quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef miraculeus het volgende:
leuke TT
Zeker weten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je 6 week geen frituur hebt gehad, is dat vast best lekker.
Het leuke is dat BB dit als 'straf' ziet, maar dat de bewoners waarschijnlijk uit hun dak gaan als ze dit zien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij is het ook geen straf inderdaad....Frikandellen en patat.....
Het wordt nu wel koud trouwens....
Forget it. Semih poetst de plaat....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten!![]()
Ow Egbert, ik begin me steeds meer aan die man te ergeren, gelukkig is 'ie morgen weg.
Volgens mij komt die na het eten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Lekker, koude patat en gesmolten ijs.![]()
Hmmm, geen envelop. Dit stelt niks voor.![]()
Rik is gauw blijd.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Rik vindt het helemaal fantastisch....
Dus idd geen straf voor de bewoners...althans zo ervaren ze het nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Rik vindt het helemaal fantastisch....
Of weer insinuerende teksten op de plasma ....quote:
Was volgens mij pas in een iets later stadium van BB, dus mss komt dat nog vanaf volgende week?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:17 schreef Sug4r het volgende:
vorig jaar kregen de genomineeerden mooie foto's van hunzelf, het is maar sobertjes dit jaar hoor
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Semih en Micheline hoeven gaan frikandel....Jenkerds.... Een beetje uier is goed voor de immunoglobulines....
Als dat niet zo is weet ik je te vinden.quote:
quote:
Haal Egbert bij de friet weg.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of weer insinuerende teksten op de plasma ....![]()
![]()
Haal de mayo van Rik's gezicht....quote:
Er stond in de brief die ze eerder hebben gekregen; eerst het eten en dan het moraal (zoiets)quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als dat niet zo is weet ik je te vinden.![]()
Ze zijn wel erg blij hiermee, is ook zooo lekker...
Nog ff Da Vinci Code uitkijken.
Ik zet net de frituurpan aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Is iedereen nou patat aan het bestellen??
Dan moet je ze eens chips zien/horen eten ...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef berney het volgende:
Ze vreten als bouwvakkers. Hebben zeker nog niks gehad vandaag.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan moet je ze eens chips zien/horen eten ...![]()
Ja, geen genade, moet haar echt niet vandaagquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie cap van Monique.... die baalt als een stekker....
No mercy today for the bitch....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, geen genade, moet haar echt niet vandaag
En daarom ook een stuk saaierquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef Kinga het volgende:
Wel duidelijk minder gespannen sfeertje dan vorige exit diner...
En we wachten op: die Moralquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef Kinga het volgende:
Wel duidelijk minder gespannen sfeertje dan vorige exit diner...
"Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral"quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef Day het volgende:
[..]
Er stond in de brief die ze eerder hebben gekregen; eerst het eten en dan het moraal (zoiets)
Ik zei net al, BB geeft ze dit waarschijnlijk als 'straf', maar zo zullen zij het echt niet zien.
Mooie gedachte ! Het zal het schaamrood op de kaken brengen bij sommigen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BB stuurt misschien een beetje aan op de vraag wat belangrijker is in het huis, het spel of eventuele vriendschap. Ofzoiets.
Oei.... Laat maar niet zien aan de "fakers"....quote:
maar het blijft tenslotten een spel dat iedereen wil winnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie gedachte ! Het zal het schaamrood op de kaken brengen bij sommigen...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Laat maar niet zien aan de "fakers"....![]()
Uiteraard, maar dat kan ook door oprecht te blijven over je vriendschappen.... Zie Ruud....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar het blijft tenslotten een spel dat iedereen wil winnen
dat is waar natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat kan ook door oprecht te blijven over je vriendschappen.... Zie Ruud....
Wow ! Split second....quote:
Viënetta ofzietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe heet dat ijs ook alweer... ?
boomstamquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Jaaaquote:
Voor "die Moral"....ben benieuwd of Mich gaat janken....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:44 schreef Kinga het volgende:
Weer die stilte...
Oh vast! Die jankt om alles.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor "die Moral"....ben benieuwd of Mich gaat janken....
Tiramisuquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker sigaretten na patat!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
En weer die mensen die schaamteloos meteen een kankerstikkie aansteken![]()
Ik blijf iig niet wachtenquote:
er zijn er nog die aan het eten zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
En weer die mensen die schaamteloos meteen een kankerstikkie aansteken![]()
de wat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf iig niet wachten
ga zo PrdV kijken
quote:
Wees blij... de non-verbale zaken zeggen vaak zoveel meer.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
En ik heb geen geluid meer..
Ik ben heel ruimdenkend tegenover niet-rokers, ze mogen van mij rustig dooretenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:52 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja da vink zo smerig eten bij het roken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben heel ruimdenkend tegenover niet-rokers, ze mogen van mij rustig dooreten![]()
Het is wel de eerste keer dat ze zichzelf zien.....quote:
gezellig na tafelen hoort met een shaggyquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Had het inderdaad netter gevonden, als Eg bij de swimmingpool was gaan zitten...
dus we praten over iets maar niemand was aan wezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
In de ethologie noemen we dit "omgericht gedrag". Ze willen niet over elkaar praten....
Dat krijgt die ook steeds te horen van zijn dochter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:01 schreef AliceD het volgende:
Hij houdt er rekening mee dattie vertrekt volgens mij
Bedoel je degene die hier gebruikt worden of de afkortingen van de bewoners?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Zucht. Die fucking afkortingen van die namen ook he. "Sa" vind ik veruit de ergste.
Bewoners.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Bedoel je degene die hier gebruikt worden of de afkortingen van de bewoners?
beterquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef NorthernStar het volgende:
Als Tijn niet meer verliefd is en Saar niks te doen heeft gaan ze speeddaten.
Etienne ziet alweer groen
Ik ook wel een beetje..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef berney het volgende:
My god ik hoop zo dat morgen Semith vertrekt en niet Eggie. Wát zal de hel dan losbreken.
* Duimt mede!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef berney het volgende:
My god ik hoop zo dat morgen Semith vertrekt en niet Eggie. Wát zal de hel dan losbreken.
Als Semih er nog een week in zit, dan barst de bom tussen hem en E10, dat vind ik toch leukere tv dan dit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef berney het volgende:
Echt waar? Wat pathetic.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef Kinga het volgende:
whahaha jezus, ze mogen niks zuipen!
maar geen haarverfquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef bbfakir het volgende:
Wat een uitgroei! En ze hebben een kapper in huis.
[afbeelding]
zo blond is dus ook niet ,wat zou dr echte haarkleur zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef bbfakir het volgende:
Wat een uitgroei! En ze hebben een kapper in huis.
[afbeelding]
Of iedereen genomineerdquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach gewoon opzuipen... krijgen ze toch als sanctie dat de tuin 's ochtends niet opengaat
Yep, heeft ze getypt, nippend aan de sherryquote:
Whats next, sanctie als Egbert in de princessenkamer komt?quote:
Maar daarvoor moeten ze zich eerst moed indrinkenquote:
Ja, inderdaad. Who gives a shit?!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach gewoon opzuipen... krijgen ze toch als sanctie dat de tuin 's ochtends niet opengaat
Dan sturen ze E10 op hem afquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Whats next, sanctie als Egbert in de princessenkamer komt?.
Dat past dan weer mooi in elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten ze zich eerst moed indrinken![]()
Hier is ook al iemand ruim een uur bezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Kinga het volgende:
wie is de maan uit aant gummen?
Dat haar dronken harses nou niet zo leuk is op de buis, oké. Maar dan moet ze ons wèl een leuke tijd gunnen met BB. Pffff, waarom snappen bepaalde mensen dit niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, heeft ze getypt, nippend aan de sherry![]()
Nee joh, dat is Egberts hoofdquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef tonja het volgende:
Ze zitten met de maan te spelen
Dat Cluedo gedoe houden we nu tot het eind van BBquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat haar dronken harses nou niet zo leuk is op de buis, oké. Maar dan moet ze ons wèl een leuke tijd gunnen met BB. Pffff, waarom snappen bepaalde mensen dit niet?
Een avond Cluedo was al triest genoeg.
Whehe, zo slecht dat ie leuk isquote:
Dat is ondertussen toch uit? (ook al is dat nog niet face to face gezegd)quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef Day het volgende:
E10 gedraagt zich echt als de vriend van Sabrina.
En niemand die aan 'm vraagt: maar hey E, what about je vriendin thuis dan?
Sabrina gaat ook niet vrij-uit hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef Day het volgende:
E10 gedraagt zich echt als de vriend van Sabrina.
En niemand die aan 'm vraagt: maar hey E, what about je vriendin thuis dan?
Daar zit toch wel een verschil in, hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sabrina gaat ook niet vrij-uit hoor..
Das ook weer zo inderdaad, maargoed Monique is dan ook gewoon een trut.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een verschil in, hoor.
Sabrina gedraagt zich niet bezitterig t.o.v. E10 (zoals haar zus doet bij Tijn)
met dat zeikstemmetjequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline ligt er weer als een kerel bij
Sja, ze moeten wat nu er geen alcohol is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kroketten worden ook gemaakt van paardenvlees, afgeschraapt van een paardenbeen... Maar enfin, wat zitten ze zeiken terwijl ze er niks van af weten?
Heb anti-monique dagje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
[..]
En Tijn? Die zit haar ook gek te maken. Hij moet net zo goed zijn plaats kennen.
Daar heeft Sab ook geen reden voor, wie wil nou Etjen? Terwijl bijna alle vrouwen voor Tijn vallen (vraag me niet waarom)quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een verschil in, hoor.
Sabrina gedraagt zich niet bezitterig t.o.v. E10 (zoals haar zus doet bij Tijn)
Maar zwakte zijn opmerking weer af door te zeggen ik zit je maar te dollen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef schatje het volgende:
Marlies is vegetarisch maar eet daarnaast wel kip. Hoe krom. Semih maakte er terecht een opmerking over.
Echt wel! Mag ze helemaal zelf weten maar noem jezelf dan geen vegetarier. Zij is gewoon iemand die vegetarische dingen besteld en zelf maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Day het volgende:
Marlies is een nep-vegetariër.
Ik vind Monique nog steeds een toffe vrouw. Alleen net wat je zegt, haar gedrag wat betreft Tijn is stuitend. Maar goed, verliefdheid kan nare eigenschappen naar boven brengen.quote:
Ach, zolang ie niet zijn broek een stuk naar beneden trekt om uitgebreid aan zijn kont te gaan krabben valt het nog meequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Bigblahbla het volgende:
wat igt rik er onsmakelijk bij
Ja, dat is Semih hè? Achteraf zeggen dat het een grapje is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar zwakte zijn opmerking weer af door te zeggen ik zit je maar te dollen.
Daar moet ik dan weer om lachenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, zolang ie niet zijn broek een stuk naar beneden trekt om uitgebreid aan zijn kont te gaan krabben valt het nog mee![]()
Dat zit / ligt / loopt ie 80% van de tijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Bigblahbla het volgende:
wat igt rik er onsmakelijk bij
Ik kan de verliefdheid nog wel begrijpen. Hell, zelfs het aantrekken en afstoten, want dit moet, in haar situatie (man en kinderen thuis) behoorlijk verwarrend zijn. Maar haar reactie op Tijn afgelopen vrijdag vond ik echt erg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Monique nog steeds een toffe vrouw. Alleen net wat je zegt, haar gedrag wat betreft Tijn is stuitend. Maar goed, verliefdheid kan nare eigenschappen naar boven brengen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan de verliefdheid nog wel begrijpen. Hell, zelfs het aantrekken en afstoten, want dit moet, in haar situatie (man en kinderen thuis) behoorlijk verwarrend zijn. Maar haar reactie op Tijn afgelopen vrijdag vond ik echt erg.
Dan kan je nog zo in denial (willen) zitten, maar je gaat niet zo met de gevoelens van een ander om.
dat Mo verliefd is oke dat ze het ontkent dat vind ik jammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Monique nog steeds een toffe vrouw. Alleen net wat je zegt, haar gedrag wat betreft Tijn is stuitend. Maar goed, verliefdheid kan nare eigenschappen naar boven brengen.
Wat heb je geleerd de afgelopen weken Arneaux?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef arneaux het volgende:
Wat een kansloos kutafscheidsdiner. Alsof die bewoners nou écht gaan nadenken van, o wat goed, we drinken niet, kijk eens hoe we de situatie onder controlle hebben. Wat is nou écht BB? 10 Mensen die maar een beetje in een bank hangen? Lijkt me niet. Ik wil drama.
Het kàn toch ook niet!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
dat Mo verliefd is oke dat ze het ontkent dat vind ik jammer
Dat kan heel goed, vandaar dat hij tussen de beklemmende stiltes zomaar wat zegtquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:56 schreef ruby het volgende:
Jeroen heeft ergens last van. Iets op medisch gebied. Oorsmeer???
Ja, vind ik ook hoor. Met name ook doordat ze altijd goed weet het gedrag van de ander te reflecteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan de verliefdheid nog wel begrijpen. Hell, zelfs het aantrekken en afstoten, want dit moet, in haar situatie (man en kinderen thuis) behoorlijk verwarrend zijn. Maar haar reactie op Tijn afgelopen vrijdag vond ik echt erg.
Dan kan je nog zo in denial (willen) zitten, maar je gaat niet zo met de gevoelens van een ander om.
Dat Monique een hypocriete trut is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wat heb je geleerd de afgelopen weken Arneaux?
Gewoon wat klanken eruit wauwelen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, vandaar dat hij tussen de beklemmende stiltes zomaar wat zegt
Dat is inderdaad een goed punt. Monique weet gevoelens betreffende anderen altijd onder woorden te brengen maar zelf bakt ze er niks van.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Met name ook doordat ze altijd goed weet het gedrag van de ander te reflecteren.
Alle drank moet vanavond opgedronken worden !!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
Er ligt een envelope in het voorraadhok.
nee juist niet liggen krikken afstand nemen van tijn en niet met gevoelens van m spelenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het kàn toch ook niet!
Wat moet ze dan? Met Tijn gaan liggen krikken ofzo? Nee, da kan nie he.
Dus zegt ze tegen Tijn dat hij niet verliefd is en zegt ze dat ook tegen zichzelf, want dan kunnen ze nog een beetje kroelen met elkaar. Ze gaat haar huwelijk echt niet opblazen vanwege een fling ofzo.
![]()
quote:
Waarheen ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
Silent van Delerium. Inderdaad een lekker nummer. Vooral als je heen bent.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat Monique een hypocriete trut is.
Dat Etiënne kan doen alsof hij ontzettend veranderd is in het huis maar dat in werkelijkheid helemaal niet is.
Dat Egbert dodelijk saai is en daarbij ook nog eens constant klaagt.
Dat Sabrina naïef is, laama seggeh.
Dat Marcia te veel verantwoordelijkheid heeft gekregen op jonge leeftijd.
Dat Semih mijn soort humor heeft maar meer zelfkritiek moet hebben.
Dat Michelline een irritante stem heeft en daarbij ook nooit iets nuttigs zegt.
Dat Tijn een zacht ei is.
Dat Rik veeeeeel te lang over aankleden en makeuppen doet.
Dat Jeroen cool is.
Dat Marlies heel erg Marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlies is.
Dat.
Ja blijkbaar BB ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef neferhone het volgende:
dta sem weg gaat lijkt mij het leukste scenario
Ik zei hier net hardop exact hetzelfde en daarna las ik je posting....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef Day het volgende:
* Day slaat Sabrina keihard op haar irritante smoel
Ik mag Jeroen wel hoor, maar ik vind het toch leuk om grapjes over 'm te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Jeroen zegt tijdens ruzies of moeilijke onderwerpen erg zinnige dingen, waarom hij niet serieus word genomen is mij een raadsel.
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef Day het volgende:
* Day slaat Sabrina keihard op haar irritante smoel
Vanwege de sterke band onderling hier op Fok, is hier sprake van telepathie!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zei hier net hardop exact hetzelfde en daarna las ik je posting....
Geen drank...voorlopig....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
Wat is er nou met de drank en zo?
Kan er even iemand streamen???
En ze verwachten nu teveelquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Ik vind dat BB de boel weer zit te forceren.
Maar ik zag voordat ik wegging bij de patat heinekenquote:
Nou ik vind Tijn echt niet zielig ofzo, hij weet waar hij aan begint! Tijn speelt net zo goed met haar gevoelens al heeft zij laamaarsegge niet dezelfde vrijheid om iets uit te spreken zoals Tijn dat heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:03 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
nee juist niet liggen krikken afstand nemen van tijn en niet met gevoelens van m spelen
![]()
Dus eigenlijk en soort massa allergie..komt er op nee dat abrina eigenlijk de leukste in het BB huis is volgens jou maar dat wij door de mening van 1 Sabrina hater allemaal denkn dat ze niet leuk isquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Vanwege de sterke band onderling hier op Fok, is hier sprake van telepathie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |