Dit is dus niet waar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef Monidique het volgende:
Inderdaad. De joodse stam keerde zich tegen Mohammed, die werd boos en liet toen alle mannen onthoofden. Sja, kut.
ik heb ff een glans geworpen, waarom staat godsdienst boven respect?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:46 schreef Triggershot het volgende:
Laat alle achterlijke geindoctineerde gelovigen zoals wij even achter en lees het volgende :
Omgaan met niet moslims.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ff een glans geworpen, waarom staat godsdienst boven respect?
Je kan er grappig over doen of niet, je kan belachelijk maken maar ik merk bij jou nogal een angst, ik probeer je oprecht Islamitische standpunt te laten zien zoals dat eeuwen is, vanaf de tijd van de profeet, dit komt allemaal terug in zijn gezegdes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"en burgers". dit is wel de giller van de koranistische genoegdoening.![]()
Voor zover ik weet is er uit naam mohammed nooit een persoon vermoord. Uit naam van jezus en god zijn er hele continenten en volkeren afgeslacht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is onzin en... die band maakt niets uit.
Jup, "vader van moslimextremisme"quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:50 schreef Da_Ripper het volgende:
heb de docu nog niet gezien, maar ik las daar net iets van "Sayid Qutb".
Dit is toch ook die man waarover gesproken werd in de docu Power of Nighmares?
uit je eigen linkquote:
Uitgezonderd al die Ansar-al-Mohammeds misschien, ja, maar goed, ik zei dat die joden werden vermoord omdat ze zich tegen hem keerden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er uit naam mohammed nooit een persoon vermoord. Uit naam van jezus en god zijn er hele continenten en volkeren afgeslacht.
kom op joh iemand die zegt dat je goed moet zijn voior de oudjes, vrouwen en burgersquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:49 schreef Alulu het volgende:
[..]
Je kan er grappig over doen of niet, je kan belachelijk maken maar ik merk bij jou nogal een angst, ik probeer je oprecht Islamitische standpunt te laten zien zoals dat eeuwen is, vanaf de tijd van de profeet, dit komt allemaal terug in zijn gezegdes.
helemaal bovenaan dude.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik vroeg dus waar het staat.
In elk geval wat moord en doodslag aangaat lopen de moslims gelukkig ver achter bij het christerndom of laten we maar zeggen de westerse cultuur.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uitgezonderd al die Ansar-al-Mohammeds misschien, ja, maar goed, ik zei dat die joden werden vermoord omdat ze zich tegen hem keerden.
Wie ontkend dan dat Mohammed een soldaat was?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op joh iemand die zegt dat je goed moet zijn voior de oudjes, vrouwen en burgersis gewoon een soldaat en iemand die in hen geen gevaar ziet door onderwerping of zwakte. en of je het nou linksom of rechtsom probeert, is dat de zoon van allah? is dat de man die mocht praten over het hebben van een verhaal dat direct van allah kwam en daardoor onveranderlijk is?
ik zeg toch dat ik niet begrijp dat allah boven respect komt, of snap je me niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef Triggershot het volgende:
Er staat dat godsdienstvrijheid boven respect komt, of begrijp je dat niet?
Volgens mij was jouw "glans" op mijn link wel erg beperkt, dat snap ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik niet begrijp dat allah boven respect komt, of snap je me niet?
snap je de rest ook? een man die eigenhandig handen en voeten afhakt en de ongelovige dood laat bloeden is nou niet echt een afgezand van god. tenminste niet volgens mijn wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie ontkend dan dat Mohammed een soldaat was?
vandaar het woord glans.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij was jouw "glans" op mijn link wel erg beperkt, dat snap ik.
Mohammed, eigenhandig bron?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snap je de rest ook? een man die eigenhandig handen en voeten afhakt en de ongelovige dood laat bloeden is nou niet echt een afgezand van god. tenminste niet volgens mijn wereld.
en liegen mocht ook, als je maar in allah gelooft.
die man was gewoon gek en allah is er niet, zo iets?
Ik had van jou toch wel wat meer balans en objectiviteit verwacht, volgens mij had ik dus wel ongelijk.quote:
Jij snap het denk ik verkeerd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op joh iemand die zegt dat je goed moet zijn voior de oudjes, vrouwen en burgersis gewoon een soldaat en iemand die in hen geen gevaar ziet door onderwerping of zwakte. en of je het nou linksom of rechtsom probeert, is dat de zoon van allah? is dat de man die mocht praten over het hebben van een verhaal dat direct van allah kwam en daardoor onveranderlijk is?
ik had exact hetzelfde van jou verwacht na het zien van deze docu, ondersteund met letterlijke uitspraken en denkwijzes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel wat meer balans en objectiviteit verwacht, volgens mij had ik dus wel ongelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |