Jouw naam komt me vaag bekend voor....quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Wat gaat hij nog niet naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk topic, leuke mensen!
Jammer van Versabommie, de wannabe mod.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw naam komt me vaag bekend voor....
Ben jij lekker?
Heb jij inside informationquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut niet zo lekker als jij bent!
Misschien wel, misschien ook niet. Ligt eraan of jij me nog iets gaan vertellen over je lekkerheidfactor.quote:
tja je moet toch watquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moest tot 100 tellen voor je ons mocht gaan zoeken! Ken jij de regels van verstoppertje niet ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:44 schreef melke het volgende:
[..]
PrimaMet jou ook?
Moeten we het hier trouwens niet over BB hebben?
He, daar hebben we mijn protegéequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Ssssssstquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
ow lolquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
Tja weet ik veel hoe het hier werkt
Doe maar lastig zeg. Hoorde ook dat Manu een ban had!quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
Ik heb nog nooit mail gehad van Fokquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
Tja weet ik veel hoe het hier werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |