Van Jihad/Dhimmi- watch waarde Zoalshetis, er is uberhaupt al geen sprake van objectieve blik op zaken in die documentaire, laat staan dat ik objectieve reply op zou geven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had exact hetzelfde van jou verwacht na het zien van deze docu, ondersteunt met letterlijke uitspraken en denkwijzes.
maar waarom zijn uitspraken die letterlijk uit de koran genomen zijn, verbanden, ontstaansgeschiedenis van het boek en mahamedaanse feiten, pure feiten, de goddelijkheid dan niet bespreekbaar of oplosbaar? omdat het in het boek van allah staat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van Jihad/Dhimmi- watch waarde Zoalshetis, er is uberhaupt al geen sprake van objectieve blik op zaken in die documentaire, laat staan dat ik objectieve reply op zou geven.
Ik merk dat jij je heel erg focust op die details van zijn leven, want er waren er veel meer en de oorlogssituaties waren maar kleine minderheid, die jou uit emotionele beweegredenen? (afkeer? angst? je moet gewoon niets van geloof of gelovigen hebben? of moslims/islam specifiek?) daartoe zetten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snap je de rest ook? een man die eigenhandig handen en voeten afhakt en de ongelovige dood laat bloeden is nou niet echt een afgezand van god. tenminste niet volgens mijn wereld.
en liegen mocht ook, als je maar in allah gelooft.
die man was gewoon gek en allah is er niet, zo iets?
Ik nodig je uit om objectief te zijn, pak als niet moslim een bron, lees het, interpreteer het, en ik kom met mijn eigen mening en visie er over, afterall ik ben in gesprek met jou, niet met Spencer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar waarom zijn uitspraken die letterlijk uit de koran genomen zijn, verbanden, ontstaansgeschiedenis van het boek en mahamedaanse feiten, pure feiten, de goddelijkheid dan niet bespreekbaar of oplosbaar? omdat het in het boek van allah staat?
ja en dat is toch geen antwoord op alles wat er in de koran staat? of op wat er in de lang durende docu die ik in de op gezet heb?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef Triggershot het volgende:
Muhammed Fethullah Gülen zegt in verband hiermee het volgende:
"Een terrorist kan geen moslim zijn en een moslim kan geen terrorist zijn"
Zo gemakkelijk is het eigenlijk, ofwel ben je moslim en kan je geen terrorist zijn, ofwel omgekeerd, je kan geen moslim zijn als je een terrorist bent.
misschien kom ik wel onder een andere naam naar de ramadanmeeting. of ramazan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om objectief te zijn, pak als niet moslim een bron, lees het, interpreteer het, en ik kom met mijn eigen mening en visie er over, afterall ik ben in gesprek met jou, niet met Spencer.
Pure feiten? Is Buchari/Koran voor jou pure feiten?
Niet volgens Spencers beeld nee, maar gelukkig heeft Gulen, een gerespecteerde moslimgeleerde er ook een beeld van.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat is toch geen antwoord op alles wat er in de koran staat? of op wat er in de lang durende docu die ik in de op gezet heb?
quote:wie is muammed fethullah gülen?
http://www.kms.be/docs/moslimschristenen/FethullahGulen.htmquote:In 2003 werd Gülen door de University of Texas (Austin) opgenomen in een erelijst van "Helden van de Vrede" ("Peaceful Heroes"), naast Martin Luther King, Mandela, Gandhi, de Dalai Lama...
Je bent welkom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kom ik wel onder een andere naam naar de ramadanmeeting. of ramazan.
De docu heeft een paar insteken, en daarop is men opzoek gegaan naar bewijzen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat is toch geen antwoord op alles wat er in de koran staat? of op wat er in de lang durende docu die ik in de op gezet heb?
wie is muammed fethullah gülen?
weet ikquote:
De dag dat de koran actueel was voorspelde Mohammed al dat zijn boodschap zich in 73 stromingen zou splisten en maar 1 naar het paradijs zou gaan, dat er zoveel interpretaties zijn en stromingen maakt Mohammeds boodschap voor mij extra waar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
waarom geloven jullie een boek, dat je met flink interpreteren en veel backdoors, misschien kan buigen naar vandaag de dag?
ik ging er niet vanuit dat ik voor een zwart doek gelinched word, midels de keelsnede, jij gehuld in een bivakmuts met een korantekst op je kop...quote:
Waarom kom je dan niet onder je eigen naam?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ging er niet vanuit dat ik voor een zwart doek gelinched word, midels de keelsnede, jij gehuld in een bivakmuts met een korantekst op je kop...
ja en extra eng. als jezus dat gezegd had was de wereld alleen nog maar christelijk. al heel erg lang en voor eeuwig...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dag dat de koran actueel was voorspelde Mohammed al dat zijn boodschap zich in 73 stromingen zou splisten en maar 1 naar het paradijs zou gaan, dat er zoveel interpretaties zijn en stromingen maakt Mohammeds boodschap voor mij extra waar.
pas later in het gesprek. als de discussie echt is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet onder je eigen naam?
Dat radicalisering en extremisme eng is, is niet alleen beperkt tot de islam waarde Zoals,quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en extra eng. als jezus dat gezegd had was de wereld alleen nog maar christelijk. al heel erg lang en voor eeuwig...
joepie. nooit meer masturberen.
Primaquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas later in het gesprek. als de discussie echt is.
nee ik ken hem. en als ik daar de docu tegenover zet die ik vandaag heb gezien zie ik de jouwe steeds meer als himidism.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat radicalisering en extremisme eng is, is niet alleen beperkt tot de islam waarde Zoals,
Lees aub link die ik je gaf, "omgaan met niet moslims", documentaire die ik je gaf, lezing die ik je stuurde als je um nog in bezit hebt om een meer genuanceerde visie er over te hebben.
Kijk nogmaals vanaf minuut 1.10 uur, waar het begint dat Mohammed wapens op pakt en dus een soldaat wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik ken hem. en als ik daar de docu tegenover zet die ik vandaag heb gezien zie ik de jouwe steeds meer als himidism.
ja gezien. ik weet nog precies wat je stuurde.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk nogmaals vanaf minuut 1.10 uur, waar het begint dat Mohammed wapens op pakt en dus een soldaat wordt.
Wanneer jij opkomt voor je eigen rechten wie is dan de agressor, jij of ik?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja gezien. ik weet nog precies wat je stuurde.
maar dan nog vind ik dat het agressie is. ik vind dat niet passen bij een god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |