zo zijn we dus ook op dit onderwerp gekomen, ik vroeg me af hoe n schizofreen iemand stemmen hoorde, gewoon in zn hoofd of echt alsof iemand achter/naast je staat.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje shizo.... als ik het zo bekijk.
quote:-Stemmen 'in het hoofd' geven 'imperatieve hallucinaties', dat zijn dwingende opdrachten, waaraan geen weerstand kan worden geboden.
-Interne stemmen geven voortdurend commentaar op het gedrag.
jep, ik ook!quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In eigen woorden (soms zelfs in het Engels)
in eigen woorden maar is dat ook met jouw eigen stem? of is t meer geschreven tekst?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In eigen woorden (soms zelfs in het Engels), en soms, om een beter begrip te krijgen, komen er wat beelden bij.
ik ook, en soms ook nog in het duits, en dat spreek ik eigenlijk helemaal niet goed.. maar dan probeer ik de juiste woorden te zoeken, tijdens het denkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In eigen woorden (soms zelfs in het Engels), en soms, om een beter begrip te krijgen, komen er wat beelden bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |