ik weet niet meer wat ik moet denken, krijg allemaal gekke signalen van mijn lijf!
Ik ga wel op zoek naar een andere sportschool, deze is leuk maar heeft buiten die drie fietsen zonder stuur en met meer een computer geen cardio meuk! Het is wel goeiekoop en je hebt echt een 'personal trainer' omdat je 'm deelt met max 3 anderen.
Denk dat ik een dikke maand gewoon ga cardio-en en daarna langzaam terug ga naar het gewichten werk
![]()
Ik heb tot en met begin februari
![]()
Ik ga gelukkig niet zoveel uit, dus bier drink ik bijna niet! En ik probeer meestal een heel broodje overdag te eten. Een broodje hier is eigenlijk hetzelfde als 2 broodjes in NL. Daarop wat ham en ik heb weer voldoende. 's avonds probeer ik niet teveel en vooral niet te laat te eten, helaas lukt dat laatste niet zo goed en vaak.
Moet veeeeeel meer groente eten! Mijn tandvleesontsteking is wel voor een deel over, al blijven de rechterzijkanten boven en onder wel erg pijnlijk en makkelijk bloedend enzo.
Vanmorgen werd ik rond half 2 wakker of zo, vannacht tot half 4 bezig geweest en ik trok mijn broek aan en die zakt gewoon af. Ik kon gewoon zittend mijn handen er allebei op elkaar tussen steken... Echt maf! Nu heb ik 'n uurtje geleden gegeten (kip met wat brood) en nu lukt niet natuurlijk niet. Maar toch wel raar hoor!
Sinds een tijdje drink ik op mijn werk echt enorm veel, die hoeveelheid glazen water houd ik prima vol! Nu drink ik wel 's avonds teveel cola light, da's wel minder. Het is ook erg lastig omdat ik om 19 uur of zo 's thuis ben en dan nog moet koken. Meestal eet ik dan ook maar een broodje. Dagelijks heb ik al een poosje multivitamine pillen, die neem ik al een half jaar of zo. Maar moet gewoon gevarieerder eten
![]()
Vandaag bij de supermarkt slamixen gekocht en heel veel kruiden! Nu kan ik die wok van me eindelijk 's goed gaan gebruiken!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss