quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter een cluedo doen wie H(M)ummie vermoordt...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef noucky het volgende:
E10 en Jeroen proberen te peilen in hoeverre Sbarina in is voor sex
neu ze praten tot nu toe vrijwel alles goed van elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef dreamscape68 het volgende:
Goede avond/morge.. ik ben vanacht weg geweest.. zijn er nog bommetjes gevallen over gisternacht.. of andere spannende dingen ? ..
Ik ben meer voor een:quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:41 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn...ik ben voor vleeshaken
sa doet als of haar neus bloed rik houd de gemoederen afgeleidquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:44 schreef Lady-night het volgende:
Nog nieuws van betekenis???
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een:
Plaats delict: Live-stream
Gedood door: Een USB-stick op 220Volt
Uitgevoerd door: Yvonne
instucties van moniquequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:47 schreef smikkeltje het volgende:
Wat moet Jeroen bij hun??? smak chips jaaa freet je kop nog maar vetter ploffie
drank kwam een aantal keer ter sprake maar geen van allen durftequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef noucky het volgende:
Als E10 nog een paar pilsjes meer gaat drinken komt er misschien nog weer sensatie
?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)quote:
DAt was.. huu "lekker simpel"...quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rode foon gaat:
E10 neemt op...
"Met Henk Krol"
"Ja, Henk ok, maar wie ben je?"
"De baas van de Gay-krant..."
"Ow ja, Henk ok, wat wil je?"
"Eigenlijk wilden we een interview met je"
"Leuk joh, wil ik ook wel"
"Sorry, we zien er toch vanaf, want we zijn bang dat de verkoop van dat nummer nog lager zal zijn dan je pikkie in micrometers.."
jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:52 schreef roeland303 het volgende:
Heeft E10 gezegd ga naar je eigen land tegen semih?
heb je de sv gelezen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
?? waarom gaat die er zelf niet bijzitten dan. Woow die verhalen van plof . Plof moet zijn broek naar beneden doen op de camping van de knapste ze trok zijn broek uit en de kleren van zijn lijf :-)
FF neuken en toen kleren weer an. Hahahah 20 jaar en al meer mee gemaakt als mij als hij nu de knapste was ja dan zou ik het geloven.
Aardig gek!....rustige opmerkingen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
hij heeft gezegt dat die kutturk terug moest gaan naar zijn eigen land; niet dat hij hem wou neer steken al kwam het wel in die richtingquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:54 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
jas vanacht, heb ik personlijk gehoord.. ook die "turk" enzo kwamen te spraken..... Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hij Samih dood wilde steken, maar dat kan ik niet bevestigen
het was toch uit? heeft sa vaker gezegtquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina: "Als ik het goed voel bij iemand, dan denk ik ook, dan mag ie alles... Ja alles..."
Zal Barry leuk vinden....
[afbeelding]
sorry of topic maar smikkel heeft een feestje gehad en snapt niet goed wat je met sv bedoeld. On topic Gadverdamme de verhalen over klaarkomen van plof hoef ik niet te horenquote:
Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef neferhone het volgende:
[..]
het was toch uit? heeft sa vaker gezegt
hahaha, lekker simpel, je doet je naam eer aan. maar wel lachequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 en iemand anaal nemen?![]()
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 en iemand anaal nemen?![]()
Wat een platte kont moet die meid dan hebben, wil dat puistje een sterretje van een meid kunnen bereiken...
Jaaaaaaaaaaaaa jij zegt psies wat ik ook bedoelquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
Jeroen, eggie en Semih, zijn sinds gisteren de enigste mensen die in mijn ogen punten hebben gescoord.. pjaaa, Moon kwam 's nacht ook goed uit de hoek. maar ik vind het jammer dat een van die drie weg moet, geef ze alle drie nog 1 week de kans....
BB, zou in mijn ogen moeten zeggen, E10 komt in plaats van Semih, vanwege zijn racistise uitspraken... als dan alnog Eggie of Jeroen eruit gaan, dan kan ik daar mee leven... maar dit is mijn gedachten imho
maar nu heeft ze andere mannetjes die dat voor haar oplossenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren zei ze nog dat ze hoopt dat hij op haar staat te wachten... (ze zei er niet bij of dat met of zonder honkbalknuppel zou zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |