abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43148212
Wat is het hier rustig de laatste tijd!
M'n kilo is er nog steeds vanaf trouwens, dus dat is wel heel lekker .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_43158811
ik ben weer opnieuw begonnen .
Tap tap tap
pi_43162120
Ik ben aan de het eind van de zomer aangekomen en nu wil ik er weer 3,5 kilo af hebben . Helaas is mijn zwakke punt koekjes . En daar zijn er genoeg van in deze wereld. En chocola.
Maar het lukt me wel!
pi_43162880
hier gaat ie wel goed, ben weer begonnnen met sporten, eet gezond, alleen nou maar hopen dat de weegschaal dat ook gaat uitwijzen
pi_43171761
Ik vrees dat ik een beetje stilsta..en ik heb de hele tijd gigantische trek in siterklaassnacks. Tot nu toe heb ik me nog in weten te houden, hoe lang gaat het nog goed...?
Maandag update, hopelijk toch weer een kilo eraf...we houden de moed erin
  donderdag 2 november 2006 @ 14:57:47 #256
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43171925
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O

moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
pi_43171969
Ik heb nog helemaal niks aan sinterklaasspul gehad En dat wil ik nog lang zo proberen te houden, maar scheelt dat ik het toch niet echt lekker vind, pepernoten en speculaas enzo

Vanochtend als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek gehad en tussen de middag 2 tosti's ( = 4 boterhammen)

En drinken alleen maar thee, dus wel redelijk gezond tot nu toe En zo gaat het al een paar dagen en ik sport ook weer, dus gaat goedkomen hoop ik
pi_43172225
Ooo ik vind het zo heerlijk. Pepernoten (vooral die met chocola) en chocoladeletters en taaitaai en schuimpjes en borstplaat..
En straks o hel, de kerst Kerstkransjes
pi_43172248
Vind het ook heerlijk allemaal, maar begin er maar niet aan.. er zit altijd zoveel in die zakken
pi_43173198
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Sabinee het volgende:
Ooo ik vind het zo heerlijk. Pepernoten (vooral die met chocola) en chocoladeletters en taaitaai en schuimpjes en borstplaat..
En straks o hel, de kerst Kerstkransjes
Ja .
  donderdag 2 november 2006 @ 17:35:13 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_43177117
Nou ja, een goed voornemen is niet zo moeilijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_43177297
De tijd gaat echt heel snel. De lootjes voor sinterklaas zijn al getrokken.
En de maand oktober is voorbij. Tijd dus om te kijken hoe die maand is gegaan.
Ik ben 1,5 kilo afgevallen en er is 1,5 cm van mijn heupen en 2 cm van de taille af
Het is wel moeilijk om genoeg te blijven sporten wekelijks als je hele dagen werkt. Maar mijn vriend is gelukkig mee gaan doen (met bewegen) dus dat is al een stuk gezelliger.

En ik vind marsepein niet meer zo lekker . Het is nu al 4 maanden dat ik geen snoep en alle andere dingen waar suiker aan toegevoegd is meer eet, en ik vind nu alles zoet Alle lekkere dingen zeg maar.
Dus dat scheelt weer, maar is ook erg jammer.
  donderdag 2 november 2006 @ 19:35:33 #263
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43181212
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O

moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
Hoe doe je dat?
pi_43181799
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:

het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit vol ) om het uit te houden tot het avondeten zonder koekjes en bij het avondeten schep ik genoeg op om er de hele avond op te kunnen teren . heb al vier dagen niet meer gesnoept . Behalve toen m'n zus gister om drie uur besloot om wafels te maken, maar ik had een kleintje want het beslag was op .
Tap tap tap
  donderdag 2 november 2006 @ 19:53:29 #265
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43181915
Na 5 boterhammen heb ik nog steeds honger.
pi_43186201
gister moest ik oppassen en daar stond een schaaltje met chocoladepepernoten op tafel.. tja, dan maak je t ook wel erg moeilijk he.. ze waren lekker:)
Over het algemeen gaat t voor mijn gevoel wel goed en ik verwacht stiekem wel dat ik zondag afgevallen ben:)
  vrijdag 3 november 2006 @ 03:23:43 #267
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195336
De postbode bracht zojuist een AH tas
Met daarin:
2 doosjes zoethoutthee
doosje Karamelthee, doosje sinasappelthee, doosje tropische melangethee, doosje peer & perzikthee, zakje pepernoten pak De Ruijter puur hagelslag en een pak melk hagelslag, een verpakking Shout (de uitvinder ervan moet gehuldigd worden, géén ander middel verwijderd zweetplekken uit je kleren!!!), mijn zorgpas (zoja na 9 maanden hebben ze 'm toch 's opgestuurd) en 3 verpakkingen Odorex extra dry (wel nodig hier!) alleen is er eentje al lek...

Lief briefje van mijn huisgenoten:

Woei! De theeketel staat al aan!
Lekker lekkerrrrrr! Dus wat minder gewoon water en meer thee hiero de komende tijd!

Vanmorgen had ik het weer, mijn lijf was vet aan het verbranden, duidelijk te merken aan mezelf, maar het meest prettige is: ik kreeg weer een energie stoot Dat betekend bij mij helemaal dat het verbrandingsproces begonnen is Ik ben al een tijdje minder aan het eten. Morgen ga ik langs een sportschool hier in de buurt voor extra cardio en later ga ik terug naar mijn ouwe sportschool om daar weer gewichten te doen Want die hebben er lekker veel

Ik zit nog steeds op 77 / 78 schommelend wat ik ervan begrepen heb, morgen proberen ergens te wegen...

Succes hoor mensen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:03:45 #268
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195651
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
bijna twee jaar aan het zwemmen nu, elke dag toch wel minstens 80 baantjes - 104 kg -> 76.5kg
dan heb je wel wat overschot om wat chips binnen te tassen - zeg mensen vergeten jullie niet om extra vitamines en mineralen te nemen nu de winter er aankomt? je lichaam heeft het nodig met al dat gesport niet vergeten!
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:07:02 #269
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195657
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit vol ) om het uit te houden tot het avondeten zonder koekjes en bij het avondeten schep ik genoeg op om er de hele avond op te kunnen teren . heb al vier dagen niet meer gesnoept . Behalve toen m'n zus gister om drie uur besloot om wafels te maken, maar ik had een kleintje want het beslag was op .
dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i know
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:09:25 #270
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195661
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Na 5 boterhammen heb ik nog steeds honger.
Als je nog steeds honger hebt, dan kan je beter kleine porties nemen en in plaats van 3 maal eten per dag ... opvoeren tot 4 - 5x per dag. wel sporten he... anders ga je bulken
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:08:16 #271
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195725
Heej AcidBurner, weer terug in het ouwe topique?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:10:17 #272
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195730
goedemorgen zwahiel!! tuurlijk af en toe is komen kijken naar mijn lotgenoten he! ... zo te lezen doen jullie het allemaal goed...op een paar choco addicts na (grapje) maar ik zal echt niet meer spammen beloofd ik blijf beleefd..leuke dag nog ik ga werken btw zwahiel de vroeger je opstaat de meer kcal's je verbrand op een dag goed bezig dus...
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:14:04 #273
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195741
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 06:10 schreef AcidBurner het volgende:
goedemorgen zwahiel!! tuurlijk af en toe is komen kijken naar mijn lotgenoten he! ... zo te lezen doen jullie het allemaal goed...op een paar choco addicts na (grapje) maar ik zal echt niet meer spammen beloofd ik blijf beleefd..leuke dag nog ik ga werken btw zwahiel de vroeger je opstaat de meer kcal's je verbrand op een dag goed bezig dus...
*hint*

Ik zit in tijdzone SCL

Het is hier 2.13

Hoe gaat 't nog verder met jouw gewicht? Lees een net aantal kg's nu hoor bij je...
Zit zelf nog op 77/78 met 2% vet erbij (dus 14 ~ 15% nu ) Moet terug naar 75 met 11% vet...

ff op zoek naar nieuwe sportschool met cardio, want gewichtheffen is leuk, maar niet 100% vet verbrandend
  vrijdag 3 november 2006 @ 07:17:19 #274
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195860
ah ok ok ;-) bedje in dan!! tis al veel te laat ...wel ik was vandaag ook uitzonderlijk vroeg uit de veren... zo goed geslapen man! gisteren dan ook lekker gezwommen en dan lekker vroeg bedje in ... zaaaaalig... vraag me af waarom ik dat al die jaren zo heb laten liggen. anyway ... mijn gewicht is stabiel op 76-77kg .. schommelt af en toe wel beetje ... ik moet zeggen ik probeer nu echt op niet meer af te vallen. het zou zonde zijn om nu puur spier te zien verdwijnen. Dat is voor mij het belangrjikste ... blijven trainen en blijven eten zodat ik langzaamaan groei tot een klein tankie ...
pi_43198052
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 05:07 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i know
ja maar ik sport niet . dat uurtje steppen drie keer in de week (of minder... CSI zijn herhalingen, moet even vervanging vinden anders ben ik het binnen een half uur zat) noem ik geen sport .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')