Lama's klopt, over Boer zoekt vrouw was nog wat opschudding dat ze geen nominatie kregen en met Dancing on Ice denk je iets te veel in het heden, maar wel in goede richting.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
De Lama's
Boer zoekt vrouw
enneuh..
Dancing on Ice?.
neequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:16 schreef WooZ het volgende:
misschien 'hart in actie' met wendy van dijk
De Lama'squote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Lama's klopt, over Boer zoekt vrouw was nog wat opschudding dat ze geen nominatie kregen en met Dancing on Ice denk je iets te veel in het heden, maar wel in goede richting.
Dat zijn er 2 goed --> Lama's en Dancing with the starsquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:21 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
De Lama's
Dancing with the stars
euh,
Koefnoen?
gooische vrouwen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 goed --> Lama's en Dancing with the stars
en nu zoek ik nog een programma van Talpa![]()
Allebei anderhalf ongeveer. Hij zei al 'Dancing stars' voordat jij die het volledige antwoord daarvan gafquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Boh, ik doe al het voorwerk. Nou ja.
Gefeliciteerd Wooz, volgende vraag!.
Ai!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Hangt er vanaf aan wie je het vraagt.....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ai!!
Dan is mijn antwoord;
welke genocide?.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
[afbeelding]
There was no genocide!
Vat je hem nu![]()
Mooiquote:
Precies!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:44 schreef erkel het volgende:
Haha, 'There were no bodies found, there are no massgraves, so there was no genocide'![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef Asmodian het volgende:
52 + 2 jokers + 1 bridge-uitleg-ding = 55
Heej Wycciequote:
Jeej!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Asmodian+1 Ik was die uitleg dingen vergeten dus 54 had ik ook goed gerekent maar volgens mij ziiten die niet in alle pakjes
Het zusje van Karen Mulder?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand dit weet:
Wie o wie?
[afbeelding]
Het is vast niet Imelda Marcosquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand dit weet:
Wie o wie?
[afbeelding]
Altijd grappig om misleidende bestandnamen te gebruiken om te zien wie spiektquote:
Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor misleidende bestandsnamen er bedacht zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Altijd grappig om misleidende bestandnamen te gebruiken om te zien wie spiekt
Is dat niet dat mens van goede morgen nederland?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Susan Smit?
(Al is ze officieel geen schrijver, maar heks)
Apart, ze ziet er niet uit als ultra-conservatief. Eigen land ligt in Europa?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamtquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Asmodian het volgende:
Mevrouw is in haar geboorteland een zeer bekende ultra-conservatieve schrijfster en columniste. Ik vraag me af of jullie haar kennen(zo niet stel ik gewoon een andere vraag
)
Juist! Nu alleen haar naam nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh die vreemde amerikaanse die van alles en nog wat uitkraamt
Geen idee, ze is daar volgens mij wel een keer te gast geweest. Zo vroeg kijk ik geen tv.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet dat mens van goede morgen nederland?
Haar naam zou ik echt niet weten, het is hier wel eens voorbij gekomen maar heb het niet onthoudenquote:
Als je nou een paar romans had genoemd, zou ik je een naam kunnen geven. Dit zegt me helemaal niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Goeie titels!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Asmodian het volgende:
Haar bekendste boeken heten "Slander: Liberal Lies about the American Right", "How to Talk to a Liberal (If You Must)" en "Treason: Liberal Treachery from the Cold War to the War on Terrorism"
Dat is correctquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:05 schreef Emmetje37 het volgende:
Ann Coulter
Kom op met die nieuwe vraag danquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Oeps, mea maxima culpaquote:
Dan krijg je het puntquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik heb de regels gelezen.
Ik ben kennelijk dyslextischer dan ik dacht. Nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef Emmetje37 het volgende:
Dank je Wyccie, Emmertje is nog niet zo erg , werd al eens gevraagd of ik xl was. Snapte toen de link niet 1,2,3. Maar dat is OT.
Hillary Clinton en Condolleeza Rice. Onthouden omdat het twee vrouwen zijn, waarvan eentje zwart. (quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
Voormalig Clinton-adviseur Dick Morris schreef vorig jaar een boek "vs.
- The Next Great Presidential Race." over zijn visie van de ultieme Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2008. Peilingen laten zien dat bij de Republikeinen,
inderdaad favoriet is en bij de Democraten inderdaad
. Wie zijn
en
?
Correct!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Condoleezza Rice?
Mini-kabinet-dinges?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of ik dit al een keer heb gevraagd.
Hoe heet dit?
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:29 schreef Asmodian het volgende:
Maar hee mensjes, ik moet weer werken. Veel quiz-plezier nog en tot later!
Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef WooZ het volgende:
een dirigent-bladmuziek-oplees-ding
Ja, dat is 'm!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dat je met je hand in een soort (wat zal het zijn) magnetisch veld zwaait en dat er dan een toon ontstaat, en als ik de naam van het intrument hoor dan is het een gegarandeerde "Oja"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |