Jaquote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Sabinee het volgende:
Ooo ik vind het zo heerlijk. Pepernoten (vooral die met chocola) en chocoladeletters en taaitaai en schuimpjes en borstplaat..
En straks o hel, de kerstKerstkransjes
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O
moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit volquote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O
moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
bijna twee jaar aan het zwemmen nu, elke dag toch wel minstens 80 baantjesquote:
dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i knowquote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit vol) om het uit te houden tot het avondeten zonder koekjes en bij het avondeten schep ik genoeg op om er de hele avond op te kunnen teren
. heb al vier dagen niet meer gesnoept
. Behalve toen m'n zus gister om drie uur besloot om wafels te maken, maar ik had een kleintje want het beslag was op
.
Als je nog steeds honger hebt, dan kan je beter kleine porties nemen en in plaats van 3 maal eten per dag ... opvoeren tot 4 - 5x per dag. wel sporten he... anders ga je bulkenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Na 5 boterhammen heb ik nog steeds honger.![]()
*hint*quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:10 schreef AcidBurner het volgende:
goedemorgen zwahiel!! tuurlijk af en toe is komen kijken naar mijn lotgenoten he! ... zo te lezen doen jullie het allemaal goed...op een paar choco addicts na (grapje) maar ik zal echt niet meer spammen beloofdik blijf beleefd..leuke dag nog ik ga werken btw zwahiel de vroeger je opstaat de meer kcal's je verbrand op een dag
goed bezig dus...
![]()
ja maar ik sport nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 05:07 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i know![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |