Apart, ze ziet er niet uit als ultra-conservatief. Eigen land ligt in Europa?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamtquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Juist! Nu alleen haar naam nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamt
Geen idee, ze is daar volgens mij wel een keer te gast geweest. Zo vroeg kijk ik geen tv.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet dat mens van goede morgen nederland?
Haar naam zou ik echt niet weten, het is hier wel eens voorbij gekomen maar heb het niet onthoudenquote:
Als je nou een paar romans had genoemd, zou ik je een naam kunnen geven. Dit zegt me helemaal niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Goeie titels!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Dat is correctquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:05 schreef Emmetje37 het volgende:
Ann Coulter
Kom op met die nieuwe vraag danquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Oeps, mea maxima culpaquote:
Dan krijg je het puntquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Ik ben kennelijk dyslextischer dan ik dacht. Nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef Emmetje37 het volgende:
Dank je Wyccie, Emmertje is nog niet zo erg , werd al eens gevraagd of ik xl was. Snapte toen de link niet 1,2,3. Maar dat is OT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |