quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef miraculeus het volgende:
leuke TT
Zeker weten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je 6 week geen frituur hebt gehad, is dat vast best lekker.
Het leuke is dat BB dit als 'straf' ziet, maar dat de bewoners waarschijnlijk uit hun dak gaan als ze dit zien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij is het ook geen straf inderdaad....Frikandellen en patat.....
Het wordt nu wel koud trouwens....
Forget it. Semih poetst de plaat....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten!![]()
Ow Egbert, ik begin me steeds meer aan die man te ergeren, gelukkig is 'ie morgen weg.
Volgens mij komt die na het eten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Lekker, koude patat en gesmolten ijs.![]()
Hmmm, geen envelop. Dit stelt niks voor.![]()
Rik is gauw blijd.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Rik vindt het helemaal fantastisch....
Dus idd geen straf voor de bewoners...althans zo ervaren ze het nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Rik vindt het helemaal fantastisch....
Of weer insinuerende teksten op de plasma ....quote:
Was volgens mij pas in een iets later stadium van BB, dus mss komt dat nog vanaf volgende week?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:17 schreef Sug4r het volgende:
vorig jaar kregen de genomineeerden mooie foto's van hunzelf, het is maar sobertjes dit jaar hoor
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Semih en Micheline hoeven gaan frikandel....Jenkerds.... Een beetje uier is goed voor de immunoglobulines....
Als dat niet zo is weet ik je te vinden.quote:
quote:
Haal Egbert bij de friet weg.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of weer insinuerende teksten op de plasma ....![]()
![]()
Haal de mayo van Rik's gezicht....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |