Apart, ze ziet er niet uit als ultra-conservatief. Eigen land ligt in Europa?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamtquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Juist! Nu alleen haar naam nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamt
Geen idee, ze is daar volgens mij wel een keer te gast geweest. Zo vroeg kijk ik geen tv.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet dat mens van goede morgen nederland?
Haar naam zou ik echt niet weten, het is hier wel eens voorbij gekomen maar heb het niet onthoudenquote:
Als je nou een paar romans had genoemd, zou ik je een naam kunnen geven. Dit zegt me helemaal niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Goeie titels!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Dat is correctquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:05 schreef Emmetje37 het volgende:
Ann Coulter
Kom op met die nieuwe vraag danquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Oeps, mea maxima culpaquote:
Dan krijg je het puntquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Ik ben kennelijk dyslextischer dan ik dacht. Nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef Emmetje37 het volgende:
Dank je Wyccie, Emmertje is nog niet zo erg , werd al eens gevraagd of ik xl was. Snapte toen de link niet 1,2,3. Maar dat is OT.
Hillary Clinton en Condolleeza Rice. Onthouden omdat het twee vrouwen zijn, waarvan eentje zwart. (quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
Voormalig Clinton-adviseur Dick Morris schreef vorig jaar een boek "vs.
- The Next Great Presidential Race." over zijn visie van de ultieme Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2008. Peilingen laten zien dat bij de Republikeinen,
inderdaad favoriet is en bij de Democraten inderdaad
. Wie zijn
en
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |