abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42471210
NOT!!!!
pi_42471228
Je kan beter een cluedo doen wie H(M)ummie vermoordt...
pi_42471232
cluedo valt ook niet te volgen zo als hun het doen
pi_42471244
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter een cluedo doen wie H(M)ummie vermoordt...
dat zou leuk zijn...ik ben voor vleeshaken
pi_42471255
oh e10 probeert weer eens wat
pi_42471261
"Johnnie" is weer bezig.
pi_42471262
E10 en Jeroen proberen te peilen in hoeverre Sbarina in is voor sex
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42471269
Het stinkt op de badkamer volgens jeroen of plofkop?? Plof heeft zin in wat lekkers mijn gedachten gingen de verkeerde kant in maar hij pakt een stukje kaas.
Sab is niet vies van sex maar wel met een persoon.
pi_42471273
Goede avond/morge.. ik ben vanacht weg geweest.. zijn er nog bommetjes gevallen over gisternacht.. of andere spannende dingen ? ..
look Ma, No brains
pi_42471279
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef noucky het volgende:
E10 en Jeroen proberen te peilen in hoeverre Sbarina in is voor sex
maar gaat dus niet gebeuen
pi_42471292
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef dreamscape68 het volgende:
Goede avond/morge.. ik ben vanacht weg geweest.. zijn er nog bommetjes gevallen over gisternacht.. of andere spannende dingen ? ..
neu ze praten tot nu toe vrijwel alles goed van elkaar
pi_42471296
Nog nieuws van betekenis???
Hangplek voor vrije gedachten
pi_42471306
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:41 schreef neferhone het volgende:

[..]

dat zou leuk zijn...ik ben voor vleeshaken
Ik ben meer voor een:

Plaats delict: Live-stream
Gedood door: Een USB-stick op 220Volt
Uitgevoerd door: Yvonne
pi_42471310
Nu E10 weer zoals de eerste weken, de plofkop, in principe is hij de hele dag de groep al aan het ontwijken, bang voor commentaar.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42471312
Ze doet ook zo aardig tegen hem welke chips wil je bla bla
Ze kikt op ploffie en wil niet anders
pi_42471322
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef Lady-night het volgende:
Nog nieuws van betekenis???
sa doet als of haar neus bloed rik houd de gemoederen afgeleid
pi_42471324
en Eggie, hoe was die vandaag.. is mijn laatste vraag, dan ga ik weer ontopic over hoe het nu is.. alhoewel er nu niet echt veel gebeurd
look Ma, No brains
pi_42471335
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik ben meer voor een:

Plaats delict: Live-stream
Gedood door: Een USB-stick op 220Volt
Uitgevoerd door: Yvonne
maar ik ben toch voor bloed
pi_42471337
Wat moet Jeroen bij hun??? smak chips jaaa freet je kop nog maar vetter ploffie
pi_42471348
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:47 schreef smikkeltje het volgende:
Wat moet Jeroen bij hun??? smak chips jaaa freet je kop nog maar vetter ploffie
instucties van monique
pi_42471357
Als E10 nog een paar pilsjes meer gaat drinken komt er misschien nog weer sensatie
pi_42471359
en frustraties weg eten
pi_42471367
Rode foon gaat:

E10 neemt op...

"Met Henk Krol"
"Ja, Henk ok, maar wie ben je?"
"De baas van de Gay-krant..."
"Ow ja, Henk ok, wat wil je?"
"Eigenlijk wilden we een interview met je"
"Leuk joh, wil ik ook wel"
"Sorry, we zien er toch vanaf, want we zijn bang dat de verkoop van dat nummer nog lager zal zijn dan je pikkie in micrometers.."
pi_42471379
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef noucky het volgende:
Als E10 nog een paar pilsjes meer gaat drinken komt er misschien nog weer sensatie
drank kwam een aantal keer ter sprake maar geen van allen durfte de eerste zet te doen
pi_42471380
Zou Jeroen toch sneacky Sabrina willen versieren ?
Op het feestje ging hij ook al closer met haar om
pi_42471386
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:48 schreef neferhone het volgende:

[..]

instucties van monique
?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)
FF neuken en toen kleren weer an. Hahahah 20 jaar en al meer mee gemaakt als mij als hij nu de knapste was ja dan zou ik het geloven.
pi_42471390
Jeroen is meer en meer politiek correct, maar heeft wel grappige opmerkingen.
pi_42471392
e10 vindt sa hoerig over komen gisteren zegt wie hier?
pi_42471393
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rode foon gaat:

E10 neemt op...

"Met Henk Krol"
"Ja, Henk ok, maar wie ben je?"
"De baas van de Gay-krant..."
"Ow ja, Henk ok, wat wil je?"
"Eigenlijk wilden we een interview met je"
"Leuk joh, wil ik ook wel"
"Sorry, we zien er toch vanaf, want we zijn bang dat de verkoop van dat nummer nog lager zal zijn dan je pikkie in micrometers.."
DAt was.. huu "lekker simpel"...
look Ma, No brains
pi_42471395
Heeft E10 gezegd ga naar je eigen land tegen semih?
What the bleep do we know?
pi_42471418
is dr iemand in de buurt die ploffie het huis uit kan halen.
Kan bb ploffie niet ruilen tegen sem? de 3 die nu op de bank zitten mogen dr nog niet uit doe eerst plof maar
pi_42471422
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:52 schreef roeland303 het volgende:
jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
look Ma, No brains
pi_42471428
Roel lees de topics en je leest genoeg, zie ook de talpa site
pi_42471429
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)
FF neuken en toen kleren weer an. Hahahah 20 jaar en al meer mee gemaakt als mij als hij nu de knapste was ja dan zou ik het geloven.
heb je de sv gelezen?
pi_42471435
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
Aardig gek!....rustige opmerkingen...
What the bleep do we know?
pi_42471445
Echt jochies die E10 en Jeroen. Wat een man voelen ze zich door de sex wat ze hebben gehad.
pi_42471453
quote:

[..]

hij heeft gezegt dat die kutturk terug moest gaan naar zijn eigen land; niet dat hij hem wou neer steken al kwam het wel in die richting
pi_42471455
Sabrina: "Als ik het goed voel bij iemand, dan denk ik ook, dan mag ie alles... Ja alles..."

Zal Barry leuk vinden....

pi_42471467
Jeroen, eggie en Semih, zijn sinds gisteren de enigste mensen die in mijn ogen punten hebben gescoord.. pjaaa, Moon kwam 's nacht ook goed uit de hoek. maar ik vind het jammer dat een van die drie weg moet, geef ze alle drie nog 1 week de kans....

BB, zou in mijn ogen moeten zeggen, E10 komt in plaats van Semih, vanwege zijn racistise uitspraken... als dan alnog Eggie of Jeroen eruit gaan, dan kan ik daar mee leven... maar dit is mijn gedachten imho
look Ma, No brains
pi_42471468
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina: "Als ik het goed voel bij iemand, dan denk ik ook, dan mag ie alles... Ja alles..."

Zal Barry leuk vinden....

[afbeelding]
het was toch uit? heeft sa vaker gezegt
pi_42471471
E10 en iemand anaal nemen?
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
pi_42471483
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef neferhone het volgende:

[..]

heb je de sv gelezen?
sorry of topic maar smikkel heeft een feestje gehad en snapt niet goed wat je met sv bedoeld. On topic Gadverdamme de verhalen over klaarkomen van plof hoef ik niet te horen
pi_42471484
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef neferhone het volgende:

[..]

het was toch uit? heeft sa vaker gezegt
Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)
pi_42471489
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
hahaha, lekker simpel, je doet je naam eer aan. maar wel lache
look Ma, No brains
pi_42471492
DAt ze nog niet genoeg hebben van dat cluedo spel. Ik als streamer wel.
Ik wil ruzies zien over gisteravond.
pi_42471496
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
eerst zien
pi_42471497
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
Jeroen, eggie en Semih, zijn sinds gisteren de enigste mensen die in mijn ogen punten hebben gescoord.. pjaaa, Moon kwam 's nacht ook goed uit de hoek. maar ik vind het jammer dat een van die drie weg moet, geef ze alle drie nog 1 week de kans....

BB, zou in mijn ogen moeten zeggen, E10 komt in plaats van Semih, vanwege zijn racistise uitspraken... als dan alnog Eggie of Jeroen eruit gaan, dan kan ik daar mee leven... maar dit is mijn gedachten imho
Jaaaaaaaaaaaaa jij zegt psies wat ik ook bedoel
pi_42471507
er schiet me even iets te binnen, zijn de lijnen al open, om iemand het huis uit te gooien.. als dat niet zo is, dan heeft BB nog altijd een slag om de arm
look Ma, No brains
pi_42471509
Hahaha sab maakt een grapje
pi_42471513
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)
maar nu heeft ze andere mannetjes die dat voor haar oplossen e10 bv
pi_42471518
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef dreamscape68 het volgende:
er schiet me even iets te binnen, zijn de lijnen al open, om iemand het huis uit te gooien.. als dat niet zo is, dan heeft BB nog altijd een slag om de arm
Daar hoop ik dus op
pi_42471541
oh de joggies hebben sex vragen.......zegt genoeg
pi_42471542
Helaas, ik zie nu op de site van Talpa.. dat je nu al kan stemmen.. errug jammer.. hier had BB veel goed kunnen doen...

lezen ze de COS en/of FOK wel.. lezen ze eigenlijk wel
look Ma, No brains
pi_42471549
knagen??????????????????????????????????????????????
pi_42471553
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:01 schreef dreamscape68 het volgende:
Je kunt al bellen, zie talpa site. Maar ik wacht nog met bellen ( ik bel VOOR egbert ) want ik heb een voorgevoel dat Talpa het stemgedrag in de gaten houd en als ze zien dat iemand veel stemmen krijgt zij zelf de score nog voor maandag gaan beïnvloeden.
pi_42471579
sa: snap e10 we gaan het niet doen............duidelijjk
pi_42471586
Rik praat raar: ".. En toen had niemand niets niet..."

Dus hadden ze allemaal wel iets. Of is niemand niets niet Brabo voor dat niemand iets had?..
pi_42471587
ik wil voor eggie bellen, want die word door de slijk gehaald, die man verdiend veel mer respect... ik stem voor Semih, want die kwam voor Eggie op vanacht en hij heeft veel sterke punten ook al is hij soms best onuitstaanbaar door zijn "ik weet en doe wat ik denk dat moet en jullie dus ook" gedrag.. Jeroen heeft mij verbaast sinds het "tribunaal"(let niet op de spelfouten)..

Dus ik vind het morgen zowiezo een klote avond
look Ma, No brains
pi_42471601
Het cluedo spel lijkt eindelijk finito te zijn. Krijgen we nu nog leuke conversaties ?
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:10:38 #60
84524 Morwen
I got life
pi_42471603
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:05 schreef neferhone het volgende:
knagen??????????????????????????????????????????????
Yep, ik loop toch al aardig lang op deze aardkloot rond maar deze is ook nieuw voor mij
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42471608
Tijn zegt nu hetzelfde: "Het is raar dat niemand niets had..."
Die Brabo's moeten eens duidelijk ABN leren. Want zo kan je geen spel spelen.
Niemand niets is iedereen alles...
pi_42471609
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:05 schreef noucky het volgende:

[..]

Je kunt al bellen, zie talpa site. Maar ik wacht nog met bellen ( ik bel VOOR egbert ) want ik heb een voorgevoel dat Talpa het stemgedrag in de gaten houd en als ze zien dat iemand veel stemmen krijgt zij zelf de score nog voor maandag gaan beïnvloeden.
Egbert gaat dr uit dat is wat BB wil dat staat vast vanaf het begin maar omdat eggie nooit op de stoel gezetn heeft kon die er niet uit. Denk je dat het nut heeft om op eggie te stemmen??? Ik stem nooit maar als jij denkt dat het eerlijk gaat dan wil ik er wel 10 euro voor bellen. Maar ik hoop echt dat de bewoners morgen eerst de beelden van ploffie te zien krijgen en dan: Semih jij mag van de kruk af Etienne gaat je plaats innemen.

Grr die sex verhalen ondergespoten ik ga dan douchen zegt sab pfffffffffffff gaat nergens over
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:11:26 #63
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_42471611
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:05 schreef noucky het volgende:

[..]

Ahh het scheelt.. BB redactie schijnt hier mee te lezen..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_42471624
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:52 schreef roeland303 het volgende:
Hé mag je weer?

Ja dat zei hij en dat hij hem wel neer zou willen steken.
Lees op je gemakkie effe 30 Topics door zou ik zeggen.
pi_42471632
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:09 schreef dreamscape68 het volgende:
ik wil voor eggie bellen, want die word door de slijk gehaald, die man verdiend veel mer respect... ik stem voor Semih, want die kwam voor Eggie op vanacht en hij heeft veel sterke punten ook al is hij soms best onuitstaanbaar door zijn "ik weet en doe wat ik denk dat moet en jullie dus ook" gedrag.. Jeroen heeft mij verbaast sinds het "tribunaal"(let niet op de spelfouten)..

Dus ik vind het morgen zowiezo een klote avond
ben ik het niet met je eens; als eggie er uit gaat komt marcia meer los.semith-micheline jeroen komt net pas los;dus andere ontwikkelingen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:13:37 #66
84524 Morwen
I got life
pi_42471640
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:11 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ahh het scheelt.. BB redactie schijnt hier mee te lezen..
Hobsels Mijn dag is weer goed

Sab: ik ben een bisexueel
Only Human
pi_42471643
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef Coos het volgende:

[..]

Hé mag je weer?

Ja dat zei hij en dat hij hem wel neer zou willen steken.
Lees op je gemakkie effe 30 Topics door zou ik zeggen.
Je vergeet dat filmpje, waar je hoort dat hij dat zegt (kan de URL zo snel ff niet vinden in de topics)
pi_42471645
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:

[..]

Yep, ik loop toch al aardig lang op deze aardkloot rond maar deze is ook nieuw voor mij
gelukkig
pi_42471647
hahahah jeroen en sab lachen etienne uit dat hij bi is hahahahaha daar kan hij niet goed tegen.
Wat is er mis mee zegt sab het is een pre
pi_42471665
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:11 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

dan wil ik er wel 10 euro voor bellen.
Ji ben niet goed snik.
pi_42471673
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:14 schreef smikkeltje het volgende:
hahahah jeroen en sab lachen etienne uit dat hij bi is hahahahaha daar kan hij niet goed tegen.
Wat is er mis mee zegt sab het is een pre
maar hij snapt het niet
pi_42471686
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef neferhone het volgende:

[..]

ben ik het niet met je eens; als eggie er uit gaat komt marcia meer los.semith-micheline jeroen komt net pas los;dus andere ontwikkelingen.
Daar geef ik jou ook groot gelijk in, ik bedoel dan ook, dat voor mij Eggie er uit had gemogen... maar sinds BB gisteren, zo een ontzettend klote actie tegen Eggie heeft uitgevoerd, vind ik dat Eg een extra week verdiend.. puur om eggie zelf weer lekker te laten voelen.. snap je wat ik bedoel.. is een gevoels kwestie
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:17:24 #73
84524 Morwen
I got life
pi_42471690
Jeroen: Ja, eh.........ehhhhh, jaaaa...........ehhhhh
Only Human
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:17:44 #74
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_42471694
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:

[..]

Hobsels Mijn dag is weer goed

Sab: ik ben een bisexueel
Haai beeb

hehe ik zat stiekum ff mee te gluren hier
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_42471703
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:12 schreef neferhone het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet ze vliegt steeds naar eggie omdat ze bang is dat hij iets over haar vriend zegt. Als ze los komt is dat door drank en niet omdat haar pappie weg is want daar heeft ze schijt aan (als het mijn dochter was dan probeerde ik haar terug te duwen in het gat waar ze uit kwam Mij is geleerd respect voor je vader en moeder), ze doet toch haar dingen wel.
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:18:59 #76
84524 Morwen
I got life
pi_42471709
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:16 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Daar geef ik jou ook groot gelijk in, ik bedoel dan ook, dat voor mij Eggie er uit had gemogen... maar sinds BB gisteren, zo een ontzettend klote actie tegen Eggie heeft uitgevoerd, vind ik dat Eg een extra week verdiend.. puur om eggie zelf weer lekker te laten voelen.. snap je wat ik bedoel.. is een gevoels kwestie
Ik sms zelden voor iets, maar nu gaat mijn stem naar Eggie. Niet eens om die streek van BB, maar omdat ik het gewoon een heerlijke ouwe zeikerd vind
Only Human
pi_42471710
E10 vielt zich blijkbar niet lekker bij de groep, kijkt eens naar Rik en Semih, geeft de sigaret zelfs weg aan Rik en gaat er vandoor
pi_42471715
quote:

[..]

jawel maar bb heeft geen excuses aangeboden wat ze gelijk hadden moeten doen; waarschijnlijk wisten ze zelf niet hoe ze het op moesten lossen; een grove fout
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:20:49 #79
84524 Morwen
I got life
pi_42471729
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:18 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet ze vliegt steeds naar eggie omdat ze bang is dat hij iets over haar vriend zegt. Als ze los komt is dat door drank en niet omdat haar pappie weg is want daar heeft ze schijt aan (als het mijn dochter was dan probeerde ik haar terug te duwen in het gat waar ze uit kwam Mij is geleerd respect voor je vader en moeder), ze doet toch haar dingen wel.
Ik denk dat Marcia wel oprecht is in haar bezorgheid om pappa, maar ik zal wel weer de enige zijn
Only Human
pi_42471730
Als Marcia mijn dochter was, was ik allang heel pissig geworden over haar gedrag.. ik bedoel "Pa, je MOET naar bed toe" .. Eg wordt behandeld als een klein kind..

Het ergste is dan nog dat Eggie het pikt, dus tja, wat verdien je...?????
look Ma, No brains
pi_42471742
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik denk dat Marcia wel oprecht is in haar bezorgheid om pappa, maar ik zal wel weer de enige zijn
ik den ook zo
pi_42471751
quote:

[..]

Ik snap jou in elk geval heel goed maar het probleem is dan moeten semi of jeroen dr uit.
Sem heeft zich gister ook heel goed laten zien en Jeroen ook maar die is zo saai dat ie wel gaat winnen.
Please bb zet plof op de stoel inplaats van sem want deze 3 mogen nog ff blijven.
pi_42471752
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef dreamscape68 het volgende:
Als Marcia mijn dochter was, was ik allang heel pissig geworden over haar gedrag.. ik bedoel "Pa, je MOET naar bed toe" .. Eg wordt behandeld als een klein kind..

eg was te ver heen
pi_42471758
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:19 schreef neferhone het volgende:

[..]

jawel maar bb heeft geen excuses aangeboden wat ze gelijk hadden moeten doen; waarschijnlijk wisten ze zelf niet hoe ze het op moesten lossen; een grove fout
Ja, daar zijn we het dus mee eens.. het gaat nu niet om wie wie aardig vind en ok de kijker niet... Eggie heeft gewoon een wildcard nodig, alleen om dit te verwerken.. geef hem één week
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:23:13 #85
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42471760
hoe noemen ze Micheline en waarom?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42471767
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:22 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Ik snap jou in elk geval heel goed maar het probleem is dan moeten semi of jeroen dr uit.
Sem heeft zich gister ook heel goed laten zien en Jeroen ook maar die is zo saai dat ie wel gaat winnen.
Please bb zet plof op de stoel inplaats van sem want deze 3 mogen nog ff blijven.
Zie een post van mij een paar regels terug.. ik zei hetzelfde
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:24:26 #87
84524 Morwen
I got life
pi_42471769
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:20 schreef dreamscape68 het volgende:

Precies ja, Egg kan ook tegen haar in gaan maar dat doet ie niet. Marcia heeft door de thuissituatie de moederrol op zich genomen en dat had Egg toen al niet moeten accepteren maar dat is nu eenmaal zo. Heel logisch dat ze in het huis die rol ook op zich neemt. Triest maar wel begrijpelijk.
Only Human
pi_42471784
Goede casting van BB. 2 Van die zussen, waarvan de ene niet nog een grotere snol is dan de andere.
Een Tijn en E10 die erin trappen. Een Jeroen die er heel erg koel onder blijft, wat ze ook proberen.
En een BB die gisternacht op d'r bek ging met Egbert.

Een 20 jarige kampertje "Johnnie" die maar mag roepen dat een "Turk" moet oprotten naar z'n land en hij hem wel wil neerschieten.

En dan als redactie en regisseur zelf een dag vrij gaat nemen. Om voor de reguiere- en live uitzending de kijkers op verkeerd dwaalspoor te brengen, omdat de streamers toch niet de overhand hebben.

Gesprekken gaan weer nergens over. E10 zit weer te lullen dat hij Marcia wel had kunnen pakken.
Gewoon het bla bla bla geklets van E10.
Ik hoop dat alles van hem, achter elkaar gezet op DVD wordt uitgebracht.
En dat dat op 27 november op TV komt.
En natuurlijk in alle kroegen waar E10 komt. Want maakt niet uit dat ze het zien, want hij kent iedereen en iedereen is bang voor hem.
pi_42471789
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:24 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Zie een post van mij een paar regels terug.. ik zei hetzelfde
Edit : sorry, mijn fout, ik zit constant te typen, zodat ik het verhaal een beetje kwijt raak..
look Ma, No brains
pi_42471795
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:19 schreef neferhone het volgende:

[..]

ik wil etienne eruit maar helaas kan het niet vind niet dat iemand van die andere het verdiend om eruit te gaan
pi_42471797
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:22 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Ja, daar zijn we het dus mee eens.. het gaat nu niet om wie wie aardig vind en ok de kijker niet... Eggie heeft gewoon een wildcard nodig, alleen om dit te verwerken.. geef hem één week
om bb dingen recht te laten zetten ja! maar dan moeten ze de nominaties niet terug draaien; krijg je nog meer speculaties van.
pi_42471799
Semih ok ? Hij had een grote bek tegen Egbert en BB. Of hij nu gelijk had of niet, ik stoor me aan zijn uitspraken.
pi_42471805
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:

[..]

Precies ja, Egg kan ook tegen haar in gaan maar dat doet ie niet. Marcia heeft door de thuissituatie de moederrol op zich genomen en dat had Egg toen al niet moeten accepteren maar dat is nu eenmaal zo. Heel logisch dat ze in het huis die rol ook op zich neemt. Triest maar wel begrijpelijk.
je bedoeld in het BB huis toch?
look Ma, No brains
pi_42471811
Ik wilde E10 er weken geleden uit, maar helaas koos Nederland anders.
pi_42471814
jah normaal stoor ik me ook aan semih ,maar gisteren okal kwam het er misschien wel fout uit ,had hij naar mijn mening wel gelijk
pi_42471822
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:26 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik wil etienne eruit maar helaas kan het niet vind niet dat iemand van die andere het verdiend om eruit te gaan
jawelhoor ik al van week 1 maar wij nomineren niet
pi_42471823
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede casting van BB. 2 Van die zussen, waarvan de ene niet nog een grotere snol is dan de andere.
Een Tijn en E10 die erin trappen. Een Jeroen die er heel erg koel onder blijft, wat ze ook proberen.
En een BB die gisternacht op d'r bek ging met Egbert.

Een 20 jarige kampertje "Johnnie" die maar mag roepen dat een "Turk" moet oprotten naar z'n land en hij hem wel wil neerschieten.

En dan als redactie en regisseur zelf een dag vrij gaat nemen. Om voor de reguiere- en live uitzending de kijkers op verkeerd dwaalspoor te brengen, omdat de streamers toch niet de overhand hebben.

Gesprekken gaan weer nergens over. E10 zit weer te lullen dat hij Marcia wel had kunnen pakken.
Gewoon het bla bla bla geklets van E10.
Ik hoop dat alles van hem, achter elkaar gezet op DVD wordt uitgebracht.
En dat dat op 27 november op TV komt.
En natuurlijk in alle kroegen waar E10 komt. Want maakt niet uit dat ze het zien, want hij kent iedereen en iedereen is bang voor hem.
Haha.. ik denk dat weinig mensen echt bang voor hem zijn..
look Ma, No brains
pi_42471832
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef Coraatje het volgende:
jah normaal stoor ik me ook aan semih ,maar gisteren okal kwam het er misschien wel fout uit ,had hij naar mijn mening wel gelijk
Het kwam er juist heel goed uit, alleen begreep niemand hem, wat hij precies bedoelde.
pi_42471841
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:26 schreef neferhone het volgende:

[..]

om bb dingen recht te laten zetten ja! maar dan moeten ze de nominaties niet terug draaien; krijg je nog meer speculaties van.
Ja helaas wel, dus is het niet meer recht te zetten en dat is heel jammer...... maar voor de vaste streamer is het heel krom.
look Ma, No brains
pi_42471852
Als BB graag sensatie wil, dan geven ze op vrijdagavond een feestje en op zaterdagavond een filmavond met alle momenten dat ze over elkaar zitten te lullen. Dat geeft dan tenminste op zaterdagavond ook spanning.
pi_42471856
ik vind de zussen geen snollen of misschien ben ik dan ook wel een snol ,maar als je in het uitgaans leven *gek* doet met een man betekend dat ook niet gelijk dat je hotel de botel op ze bent,maja ik hou ook niet van dat hokjes gebeuren zoals hun daar ook niet van houden
pi_42471857
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:26 schreef noucky het volgende:
Semih ok ? Hij had een grote bek tegen Egbert en BB. Of hij nu gelijk had of niet, ik stoor me aan zijn uitspraken.
Ja ik ook maar hij was gister wel de enigste die het door had. Van deze 3 sem dr uit want eggie heeft van mij ook een wildcard
pi_42471864
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:31 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Ja helaas wel, dus is het niet meer recht te zetten en dat is heel jammer...... maar voor de vaste streamer is het heel krom.
juist dus ik hoop dat bb mee leest
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:33:03 #104
84524 Morwen
I got life
pi_42471866
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

je bedoeld in het BB huis toch?
Ik bedoel dat Egg heeft gezegd dat Marcia op jonge leeftijd de moederrol op zich heeft genomen dus al voor BB.
Only Human
pi_42471869
quote:
Geen grote bek tegen egbert, hij kwam voor hem op, hij vond dat BB Eggie zat te fucken en zeker toen de stem "alle bvewoners batterijen checken".. toen ging Semih door het lint, omdat hij het niet gepast vond tegen Egbert
look Ma, No brains
pi_42471875
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:32 schreef Coraatje het volgende:
ik vind de zussen geen snollen of misschien ben ik dan ook wel een snol ,maar als je in het uitgaans leven *gek* doet met een man betekend dat ook niet gelijk dat je hotel de botel op ze bent,maja ik hou ook niet van dat hokjes gebeuren zoals hun daar ook niet van houden
Gek doen met een man of opgesloten zitten met een amn en uitdagen zijn 2 heel andere dingen
pi_42471879
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:32 schreef noucky het volgende:
Als BB graag sensatie wil, dan geven ze op vrijdagavond een feestje en op zaterdagavond een filmavond met alle momenten dat ze over elkaar zitten te lullen. Dat geeft dan tenminste op zaterdagavond ook spanning.
nou dit keer een film avond over het gebeuren van gistren had voor een hoop mensen een hoop duidelijk gemaakt jah
pi_42471883
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:33 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Geen grote bek tegen egbert, hij kwam voor hem op, hij vond dat BB Eggie zat te fucken en zeker toen de stem "alle bvewoners batterijen checken".. toen ging Semih door het lint, omdat hij het niet gepast vond tegen Egbert
juist
pi_42471894
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:33 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Gek doen met een man of opgesloten zitten met een amn en uitdagen zijn 2 heel andere dingen
dat betekend wel dat ze of dat ze nu opgesloten zijn of vrij rond lopen hetzelfde zijn,als een man verliefd (of vrouw) word op je door wie je bent of wat je doet en jezelf dit niet voeld kan je daar niks aan doen
pi_42471920
Zou stream 5 meer spanning geven ? Degene die niet kijkt mist ook niks eigenlijk.
pi_42471928
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:35 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dat betekend wel dat ze of dat ze nu opgesloten zijn of vrij rond lopen hetzelfde zijn,als een man verliefd (of vrouw) word op je door wie je bent of wat je doet en jezelf dit niet voeld kan je daar niks aan doen
sa is niet verliefd
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:38:39 #112
84524 Morwen
I got life
pi_42471930
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:34 schreef neferhone het volgende:

[..]

juist
Nou

Al daarvoor ging Sem door het lint hoor, daar is ergens een filmpje van
Only Human
pi_42471941
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:38 schreef neferhone het volgende:

[..]

sa is niet verliefd
nee maar jeroen en etienne lopen wel als puppies achter haar aan en dara kan zij niks aan doen dat hun voelen dat ze zo haar kont kussen,ik zeg niet dat zij verliefd is ,maar dat zij er dus niets aan kan doen als mensen verliefd op haar worden ,door wie ze is en/of wat ze doet (zelfde geld dat voor monique)
pi_42471943
quote:
Semih had helemaal geen grote bek tegen Egbert maar tegen de anderen in de kamer en tegen BB.
Niet de boel verdraaien
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_42471945
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nou

weet het heb de hele nacht gevolgt
pi_42471950
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:35 schreef Coraatje het volgende:

[..]

tot hier ben ik nu met lezen, maar deze zin geeft me wat hoofdbrekens.. mom... ;-)...
look Ma, No brains
pi_42471955
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
Dat ging erover dat hij geen emmer wilde en die een aantal keren weggooide
pi_42471956
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:33 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Op de site van V-O-l- staat een filmpje over de uitspraken die Semih heeft gedaan. Hieruit kun je concluderen dat Semih ook tekeer ging tegen Egbert en daarna tegen BB.
pi_42471960
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Niet de boel verdraaien
Ach ja dat is het probleen als je een interim nachtploeg hebt.
Ik ga ook maar wat slaap inhalen.
pi_42471967
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Semih had helemaal geen grote bek tegen Egbert maar tegen de anderen in de kamer en tegen BB.
Niet de boel verdraaien
Het ergste is, dat als je de site van BB (talpa) leest, ze ok de boel verdraaien... zo lullig en zooo onnodig
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:43:02 #121
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42471968
Morwen houdt niet van dominante mannetjes
Confidence through competence
pi_42471978
bij sem blijf ik vallen over het nsb verhaal. niet over gisteren
pi_42471979
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:41 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

tot hier ben ik nu met lezen, maar deze zin geeft me wat hoofdbrekens.. mom... ;-)...
sorry, even offtopic.. maar ik kan echt niets met deze zin.. wie helpt het mij uit te leggen..
look Ma, No brains
pi_42471981
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:43 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Het ergste is, dat als je de site van BB (talpa) leest, ze ok de boel verdraaien... zo lullig en zooo onnodig
waar dan?
pi_42471982
FF ontopic, anders krijgen Day weer over ons heen.

zondag 8 oktober 2006 @ 03:45:20 #126
55709 Stereotomy
pi_42471986
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
FF ontopic, anders krijgen Day weer over ons heen.

[afbeelding]
Wat schrijnend
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:46:28 #127
55709 Stereotomy
pi_42471995
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:44 schreef Coraatje het volgende:

[..]

waar dan?
Nou, wel een open deur dat Semih zo tekeer ging tegen BB en dat het op de Talpa site zo opgeschreven is dat Semih tekeer ging tegen de mensen in zijn kamer. BB treft uiteraard geen enkele blaam.:{w

Er zijn een hele hoop mensen op het matje geroepen vandaag.
pi_42471997
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:44 schreef Coraatje het volgende:

[..]

waar dan?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019

lees en huiver... hun versie
look Ma, No brains
pi_42471999
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:44 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

sorry, even offtopic.. maar ik kan echt niets met deze zin.. wie helpt het mij uit te leggen..
Nee helaas, zo te zien heb je hem zelf geschreven
pi_42472005
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:43 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Ik verdraai niks, ik heb het zelf gezien/gehoord. Het is maar net hoe iemand het WIL horen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:48:39 #131
84524 Morwen
I got life
pi_42472022
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
Morwen houdt niet van dominante mannetjes
Ach, hou je bek

Maar, ik kan Sem best hebben maar zoals ie tekeer ging gisteren is not done om het even welke reden dat had. Schrok me de pleuris op de streams. Iedereen aan het sussen en in 1 keer Sem als een dolle erdoorheen. Ik hou wel van dat soort passie, maar mèn iets minder kan ook wel
Only Human
pi_42472027
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

de zin was, geschreven door cataatje ofzo.. , maar die ging zo...

ondertussen ben ik er al uit
look Ma, No brains
pi_42472029

[ Bericht 100% gewijzigd door dreamscape68 op 08-10-2006 03:50:07 ]
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:49:58 #134
55709 Stereotomy
pi_42472032
quote:
Ik hou wel van dat soort passie
Passie en Adriaan.

Ik vond het juist geweldig dat hij door alles en iedereen heenschreeuwde en wou dat hij E10 een klap voor zijn kuttekop had gegeven.
pi_42472041
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:47 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik verdraai niks, ik heb het zelf gezien/gehoord. Het is maar net hoe iemand het WIL horen.
wat is jou stelling dan nouky
pi_42472043
Die kop van E10 en die hand
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42472050
Sabrina hoopte hier leuke mensen te ontmoeten en vind het zo leuk.
E10 komt bij haar wonen want E10 komt Zwolle niet meer in hahahahahha
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:51:36 #138
55709 Stereotomy
pi_42472051
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:50 schreef riri het volgende:
Die kop van E10 en die hand
Damn, ik heb de streams niet aanstaan maar ik zie het zó voor me.
pi_42472067
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:51 schreef noucky het volgende:
Sabrina hoopte hier leuke mensen te ontmoeten en vind het zo leuk.
E10 komt bij haar wonen want E10 komt Zwolle niet meer in hahahahahha
gaat hij toch niet raar vinden he?
pi_42472075
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:50 schreef Coraatje het volgende:

[..]

wat is jou stelling dan nouky
Zwaai effe naar Coraatje :-) Zoals ik het vooral hoorde was dat Semih wel degelijk eerst tekeer ging tegen Egbert en daarna tegen BB. De onderliggende reden was vooral dat hij niet gestoord wilde worden. Tja Semih moet je maar niet teveel gaan drinken, men hoeft niet altijd rekening te gaan houden met jou.
pi_42472079
hahhaa. e10 bijna op z'n bek
look Ma, No brains
pi_42472083
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

lol
ik zal een poging doen
MO en Saa zijn dus in het huis hetzelfde als ze waarschijnlijk zijn als ze gaan stappen.
Als een man of een vrouw verliefd op je word ,door wie je bent, of wat je doet. Kan je daar zelf niks aan doen
snap je hem nu?
verliefd zijn of worden is een emotie die je niet in de hand hebt
pi_42472084
pi_42472089
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:54 schreef noucky het volgende:

[..]

Zwaai effe naar Coraatje :-) Zoals ik het vooral hoorde was dat Semih wel degelijk eerst tekeer ging tegen Egbert en daarna tegen BB. De onderliggende reden was vooral dat hij niet gestoord wilde worden. Tja Semih moet je maar niet teveel gaan drinken, men hoeft niet altijd rekening te gaan houden met jou.
klopt deels, maar toch niet helemaal...

ik neem aan dat je de stream al hebt van dat moment, anders stuur ik hem je graag
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:56:31 #145
84524 Morwen
I got life
pi_42472096
quote:

[..]

Zo heb ik het ook gehoord, je bent niet alleen. Semih is dus geen heilige afterall Iedereen was dronken en dan bral je er dingen uit die je niet meent. Wat mij benauwd is wat E10 zei in zijn dronken bui..........
Only Human
pi_42472103
er gebuerd nu ook echt niks he..
look Ma, No brains
pi_42472105
quote:

[..]

ik denk dathet bijde was hij wilde niet meer gestoord worden ,egbert bleef in zijn schuldgevoel hangen ,en iedereen bleef er maar overdoor zemelen ,wat ook niet zorgde dat egbert zich beter ging voelen .ik heb het gebrul tegen egbert niet opgevangen als iets negagtief ,maar eerder schreewend iemand iets duidelijk maken die niet wil luisteren omdat hij even een soort van zelfmedelijden heeft
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:00:04 #148
55709 Stereotomy
pi_42472122
Semih ging niet tekeer tegen Eggie, hij ging tekeer tegen Tijn en Monique. Die waren Egbert op de TOTAAL VERKEERDE manier aan het 'helpen'. Tijn die 2cm van Egbert's neus roept: "Egbert, luister fokking naar me jij kale ouwe knikker, BB heeft het over je voorbeeldfunctie, ja, snap je dat?"

En daarna ging Semih tekeer tegen BB en dat BB Egbert gewoon met rust moest laten.
pi_42472144
waar kan ik dat filmpje hosten. of hebbn jullie hem al.. neem aan van wel
look Ma, No brains
pi_42472150
Wat hebben ze die deur klein gemaakt

pi_42472154
e10 en sex verhalen daarom hoorde hij ook sa uit over hoe een vrouw het ondervindt
pi_42472156
Er zullen verschillende meningen blijven bestaan, feit blijft dat Semih niet het recht heeft zo tekeer te gaan. Dit is al meermalen gebeurd en mijn haren er van overeind staan. Iets duidelijk maken kan ook met andere bewoordingen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:04:27 #153
2018 PC eend
relativist
pi_42472159
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:57 schreef dreamscape68 het volgende:
er gebuerd nu ook echt niks he..
Slapen ze?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42472165
haha.. alice into the looking galss
look Ma, No brains
pi_42472166
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef noucky het volgende:
Er zullen verschillende meningen blijven bestaan, feit blijft dat Semih niet het recht heeft zo tekeer te gaan. Dit is al meermalen gebeurd en mijn haren er van overeind staan. Iets duidelijk maken kan ook met andere bewoordingen.
normaal ben ik het kwa semih het helemaal met je eens ik denk allen dat hoe ongepast het normaal het zou zijn het in dit geval de juiste handeling was
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:05:22 #156
55709 Stereotomy
pi_42472167
pi_42472170
Tijn had zich verstopt hahahahaha

zondag 8 oktober 2006 @ 04:07:07 #158
2018 PC eend
relativist
pi_42472181
Roel is ook niet meer verbannen zag ik
pi_42472182
quote:
Jij bent nooit dronken geweest en dan ge-ergerd geraakt ergens over
pi_42472183
Rik en Mo zijn nu aan het kletsen over E10
pi_42472184
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:54 schreef Coraatje het volgende:

[..]

lol
ik zal een poging doen
MO en Saa zijn dus in het huis hetzelfde als ze waarschijnlijk zijn als ze gaan stappen.
Als een man of een vrouw verliefd op je word ,door wie je bent, of wat je doet. Kan je daar zelf niks aan doen
snap je hem nu?
verliefd zijn of worden is een emotie die je niet in de hand hebt
Ik ben het helemaal met je eens in het dagelijkse leven maar dat kun je biet verglijken met bb. Als mo of sab naar de kroeg gaan en lekker met een kerel van bil gaan ziet niemand dat. In het huis hebben ze rekening te houden met de kinderen die ze hebben niet met (weet ik hoe die vent van mob heet maar ze hebben een open relatie) het gaat mij over ze zijn volwassen gedraag je er dan ook naar
pi_42472186
quote:
dat klopt maar de rest was niet veel beter
pi_42472187
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Slapen ze?
net nie.. maar het is nu niet echt "attack of the killer tomatos" kwaliteit.. het zit er echt onder
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:08:01 #164
84524 Morwen
I got life
pi_42472193
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:00 schreef Stereotomy het volgende:
Semih ging niet tekeer tegen Eggie, hij ging tekeer tegen Tijn en Monique. Die waren Egbert op de TOTAAL VERKEERDE manier aan het 'helpen'. Tijn die 2cm van Egbert's neus roept: "Egbert, luister fokking naar me jij kale ouwe knikker, BB heeft het over je voorbeeldfunctie, ja, snap je dat?"

En daarna ging Semih tekeer tegen BB en dat BB Egbert gewoon met rust moest laten.
Je hoeft niet te SCHREEUWEN hoor

Het was een combinatie van dingen, Sem wilde dat geouwehoer niet in de kamer, hij wilde rust, hij was het gezeik zat en daarna nog even BB eroverheen en de overige bewoners. Ik vond zijn reactie zwaar overtrokken, hij had ook zijn BEK ( ) kunnen houden en gaan slapen. Nogmaals iedereen was bezopen, Sem ook. Geen schuldige dus, gewoon een samenloop van omstandigheden.

Alleen E10 is zwaar door de mand gevallen bij mij, helaas zat die niet genomineerd
Only Human
pi_42472207
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:07 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Jij bent nooit dronken geweest en dan ge-ergerd geraakt ergens over
Tijdens dronkenschap reageren mensen verschillend, de één wordt lollig de ander agressief. Dat zegt veel over het karakter.
pi_42472210
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:07 schreef PC eend het volgende:
Roel is ook niet meer verbannen zag ik
who the Fuck is Roel???.. ik zie die naam de laatste dagen langskomen en ik weet niet wie het is.

ff uitleggen wie ik ben....

ik heb 6 weken FOK liggen volgen voordat ik mee ging doen met posten......
en zie nu ga ik weer de fout in.. kei offtopic.. sorry all

huu.. Rik zei : "je keek me aan
".. pffff
look Ma, No brains
pi_42472213
En nu geeuwt hij niet eens

pi_42472225
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:09 schreef noucky het volgende:

[..]

Tijdens dronkenschap reageren mensen verschillend, de één wordt lollig de ander agressief. Dat zegt veel over het karakter.
Nee hoor, heel vriendelijke mensen kunnen als ze dronken zijn heel anders reageren
pi_42472240
Roeland wie ben je ??????
pi_42472241
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:09 schreef noucky het volgende:

[..]

vind ik niet, heeft niets met karakter te maken... wat je er mee doet wel...
bv. ik voel me klote en zet een kut film op om in mijn verdriet te verdrinken.
of . ik ga stappen en qword irri en stamp de hele boel in elkaar

zelfde gevoelens, andere mensen
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:14:09 #171
55709 Stereotomy
pi_42472242
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je hoeft niet te SCHREEUWEN hoor

Het was een combinatie van dingen, Sem wilde dat geouwehoer niet in de kamer, hij wilde rust, hij was het gezeik zat en daarna nog even BB eroverheen en de overige bewoners. Ik vond zijn reactie zwaar overtrokken, hij had ook zijn BEK ( ) kunnen houden en gaan slapen. Nogmaals iedereen was bezopen, Sem ook. Geen schuldige dus, gewoon een samenloop van omstandigheden.

Alleen E10 is zwaar door de mand gevallen bij mij, helaas zat die niet genomineerd
Nou, als je dat al schreeuwen vindt, dan kan ik me voorstellen dat je mooie haartjes overeind zijn geschoten bij Semih op de streams

Het ging erom dat Tijn en Mo zo nog wel uren met Eg hadden kunnen bakkeleien, en zo in hun roes bezig waren dat er iets heftigs doorheen moest komen om ze te laten kappen en op te rotten. Semih heeft al een kort lontje en als hij dronken, moe en misselijk is nog meer. Desalniettemin was het gewoon de meest effectieve manier om iedereen asap de kamer uit te krijgen en Eggie en Semmie te laten slapen.

Maarja, Eggie moest weer zo nodig zijn nest uit later. Wel gekalmeerd doordat hij even in alle rust had kunnen liggen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:14:50 #172
2018 PC eend
relativist
pi_42472250
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

who the Fuck is Roel???.. ik zie die naam de laatste dagen langskomen en ik weet niet wie het is.

".. pffff
Roeland303 uit BB5
Je bent me toch geen ban aan het aansmeren he?
pi_42472251
of ik voel me irri en ga gezellig doen
pi_42472252
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:07 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens in het dagelijkse leven maar dat kun je biet verglijken met bb. Als mo of sab naar de kroeg gaan en lekker met een kerel van bil gaan ziet niemand dat. In het huis hebben ze rekening te houden met de kinderen die ze hebben niet met (weet ik hoe die vent van mob heet maar ze hebben een open relatie) het gaat mij over ze zijn volwassen gedraag je er dan ook naar
ik heb het ten eerste niet echt over het van bil gaan dat doen ze hier in het huis ook niet maar het pesten plagen flirten en stoeien wat ik zie ,dat doen ze blijkbaar ook buiten het bb huis ,waarom zouden ze dus zichzelf anders moeten gedragen in het huis? omdat half nederland ,waar je dus met merendeels niks mee te maken hebt het afkeurd ,en de mensen die je kennen weten niet beter dat je zo bent voor hun maakt het dan ook niet uit. Volwassen gedragen wat is dat? dan hoe egbert doet? Ik ben net zo oud als monique ik gedraag me ook hetzelfde als monique en heb ook al 12,5 jaar een relatie
pi_42472254
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, als je dat al schreeuwen vindt, dan kan ik me voorstellen dat je mooie haartjes overeind zijn geschoten bij Semih op de streams

Het ging erom dat Tijn en Mo zo nog wel uren met Eg hadden kunnen bakkeleien, en zo in hun roes bezig waren dat er iets heftigs doorheen moest komen om ze te laten kappen en op te rotten. Semih heeft al een kort lontje en als hij dronken, moe en misselijk is nog meer. Desalniettemin was het gewoon de meest effectieve manier om iedereen asap de kamer uit te krijgen en Eggie en Semmie te laten slapen.

Maarja, Eggie moest weer zo nodig zijn nest uit later. Wel gekalmeerd doordat hij even in alle rust had kunnen liggen.
Mooi verwoord
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:15:32 #176
84524 Morwen
I got life
pi_42472255
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

".. pffff
Roel is Roel, heh Hij claimed DE Roel uit BB5 te zijn
Only Human
pi_42472261
Dreamscape luister nu naar Rik en Tijn en zegt hetzelfde als ik.
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:17:16 #178
2018 PC eend
relativist
pi_42472266
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat gaat niet goed hoor, ik ben ff weg hier
pi_42472267
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:13 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

OMG.. dat was het domste wat ik ooit gezegd had.. en het is weer offtopic.

Tijn en Rik hebben wel als enigste een goed gesprek.. Tijn heeft het over een kwaaie dronk.. zie
look Ma, No brains
pi_42472269
quote:

[..]

ik kan me dat voorstellen van eg; ik had ook niet meer kunnen slapen; vooral niet omdat de reden onduidelijk blijft
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:18:23 #181
55709 Stereotomy
pi_42472270
Ik ben verliefd op Roel
pi_42472271
quote:

[..]

en geen van beide is volgens mij de juiste manier van mee omgaan je zelf verdrinken in zelf medelijden?
kom op koppie op en proberen te genieten van wat er allemaal nog komt
en de boel inmekaar stampen dat recht heb je never nooit nuchter of dronken

(drank versterkt het gevoel waar je van te voren in zit ,zat je van te voren niet lekker in je vel,dat dat gevoel dus versterken,zat je wel goed in je vel versterkt het dat gevoel ,dat i volgens mij het verschil tussen de verkeerde dronk en de goede dronk)
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:19:35 #183
84524 Morwen
I got life
pi_42472278
quote:

[..]

Heb jij Eggie uit zijn plaat zien gaan, lieve schat? Die was ECHT niet gaan kalmeren zonder hulp. Sem wilde dat gedoe gewoon niet in zijn kamer daarom ging ie schreeuwen. Toegegeven dat Marcia zat te zeiken, maar Egg was echt door het lint.
Only Human
pi_42472285
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Roeland303 uit BB5
Je bent me toch geen ban aan het aansmeren he?
ik ken Roel wel, was "fan" van hem.. en kijk soms oude afleveringen terug...en hoe... ow. doe ik het weer
kei offtopic..

Rik heeft het over Semih
look Ma, No brains
pi_42472288
Ik ga mn bedje zoeken kan plof niet meer zien. Ik heb het geluid uitstaan en hoop dat ie nu Rik aan het versieren is. trusten allemaal
pi_42472293
ontoppic tijn denkt dat het anders is buiten het huis met vriendinnen
pi_42472294
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:18 schreef Coraatje het volgende:

[..]

en geen van beide is volgens mij de juiste manier van mee omgaan je zelf verdrinken in zelf medelijden?
kom op koppie op en proberen te genieten van wat er allemaal nog komt
en de boel inmekaar stampen dat recht heb je never nooit nuchter of dronken

(drank versterkt het gevoel waar je van te voren in zit ,zat je van te voren niet lekker in je vel,dat dat gevoel dus versterken,zat je wel goed in je vel versterkt het dat gevoel ,dat i volgens mij het verschil tussen de verkeerde dronk en de goede dronk)
Date?
look Ma, No brains
pi_42472297
trusten
pi_42472304
Jaja Tijn en Mo, we hadden de handen boven de dekens, wie geloofd dat nog. Jullie sneaky acties in de badkamer ziet niemand. Wel wij streamers en in de uitzending van vrijdag. Je hoofd en ogen puilen uit van genot.
pi_42472308
wat zegt Rik nou?
look Ma, No brains
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:25:43 #191
2018 PC eend
relativist
pi_42472311
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:20 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

ik ken Roel wel, was "fan" van hem.. en kijk soms oude afleveringen terug...en hoe... ow. doe ik het weer
kei offtopic..

Rik heeft het over Semih
Door een grap over Day te maken heeft hij mij een ban aangesmeert, ik vind het maar een lul
pi_42472312
dream blijf eens ontopic !!!!!!!!
pi_42472315
opzich de waarheid
pi_42472320
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Door een grap over Day te maken heeft hij mij een ban aangesmeert, ik vind het maar een lul
pi_42472322
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

Date?
hahah serieus?
tuurlijk in cyperspace altijd
pi_42472323
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:25 schreef noucky het volgende:
dream blijf eens ontopic !!!!!!!!
mee eens..

Maar over wie heeft Rik het nou?
look Ma, No brains
pi_42472326
Over wie heeft Rik het ?
pi_42472329
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:27 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

mee eens..

Maar over wie heeft Rik het nou?
jeroen
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:28:50 #199
55709 Stereotomy
pi_42472332
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:

[..]

Heb jij Eggie uit zijn plaat zien gaan, lieve schat? Die was ECHT niet gaan kalmeren zonder hulp. Sem wilde dat gedoe gewoon niet in zijn kamer daarom ging ie schreeuwen. Toegegeven dat Marcia zat te zeiken, maar Egg was echt door het lint.
Niet zo schreeuwen

Eggie fokte zich zo op juist *omdat* Tijn en Mo en imho ook juist Marcia totaal verkeerd met hem bezig waren, en dat irriteerde Semih. Tijn die met zijn neus op Egberts neus aan het schreeuwen was van "ouwe fukking kale knikker en nou moet je luisteren het was een fokking voorzorgsmaatregel etc. etc." , nee dáár wordt niemand rustiger van. Je zag ook hoe langer die lui aan het praten waren hoe meer Egbert in paniek raakte.

Semih had dat een paar minuten aangehoord en ging toen door het lint om iedereen weg te krijgen voordat Egbert nog meer zichzelf de grond in ging stampen met behulp van de anderen. En met resultaat: iedereen ging weg uit de kamer, Eg ging rustig liggen waarbij zijn paniek langzaam wegvloeide en Semih kon eindelijk rustig verder slapen.

Egbert voelde zich een half uur later zelfs zo relatief opgeknapt dat hij het bed uitstapte om met Jeroen te bakkeleien.
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:29:42 #200
2018 PC eend
relativist
pi_42472334
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:27 schreef neferhone het volgende:

[..]

Zij vond het geen leuk grapje, ik wel
pi_42472335
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

En jij kon niet anders als reageren met een nog foutere grap

pi_42472337
ik vind tijn minder leuk worden , hij is een soort schoot hondje van mo geworden
hij kan niet meer spontaan dingen doen want mo heeft m helemaal behekst
van mij mogen die twee wel eruit , dit ook omdat mo en tijn de enige twee zijn die gecensuurd worde
vanwege prive situatie van mo kinderen, rob etc. of ze moeten geen spelletjes spelen nee we zijn alleen maar maatjes ondanks tijn gisteren haar vertelt verliefd op haar te zijn doet mo als of haar neus bloed,
pi_42472339
ze hebben het over de bad scene die wij niet mochten zien ..Ga door...ga door..
pi_42472341
Never mind..
Onderschriftloos
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:31:48 #205
2018 PC eend
relativist
pi_42472342
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet zo schreeuwen

Eggie fokte zich zo op juist *omdat* Tijn en Mo en imho ook juist Marcia totaal verkeerd met hem bezig waren, en dat irriteerde Semih. Tijn die met zijn neus op Egberts neus aan het schreeuwen was van "ouwe fukking kale knikker en nou moet je luisteren het was een fokking voorzorgsmaatregel etc. etc." , nee dáár wordt niemand rustiger van. Je zag ook hoe langer die lui aan het praten waren hoe meer Egbert in paniek raakte.

Semih had dat een paar minuten aangehoord en ging toen door het lint om iedereen weg te krijgen voordat Egbert nog meer zichzelf de grond in ging stampen met behulp van de anderen. En met resultaat: iedereen ging weg uit de kamer, Eg ging rustig liggen waarbij zijn paniek langzaam wegvloeide en Semih kon eindelijk rustig verder slapen.

Egbert voelde zich een half uur later zelfs zo relatief opgeknapt dat hij het bed uitstapte om met Jeroen te bakkeleien.
Erfgenaam, erfgenaam schijn je dan tegenwoordig te moeten roepen
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:32:15 #206
84524 Morwen
I got life
pi_42472346
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:30 schreef Bigblahbla het volgende:
ik vind tijn minder leuk worden , hij is een soort schoot hondje van mo geworden
hij kan niet meer spontaan dingen doen want mo heeft m helemaal behekst
van mij mogen die twee wel eruit , dit ook omdat mo en tijn de enige twee zijn die gecensuurd worde
vanwege prive situatie van mo kinderen, rob etc. of ze moeten geen spelletjes spelen nee we zijn alleen maar maatjes ondanks tijn gisteren haar vertelt verliefd op haar te zijn doet mo als of haar neus bloed,
Mooie beelden toch
Only Human
pi_42472350
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zij vond het geen leuk grapje, ik wel
ok ik neem aan dat het over het gebakkelij gaat qua cos ect............vermoeiend..................................................................on toppic tijn houdt niet van verplichtingen
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:33:39 #208
2018 PC eend
relativist
pi_42472352
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:30 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

En jij kon niet anders als reageren met een nog foutere grap

[afbeelding]
Dan kan ik me dan weer niet herinneren
pi_42472353
Rik en Tijn over drankgebruik. Kan je niet tegen drank dan moet je niet gaan drinken.
pi_42472355
wie weet waar ik mijn filmpje kan hsten..

Tijn en Rik hebben het maar over janken
look Ma, No brains
pi_42472357
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef noucky het volgende:
Rik en Tijn over drankgebruik. Kan je niet tegen drank dan moet je niet gaan drinken.
mooi achter af gelul
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:35:27 #212
55709 Stereotomy
pi_42472361
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:31 schreef melke het volgende:
Never mind..

De mods lopen met bans te zwaaien de laatste tijd dus misschien is het SC topic een beter idee
pi_42472363
rik zegt dat hij gaat wippen met etienne ?
pi_42472364
Ik vind Mo zo onschulig praten. Ik ga dat mens steeds minder mogen.
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 04:36:39 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42472366
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

Tjah die ziet uiteraard overeenkomsten tussen het slappe gelul van Etienne en verder lijken hun geslachtsdelen ook erg opelkaar
pi_42472368
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:30 schreef Bigblahbla het volgende:
ik vind tijn minder leuk worden , we zijn alleen maar maatjes ondanks tijn gisteren haar vertelt verliefd op haar te zijn doet mo als of haar neus bloed,
Tijn is nog nooit leuk geweest, en gisteren zei hij nog tussen neus en lippen door tegen Mo dat hij wilde neuken

Die heeft gewoon 8 flatgebouwen voor zijn kop (wat een boerenlul)
pi_42472373
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De mods lopen met bans te zwaaien de laatste tijd dus misschien is het SC topic een beter idee
jep maar je mag toch wel wat dieper op een onderwerp ingaan vind ik ook cos, anders krijg je alleen maar uitspraken
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:37:31 #218
84524 Morwen
I got life
pi_42472375
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*knip
True, maar het geschreeuw van Sem was echt ongepast en hitste de boel onnodig op. Hij had best gelijk maar de manier WAAROP was totaal onnodig.

Ow, en E10 is een lul, had ik dat al vermeld
Only Human
pi_42472376
ze hebben janine gemist met het feesie
pi_42472385
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan kan ik me dan weer niet herinneren
Ik ook niet, maar ik had er een voorstelling bij hoe de een op de andere reageert
pi_42472386
Rik en Tijn missen Janine weer heel erg en waarom moest Janine eruit. Mo vind het heel raar en het wordt nu een heel ander verhaaltje. Wat bedoelt ze ?
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:39:18 #222
55709 Stereotomy
pi_42472387
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

True, maar het geschreeuw van Sem was echt ongepast en hitste de boel onnodig op. Hij had best gelijk maar de manier WAAROP was totaal onnodig.
Ik vond het juist geweldig wat Semih deed
quote:
Ow, en E10 is een lul, had ik dat al vermeld
Zoooo mee eensch.
pi_42472395
gatver, ik hoor nou Moon praten, terwijl ik Semih op de achtergrond heb.. (gisteren nacht).. wat een verschil.. Semih verdiend echt meer, zelfs beter dan moon, en dat wil bij mij wat zeggen
look Ma, No brains
pi_42472400
pi_42472418
het ging over janine; tijn draait het gesprek op sem
pi_42472420
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:37 schreef Coraatje het volgende:
ze hebben janine gemist met het feesie
vooral Tijn, die heeft tot 2 keer toe, tegen de camera verteld hoe erg hij haar miste...... BB kan de juiste shot uitkiezen.
look Ma, No brains
pi_42472427
mo ik denk niks; dus echt wel
pi_42472432
ik mag Tijn wel, maar hij verliest wel een hoop credit
look Ma, No brains
pi_42472448
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

vooral Tijn, die heeft tot 2 keer toe, tegen de camera verteld hoe erg hij haar miste...... BB kan de juiste shot uitkiezen.
sorry heel ff offtopic anders weet ik niet hoe ik dit moet zeggen ..kom ook ff naar de sc

(sorry sorry sorry)
  zondag 8 oktober 2006 @ 04:52:27 #230
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42472452
Tijn: Je kan beter een saaie lul zijn en met alle winden meewaaien dan lig je bij de mensen thuis het beste'

pi_42472494
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:51 schreef Coraatje het volgende:

[..]

sorry heel ff offtopic anders weet ik niet hoe ik dit moet zeggen ..kom ook ff naar de sc

(sorry sorry sorry)
huu?.. ik ben net zo ver dat ik weet wat COS betekend, laat staan wat sc is.

beetje vaag verhaal van Rik
look Ma, No brains
pi_42472514
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

huu?.. ik ben net zo ver dat ik weet wat COS betekend, laat staan wat sc is.

beetje vaag verhaal van Rik
http://forum.fok.nl/topic/924310/1/50#42472500
pi_42472537
Hier is de vage Tijn

pi_42472552
Ze vergeten echt voor het gemak dat ze een hoop niet zien, Rik rekent Semih op iets af waar hij zelf niet eens bij was.
Net ook over Janine, ja die zou nooit achter je rug lullen ze was altijd eerlijk.
  zondag 8 oktober 2006 @ 05:17:06 #235
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42472581
zij zitten ook niet op hun zolderkamer 24/7 streams te volgen zoals ene Cracka-ass met een neptunes avatar
pi_42472607
Dat kereltje heeft gewoon een vertekend gezicht

pi_42472650
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 05:17 schreef Suikeroom het volgende:
zij zitten ook niet op hun zolderkamer 24/7 streams te volgen zoals ene Cracka-ass met een neptunes avatar
Zei Monique.
pi_42472660
ze gaan weer cluedo spelen ....
pi_42473942
quote:

[..]

Jij beschrijft hier jouw karaktertrekken; dat zijn eigenaardige trekken van een karakter. En dat is zeker ook het geval bij de bewoners. Jammer is het dat als iemand teveel gezopen heeft, zich anders gaat gedragen en er later spijt van heeft. Dit is zeker het geval bij de bewoners in het BB-huis. Als ze nuchter zijn dan ontlopen ze de confrontaties en stapelen het op tot het moment dat alcohol de overhand neemt; dan is er de uitbarsting van opgekropte frustraties. Eigenaardig hè!!!!
pi_42474236
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:16 schreef NS het volgende:

[..]

Jij beschrijft hier jouw karaktertrekken; dat zijn eigenaardige trekken van een karakter. En dat is zeker ook het geval bij de bewoners. Jammer is het dat als iemand teveel gezopen heeft, zich anders gaat gedragen en er later spijt van heeft. Dit is zeker het geval bij de bewoners in het BB-huis. Als ze nuchter zijn dan ontlopen ze de confrontaties en stapelen het op tot het moment dat alcohol de overhand neemt; dan is er de uitbarsting van opgekropte frustraties. Eigenaardig hè!!!!
Maar is dat niet gewoon een afspiegeling van de samenleving? Volgens mij is de enige plek waar mensen echt zichzelf zijn thuis achter de gesloten deuren en ramen, alleen hebben ze hier dan de pech dat er allemaal camera's staan en af en toe door de mand vallen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_42474297
KUKELEKUUUUUUUUUUUUU

pi_42474308
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
KUKELEKUUUUUUUUUUUUU

[afbeelding]
Graag! van Tijn's gesnurk word ik niet erg vrolijk.
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:53:27 #243
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42474327
wie liggen er in vredesnaam (godesnaam zou semih zeggen) allemaal weer niet in bed ?
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42474823
tjen en jeroen hebben er nog maar eventjes lekker hun dekbed bijgehaald.
het is half 12 !
schop die luie donders toch eens wakker.....
pi_42475394
pi_42475416
Ken je die mop van die BB-bewoners die zondagochtend naar de kerk gingen?

Ze gingen niet
pi_42475537
"Waar is de brandslang? Uh Uh Uh Uh" (op melodie van "Who let the dog out")

pi_42475549
Ken je die mop van die streamer die 3 op een rij had?

Nee, hij had er 4
pi_42475711
Op deze manier bloed BB volkomen dood....slapen slapen slapen...hele dagen
Dit is toch voor de kijker totaal niet meer interessant en als men een spel moet spelen is de saaiheid ook ten top.
Nee...dit wordt niets meer.
Mensen echte batlles laten voeren en wel zo dat ze alles moeten geven wat ze in zich hebben.
Maar zo als nu????Nee...zonde dat een programma wat veel meer zou kunnen zijn zo uit beeld gaat verdwijnen...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42475726
Ze moeten rusten voor morgen hoor moeten er weer 3 hun koffers inpakken
Twinning = boring
pi_42475907
Ik schreef het vorig weekend al: Hoe rustiger het blijft in het weekend, hoe minder last je kunt krijgen met het thuisfront wat dan veel meer zal kijken op de streams. Handige Taktiek van BB
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_42476288
Het bewoog, werkelijk HET BEWOOG IETS!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie heeft van dit heugelijk feit een filmpje?

pi_42476308
foutje
pi_42476345
Trouwens ik kom zo wel lekker aan mijn huishouden toe, heb de hele "kast"weer schoon.
pi_42476764
Nou, het is 1 uur, ze mogen er wel uit vandaag.
Vandaag is er weer een exitdiner toch?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:02:27 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42476858
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef miraculeus het volgende:
Nou, het is 1 uur, ze mogen er wel uit vandaag.
Vandaag is er weer een exitdiner toch?
Alleen als het met de hele groep is, anders doet Egbert naar eigen zeggen absoluut niet mee.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42477021
Gezellig he?

pi_42477039
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alleen als het met de hele groep is, anders doet Egbert naar eigen zeggen absoluut niet mee.
100% zeker weten. Ja ja zeker weten... 100%
pi_42477070
op de talpa site wordt gesuggereerd dat er voor straf geen exit diner is.
pi_42477086
Gooi "Oyeme" van "Monica Naranjo" er maar in. En dan de tekst (vertaald) erbij...
Kijken wie dan de bikkels zijn.....
pi_42477117
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
Is ook meer dan terecht, want er zitten wel 40 idioten (volgens Viola Holt) de hele tijd de streams te volgen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:23:29 #262
130755 Kinga
versier hier
pi_42477327
quote:
Huh? voor straf? voor wat dan dat...
pi_42477381
Dit staat er op de talpa site:

De Bewoners zullen ook nog wel wat op te ruimen hebben, want vanavond is er misschien een exitdiner. Of misschien niet. Hebben ze het verdiend? Als u het een beetje gevolgd hebt, en weet hoe de vlag er voor hangt dan.....
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:25:43 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42477393
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef Kinga het volgende:

[..]

Huh? voor straf? voor wat dan dat...
Het opgefokte feessie?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:26:13 #265
130755 Kinga
versier hier
pi_42477407
Wat een flauwekul. Tuurlijk is er een exit diner.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:27:10 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42477438
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:26 schreef Kinga het volgende:
Wat een flauwekul. Tuurlijk is er een exit diner.
Blijkbaar niet voor Egbert, als het niet voor iedereen is. Zou wel sneu zijn want Egbert moet natuurlijk naar huis
pi_42477471
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Is ook meer dan terecht, want er zitten wel 40 idioten (volgens Viola Holt) de hele tijd de streams te volgen.
41!!! Inclusief Viola Holt; ze zal ze wel geteld hebben tijdens het streamkijken
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:34:25 #268
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42477603
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Blijkbaar niet voor Egbert, als het niet voor iedereen is. Zou wel sneu zijn want Egbert moet natuurlijk naar huis
Ik weet het nog zo net niet. Semih heeft zich ook niet zo populair gemaakt de afgelopen tijd. 'T is maar net hoe ze de boel in beeld brengen morgen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:39:59 #269
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42477718
De slaap der onschuldigen...

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42477771
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:34 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik weet het nog zo net niet. Semih heeft zich ook niet zo populair gemaakt de afgelopen tijd. 'T is maar net hoe ze de boel in beeld brengen morgen.
Maar jij moet dat als zogenaamde hulpverlener ook wel zeggen. Want je bent zelf de "Egbert" van BB6.

Objectief gezien moet Eggie er gewoon uit. Semih had gewoon gelijk (ook al was hij dronken)
FOKK OFFF BIG BROTHER!!!

En het gaat er niet om hoe ze het in beeld brengen, het gaat erom wat de streamers hebben gezien.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:47:16 #271
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42477878
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar jij moet dat als zogenaamde hulpverlener ook wel zeggen. Want je bent zelf de "Egbert" van BB6.

Objectief gezien moet Eggie er gewoon uit. Semih had gewoon gelijk (ook al was hij dronken)
FOKK OFFF BIG BROTHER!!!

En het gaat er niet om hoe ze het in beeld brengen, het gaat erom wat de streamers hebben gezien.
Big Brother moet er uit met die kut actie!

Van mij mogen de bewoners nu wel opstaan. Het kan nooit de bedoeling zijn dat de bewoners snachts leven en overdag slapen...

Doen ze dit om de streamers te pesten?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:47:58 #272
130755 Kinga
versier hier
pi_42477891
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

FOKK OFFF BIG BROTHER!!!

Alsof streamers gaan bellen en smsen
pi_42477940
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:47 schreef Kinga het volgende:

[..]

Nee, maar H(M)ummie leest wel FOK!
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:52:48 #274
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42477992
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:47 schreef Kinga het volgende:

[..]

Als al die 40 streamers gaan bellen zal het er wel inhakken op het eindresultaat.

Wat dat betreft is het dus echt wel belangrijk wat de kijkers (dus de stemmers) morgen te zien krijgen. Dan kunnen wij wel weten hoe het écht gegaan is, maar als BB het wil, dan zetten ze het precies zo neer als hoe het hen het best in hun straatje past. daar heeft geen streamer invloed op.

Nog steeds geen beweging in het huis trouwens. Zal BB nog steeds weg zijn?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:57:25 #275
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478097
Semih is er uit
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:58:17 #276
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42478120
Ik las dat Rik helemaal klaar met de bewoners is?

(kan er niks van terug lezen op destreamverslagen, of de frontpage van de BB site moet verschrikkelijk achter lopen en het verslag van het hoerenfeest over een week uitsmeren aan nieuws...
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:58:53 #277
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42478133
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:57 schreef Mike1964 het volgende:
Semih is er uit
Exit op zondag?

zondag 8 oktober 2006 @ 13:59:39 #278
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42478150
Gisteren kwamen ze om half vier hun nest uit, en verdomd, om een uur of tien hoorde ik al mensen praten over dat ze naar bed gingen.
Wat een strontBB
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_42478202
Wat een wanvertoning....

zondag 8 oktober 2006 @ 14:05:16 #280
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478285
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

Exit op zondag?

Zou in ieder geval eens een keer iets origineels zijn....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:05:36 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42478293
quote:
... Denk niet dat de bewoners daar mee zitten. Egbert sowieso niet.
pi_42478396
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

... Denk niet dat de bewoners daar mee zitten. Egbert sowieso niet.
Semih ook niet want die vond het plan van eg wel ok
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:13:16 #283
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42478495
quote:

[..]

Volgens mij heeft hij in de zitkamer lopen schreeuwen tegen Rik en anderen, dat hij Semih NEER wilde steken, en dat hij op moest tieven naar zijn eigen land.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:13:32 #284
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478508
He he..... HAAN!!!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42478511
De haan is wakker...nu de bewoners nog!
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:16:16 #286
130755 Kinga
versier hier
pi_42478573
he he.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:18:12 #287
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478610
Tijn overdenkt nog maar eens zijn zonden...

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:18:47 #288
38396 mazaru
pi_42478627
Als ze nou eens een geintje uithaalden, en onverwachts E10 er uit zouden zetten
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:21:26 #289
130755 Kinga
versier hier
pi_42478683
check die kop van Egbert....zieligerd
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:21:27 #290
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478684
En Egbert heeft ook heel wat om over te piekeren

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:21:38 #291
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42478689
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:18 schreef mazaru het volgende:
Of de zusjes en de broertjes. Nog geiniger.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:24:03 #292
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42478746
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:18 schreef mazaru het volgende:
Ik ben voor! Zou ook wel wat publiciteit opleveren denk ik. Marcel en Etienne stappen gelijk hoogst verontwaardigd naar de Telegraaf denk ik..
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42478803
PssssssT.... Egbert: Er bestaat een handboek met tips voor zelfdoding...
pi_42478815
Ik vindt het ongelooflijk dat niemand van de bewoners het lef heeft om E10 aan te spreken op zijn gedrag.
In plaats van een exit diner zou BB de bewoners de onvervalste versie moeten laten zien van de ruzie.
ik denk dat de meningen dan wel los komen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:26:53 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42478829
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik ben voor! Zou ook wel wat publiciteit opleveren denk ik. Marcel en Etienne stappen gelijk hoogst verontwaardigd naar de Telegraaf denk ik..
En terecht. Het gaat wel om heel erg veel geld.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:29:43 #296
38396 mazaru
pi_42478915
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:26 schreef WSA het volgende:
Ik vindt het ongelooflijk dat niemand van de bewoners het lef heeft om E10 aan te spreken op zijn gedrag.
In plaats van een exit diner zou BB de bewoners de onvervalste versie moeten laten zien van de ruzie.
ik denk dat de meningen dan wel los komen.
Vind ik ook, alle opmerkingen afgespeeld op het plasmascherm.
Is weer eens wat anders dan Egbert de stront in duwen.
Maar dat is Hummies plan niet, Hummie is zo blij met ons extremistje, hij wordt aan alle kanten in de watten gelegd.
En Egbert is de pispaal, zoals Menno de vorige keer de pispaal was.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:33:38 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42479013
charming

zondag 8 oktober 2006 @ 14:34:55 #298
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42479049
als topicsluiter

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:35:31 #299
130755 Kinga
versier hier
pi_42479066
Nog 3 hoor...
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:37:27 #300
130755 Kinga
versier hier
pi_42479109
Ongelofelijk dat Monique nog steeds geen afstand neemt van Tijn...
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:39:03 #301
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42479141
vulvol
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')