laatste foto een van de weinige waar ik echt aanwijzingen heb gegeven over hoe ik het wilde hebben
pi_42580447
Als leek, ik vind de 3e ook wel leuk maar voor mijn gevoel was de lichtval mooier geweest als ze iets meer naar (voor de kijkers) links gedraaid stond.

6 vind ik helemaal leuk, hele stoere foto! Misschien gewoon meer aanwijzingen geven dus

Die twee springen er voor mij in ieder geval uit, 2 en 4 geven mij meer een kiekjes-gevoel ofzo. Kan het niet helemaal goed benoemen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')