abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42471210
NOT!!!!
pi_42471228
Je kan beter een cluedo doen wie H(M)ummie vermoordt...
pi_42471232
cluedo valt ook niet te volgen zo als hun het doen
pi_42471244
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter een cluedo doen wie H(M)ummie vermoordt...
dat zou leuk zijn...ik ben voor vleeshaken
pi_42471255
oh e10 probeert weer eens wat
pi_42471261
"Johnnie" is weer bezig.
pi_42471262
E10 en Jeroen proberen te peilen in hoeverre Sbarina in is voor sex
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42471269
Het stinkt op de badkamer volgens jeroen of plofkop?? Plof heeft zin in wat lekkers mijn gedachten gingen de verkeerde kant in maar hij pakt een stukje kaas.
Sab is niet vies van sex maar wel met een persoon.
pi_42471273
Goede avond/morge.. ik ben vanacht weg geweest.. zijn er nog bommetjes gevallen over gisternacht.. of andere spannende dingen ? ..
look Ma, No brains
pi_42471279
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef noucky het volgende:
E10 en Jeroen proberen te peilen in hoeverre Sbarina in is voor sex
maar gaat dus niet gebeuen
pi_42471292
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef dreamscape68 het volgende:
Goede avond/morge.. ik ben vanacht weg geweest.. zijn er nog bommetjes gevallen over gisternacht.. of andere spannende dingen ? ..
neu ze praten tot nu toe vrijwel alles goed van elkaar
pi_42471296
Nog nieuws van betekenis???
Hangplek voor vrije gedachten
pi_42471306
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:41 schreef neferhone het volgende:

[..]

dat zou leuk zijn...ik ben voor vleeshaken
Ik ben meer voor een:

Plaats delict: Live-stream
Gedood door: Een USB-stick op 220Volt
Uitgevoerd door: Yvonne
pi_42471310
Nu E10 weer zoals de eerste weken, de plofkop, in principe is hij de hele dag de groep al aan het ontwijken, bang voor commentaar.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42471312
Ze doet ook zo aardig tegen hem welke chips wil je bla bla
Ze kikt op ploffie en wil niet anders
pi_42471322
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef Lady-night het volgende:
Nog nieuws van betekenis???
sa doet als of haar neus bloed rik houd de gemoederen afgeleid
pi_42471324
en Eggie, hoe was die vandaag.. is mijn laatste vraag, dan ga ik weer ontopic over hoe het nu is.. alhoewel er nu niet echt veel gebeurd
look Ma, No brains
pi_42471335
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik ben meer voor een:

Plaats delict: Live-stream
Gedood door: Een USB-stick op 220Volt
Uitgevoerd door: Yvonne
maar ik ben toch voor bloed
pi_42471337
Wat moet Jeroen bij hun??? smak chips jaaa freet je kop nog maar vetter ploffie
pi_42471348
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:47 schreef smikkeltje het volgende:
Wat moet Jeroen bij hun??? smak chips jaaa freet je kop nog maar vetter ploffie
instucties van monique
pi_42471357
Als E10 nog een paar pilsjes meer gaat drinken komt er misschien nog weer sensatie
pi_42471359
en frustraties weg eten
pi_42471367
Rode foon gaat:

E10 neemt op...

"Met Henk Krol"
"Ja, Henk ok, maar wie ben je?"
"De baas van de Gay-krant..."
"Ow ja, Henk ok, wat wil je?"
"Eigenlijk wilden we een interview met je"
"Leuk joh, wil ik ook wel"
"Sorry, we zien er toch vanaf, want we zijn bang dat de verkoop van dat nummer nog lager zal zijn dan je pikkie in micrometers.."
pi_42471379
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef noucky het volgende:
Als E10 nog een paar pilsjes meer gaat drinken komt er misschien nog weer sensatie
drank kwam een aantal keer ter sprake maar geen van allen durfte de eerste zet te doen
pi_42471380
Zou Jeroen toch sneacky Sabrina willen versieren ?
Op het feestje ging hij ook al closer met haar om
pi_42471386
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:48 schreef neferhone het volgende:

[..]

instucties van monique
?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)
FF neuken en toen kleren weer an. Hahahah 20 jaar en al meer mee gemaakt als mij als hij nu de knapste was ja dan zou ik het geloven.
pi_42471390
Jeroen is meer en meer politiek correct, maar heeft wel grappige opmerkingen.
pi_42471392
e10 vindt sa hoerig over komen gisteren zegt wie hier?
pi_42471393
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rode foon gaat:

E10 neemt op...

"Met Henk Krol"
"Ja, Henk ok, maar wie ben je?"
"De baas van de Gay-krant..."
"Ow ja, Henk ok, wat wil je?"
"Eigenlijk wilden we een interview met je"
"Leuk joh, wil ik ook wel"
"Sorry, we zien er toch vanaf, want we zijn bang dat de verkoop van dat nummer nog lager zal zijn dan je pikkie in micrometers.."
DAt was.. huu "lekker simpel"...
look Ma, No brains
pi_42471395
Heeft E10 gezegd ga naar je eigen land tegen semih?
What the bleep do we know?
pi_42471418
is dr iemand in de buurt die ploffie het huis uit kan halen.
Kan bb ploffie niet ruilen tegen sem? de 3 die nu op de bank zitten mogen dr nog niet uit doe eerst plof maar
pi_42471422
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:52 schreef roeland303 het volgende:
Heeft E10 gezegd ga naar je eigen land tegen semih?
jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
look Ma, No brains
pi_42471428
Roel lees de topics en je leest genoeg, zie ook de talpa site
pi_42471429
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:

[..]

?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)
FF neuken en toen kleren weer an. Hahahah 20 jaar en al meer mee gemaakt als mij als hij nu de knapste was ja dan zou ik het geloven.
heb je de sv gelezen?
pi_42471435
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
Aardig gek!....rustige opmerkingen...
What the bleep do we know?
pi_42471445
Echt jochies die E10 en Jeroen. Wat een man voelen ze zich door de sex wat ze hebben gehad.
pi_42471453
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef dreamscape68 het volgende:

[..]

hij heeft gezegt dat die kutturk terug moest gaan naar zijn eigen land; niet dat hij hem wou neer steken al kwam het wel in die richting
pi_42471455
Sabrina: "Als ik het goed voel bij iemand, dan denk ik ook, dan mag ie alles... Ja alles..."

Zal Barry leuk vinden....

pi_42471467
Jeroen, eggie en Semih, zijn sinds gisteren de enigste mensen die in mijn ogen punten hebben gescoord.. pjaaa, Moon kwam 's nacht ook goed uit de hoek. maar ik vind het jammer dat een van die drie weg moet, geef ze alle drie nog 1 week de kans....

BB, zou in mijn ogen moeten zeggen, E10 komt in plaats van Semih, vanwege zijn racistise uitspraken... als dan alnog Eggie of Jeroen eruit gaan, dan kan ik daar mee leven... maar dit is mijn gedachten imho
look Ma, No brains
pi_42471468
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina: "Als ik het goed voel bij iemand, dan denk ik ook, dan mag ie alles... Ja alles..."

Zal Barry leuk vinden....

[afbeelding]
het was toch uit? heeft sa vaker gezegt
pi_42471471
E10 en iemand anaal nemen?
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
pi_42471483
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef neferhone het volgende:

[..]

heb je de sv gelezen?
sorry of topic maar smikkel heeft een feestje gehad en snapt niet goed wat je met sv bedoeld. On topic Gadverdamme de verhalen over klaarkomen van plof hoef ik niet te horen
pi_42471484
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef neferhone het volgende:

[..]

het was toch uit? heeft sa vaker gezegt
Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)
pi_42471489
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
hahaha, lekker simpel, je doet je naam eer aan. maar wel lache
look Ma, No brains
pi_42471492
DAt ze nog niet genoeg hebben van dat cluedo spel. Ik als streamer wel.
Ik wil ruzies zien over gisteravond.
pi_42471496
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
eerst zien
pi_42471497
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
Jeroen, eggie en Semih, zijn sinds gisteren de enigste mensen die in mijn ogen punten hebben gescoord.. pjaaa, Moon kwam 's nacht ook goed uit de hoek. maar ik vind het jammer dat een van die drie weg moet, geef ze alle drie nog 1 week de kans....

BB, zou in mijn ogen moeten zeggen, E10 komt in plaats van Semih, vanwege zijn racistise uitspraken... als dan alnog Eggie of Jeroen eruit gaan, dan kan ik daar mee leven... maar dit is mijn gedachten imho
Jaaaaaaaaaaaaa jij zegt psies wat ik ook bedoel
pi_42471507
er schiet me even iets te binnen, zijn de lijnen al open, om iemand het huis uit te gooien.. als dat niet zo is, dan heeft BB nog altijd een slag om de arm
look Ma, No brains
pi_42471509
Hahaha sab maakt een grapje
pi_42471513
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)
maar nu heeft ze andere mannetjes die dat voor haar oplossen e10 bv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')