Wat hij zeiquote:
Toch bijna 50 punten bij elkaar verzamelenquote:
Ja doe dat, die weet ik in ieder geval.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:54 schreef WooZ het volgende:
ik zal er de volgende x eens een beta-vraag ingooien
Natuurwetenschappenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
Ja Wyccie het kan verkeren.
Waar moet ik een vraag opver stellen ?
Wat zijn de 4 belangrijkste bloedgroepen ?quote:
A, B, AB en Oquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn de 4 belangrijkste bloedgroepen ?
Bolkesteijn+1quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:09 schreef WooZ het volgende:
ja fok eindelijk een vraag op mijn vakgebied, douw ik te laat op f-5
Beta-vraag of politiek.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Jeuh, een betavraag goed
Wat voor vraag willen jullie?
Euhm 6 dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Er zijn 2 antwoorden die ik goed kan rekenen. Maar het goede zit er nog niet bij.
Die reken ik goed. Er zijn 5 officiële, maar de voeten parallel naast elkaar wordt ook wel eens als de 6e gezien.quote:
van mierlo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie was in 1976 de lijsttrekker van D66?
Toen was ie 10 of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
BorisDietrich? heb echt geen idee
Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef WooZ het volgende:
carry slee?
Wie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Om maar in politieke sfeer te blijven:
Hannie van Leeuwen
Hannie van Leeuwen is de oudste senator (lid van de Eerste-Kamer dus), en van het CDA. Echt het prototype oma.quote:
Ik ken maar 3 schrijvers ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Dit is wel een vervolgvraag, maar niet in die richting. WooZ zat wel goed.
Was een goede hintquote:
no limitquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was een goede hint![]()
Noem 6 nummers van 2 Unlimited
Inderdaad de eerstequote:
No Limit, Tribal Dance, Maximum Overdrive, Get Ready For This, Twilight Zone, Faces.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was een goede hint![]()
Noem 6 nummers van 2 Unlimited
Helemaal goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
No Limit, Tribal Dance, Maximum Overdrive, Get Ready For This, Twilight Zone, Faces.![]()
Ik draai nog veel van die ouwe troep.
quote:
Ow dat vond ik zo'n kutnummer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Nothing like the Rain
Ik kom er inmiddels wel voor uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat publiek geheim was
onder de tilde links van de 1 bij mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:02 schreef MaJo het volgende:
bétavragen![]()
(waar vind ik het streepje de andere kant op?
)
Geweldig!!! Ik gebruikte altijd de alt-code. Maar soms doet de computer vreemd en spring ik naar de eerste pagina van het topic.quote:
Bij mij niet, heb het vaagste toetsenbordquote:
is er niet gewoon een toets waar dat tekentje op staatquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij niet, heb het vaagste toetsenbordBij mij zit daar het @
Kom op... Nog eeentje! What harm can it do?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom er inmiddels wel voor uit
Hou me tegen om nog meer Lost te kijken, de volgende is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |