abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2002 @ 16:27:16 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2715172
Wat vinden jullie nou echt van die leuke, typische dingen waarvan je zegt: Das nou echt iets voor/van het andere geslacht?

Ik persoonlijk vind het erg leuk hoe vrouwen zich blijkbaar ongegeneerd (en zonder alchohol) zich kunnen laten gaan, dus bv op de dansvloer of gewoon op straat of zo (begrijp je wat ik bedoel?)

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 5 januari 2002 @ 16:34:09 #2
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_2715228
Vrouwen zo veel praten/kletsen. Rijd je ergens stoppen er bijna midden op de weg twee huisvrouwen en die beginnen te beppen... ?? maar ik klaaag niet ofzo hoor
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_2715712
Vrouwen verwachten dat mannen op een bepaalde manier op dingen reageren en als ze dat niet doen worden ze boos.
Terwijl de mannen weer niet in de gaten dat er uberhaupt iets aan de hand is.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 17:22:19 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_2715728
Vrouwen die met z'n tweeën naar de wc gaan
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2715866
Hoe mannen met kinderen omgaan, dat is zo vertederend om te zien!
_-^+*~-_-~-::--=< 2002 >=- -::-~-_-~*+^-_
pi_2715939
Hoe jongens stuntelen als het over gevoelens gaat
Are you pondering what I'm pondering?
pi_2716003
in de bisocoop tijdens een zielig, ontroerend filmfragment: mannen kuchen en verschuiven wat in de stoel, maar "ik huil niet!".
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 5 januari 2002 @ 19:16:09 #8
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2716823
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe jongens stuntelen als het over gevoelens gaat
Wij stuntelen niet, wij hebben gewoon geen gevoelens...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_2716976
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:16 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Wij stuntelen niet, wij hebben gewoon geen gevoelens...

Jajaja....

Je weet toch dat macho's eigenlijk een heel klein pikkie hebben hè

Tja das mijn stopzinnetje

Are you pondering what I'm pondering?
pi_2717163
Dus ik ben stiekum geen macho??
wacky!!
The uproar of one hand clapping.
pi_2717194
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:22 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die met z'n tweeën naar de wc gaan

Even make-up checken en roddelen over de mannen

#geen
pi_2717207
Lekker melig zijn en giechelen om niks met je vriendin(nen). Dáár snappen mannen dus ook niks van!
#geen
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:04:44 #13
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2717333
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:52 schreef DuchessX het volgende:
Lekker melig zijn en giechelen om niks met je vriendin(nen). Dáár snappen mannen dus ook niks van!
Mannen giechelen ook hoor. Om je dikke reet, lelijke kop en de oneindige kansloosheid van je vriend. Ze laten alleen het paarden-geluid achterwege.
Down[br]Under
pi_2717335
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Kyara het volgende:
Vrouwen verwachten dat mannen op een bepaalde manier op dingen reageren en als ze dat niet doen worden ze boos.
Mij inmiddels zeer welbekend
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:15:49 #15
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2717433
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Kyara het volgende:
treffend
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:30:07 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2717560
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:52 schreef DuchessX het volgende:
Brrrr
Vrouwen hebben echt GEEN, en ik herhaal GEEN gevoel voor humor.

Wat echt lachen betreft moet je dan ook bij je maten zijn.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_2717570
Omdat vrouwen zich onwijs druk kunnen maken om details, maar de rode draad vergeten...
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:49:31 #18
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2717734
Dat sommige vrouwen eindeloos maar dan ook echt eindeloos kunnen zeuren als je maar 1 ding vergeet.. alsof ze zelf niets vergeet

En trouwens, niet alle mannen zijn onhandig met gevoelens

smile :D
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:52:47 #19
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_2717768
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:31 schreef Nav0ltjuh het volgende:
Hoe mannen met kinderen omgaan, dat is zo vertederend om te zien!
Inderdaad!!
En hoe mannen reageren als vrouwen ze vertellen dat ze even de stad ingaan.. (oftewel.. ALWEER? en HOELANG nu weer??)
pi_2718062
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 20:04 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Mannen giechelen ook hoor. Om je dikke reet, lelijke kop en de oneindige kansloosheid van je vriend. Ze laten alleen het paarden-geluid achterwege.

Oeh!
#geen
pi_2718067
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 20:30 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Brrrr

Wederzijds!

*mannenhumor* Brrr! * DuchessX rilt

#geen
pi_2718082
Nog een verschil:
Mannen plassen in pisbakken met schotjes ertussen, vrouwen hebben lekker een wc voor hunzelf

lijkt me overigens heel erg vreselijk om in zo'n pisbak te moeten plassen met allemaal anderen om je heen

#geen
  zaterdag 5 januari 2002 @ 21:38:52 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2718128
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Nog een verschil:
Mannen plassen in pisbakken met schotjes ertussen, vrouwen hebben lekker een wc voor hunzelf

lijkt me overigens heel erg vreselijk om in zo'n pisbak te moeten plassen met allemaal anderen om je heen

Nee hoor.
Dat is een heel mannenritueel!

Maar wij gaan dan ook alleen naar de WC. Ik heb dat gezamelijk naar de WC gaan van vrouwen nooit begrepen. Vinden jullie het leuk om elkaar te horen kletteren of zo?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_2719273
Mannen "zijn" gezamelijk op de wc (en roddelen daar heel wat af, wat vrouwen dan weer niet doen )
Vrouwen lopen er samen naartoe omdat wij dus geen gezamelijke wc hebben endus ook niet kunnen roddelen
Proud to be a cow!!!
http://www.noizycows.nl
MOOOOHHHH
pi_2719306
quote:

[..]

Brrrr

True true.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_2719352
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 23:28 schreef Pom het volgende:
Mannen "zijn" gezamelijk op de wc (en roddelen daar heel wat af, wat vrouwen dan weer niet doen )
Vrouwen lopen er samen naartoe omdat wij dus geen gezamelijke wc hebben endus ook niet kunnen roddelen
Ha, op evenementen staat er altijd een enorme file voor een vrouwentoilet, dus tijd om te roddelen hebben ze toch al zat (in tegenstelling tot de mannenrij, die is vrij klein)
pi_2720601
Communicatieverschil. Vrouwen vertellen iets wat ze bezig houdt, puur om het te uiten. Mannen denken dan dat ze met oplossingen aan moeten komen. Nergens voor nodig. We willen doorgaans alleen maar ons verhaal kwijt.
  zondag 6 januari 2002 @ 01:57:22 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2720857
quote:

[..]

Brrrr

ahum, mag ik zo vrij zijn om je even te corrigeren: mannen zijn niet intelligent genoeg om onze humor te snappen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 6 januari 2002 @ 04:28:35 #29
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_2721724
dat ik vrouwen beter begrijp....
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_2721956
quote:
Op zondag 06 januari 2002 04:28 schreef MrWilliams het volgende:
dat ik vrouwen beter begrijp....
idem hier
pi_2722027
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

ahum, mag ik zo vrij zijn om je even te corrigeren: mannen zijn niet intelligent genoeg om onze humor te snappen

#geen
  zondag 6 januari 2002 @ 11:45:20 #32
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2722189
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik snap em niet...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_2722217
Ik vind de opruimmanie bij vrouwen wel een leuk verschijnsel.

De flames tussen de dames op Fok zijn ook wel wat heftiger, wat kunnen die tekeer gaan.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2722312
hoe dat vrouwen zo ongeloofelijk goed kunnen lullen over van alles en nog wat (ik weet al nix meer te zeggen na 2 zinnen)

en ook dat vrouwen/meiden niet durven sporten en al, maar dat vind ik niet een leuk verschil eigenlijk..

ook wel lache trouwens dat vrouwen soms kleinzieriger zijn, als ik met een potlood tegen een vriendin tik is het meteen aaaauuuuw en als ik vet hard met mun vuist tegen een vriend yens dan ramt ie me gewoon terug

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 6 januari 2002 @ 13:24:30 #35
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2722629
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 23:34 schreef ParaNoiMia het volgende:

[..]

Ha, op evenementen staat er altijd een enorme file voor een vrouwentoilet, dus tijd om te roddelen hebben ze toch al zat (in tegenstelling tot de mannenrij, die is vrij klein)

ghehehe er zijn ook weer andere vrouwen die geen zin hebben in zo'n file en zich gaan opmaken in het mannentoilet (met nieuwjaar nog meegemaakt hehe). je zag veel gozers echt raar opkijken toen er ineens een meiske in het herentoilet stond met der handtasje hehe.
na na na na na na na Badjasman!
  zondag 6 januari 2002 @ 13:26:00 #36
13411 NaRRaToR
pi_2722642
quote:
Op zondag 06 januari 2002 12:29 schreef Realzm het volgende:
hoe dat vrouwen zo ongeloofelijk goed kunnen lullen over van alles en nog wat (ik weet al nix meer te zeggen na 2 zinnen)

en ook dat vrouwen/meiden niet durven sporten en al, maar dat vind ik niet een leuk verschil eigenlijk..

ook wel lache trouwens dat vrouwen soms kleinzieriger zijn, als ik met een potlood tegen een vriendin tik is het meteen aaaauuuuw en als ik vet hard met mun vuist tegen een vriend yens dan ramt ie me gewoon terug

wat verw8 je dan dat een vrouw jou ff flink in elkaar gaat ranselen ofzo hahahaha
pi_2722664
Wat ik leuk vind, is dat ik (als vrouw) tegenwoordig het beste van beide werelden heb...: aan de ene kant mijn vrouwenvriendinne, die ik kan bellen over de meest uiteenlopende, psychologische narigheden, en uuuuuitgebreid mijn gevoelend kan uitdiepen, en aan de andere kant mijn mannenvrienden, die mij (als ik weer es te ingewikkeld denk) afleiding bezorgen door lekker te kleppen over heeele vage diengen die dan nergens over gaan (bierbrouwen of zo)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2722777
Ik vind de fysieke verschillen ook wel leuk eigenlijk. Zou toch wat zijn als we allemaal met een piemel opgescheept zaten.
pi_2725000
quote:
Op zondag 06 januari 2002 13:38 schreef BBun het volgende:
Ik vind de fysieke verschillen ook wel leuk eigenlijk. Zou toch wat zijn als we allemaal met een piemel opgescheept zaten.
k zou ook wel schrikken als k wakker zou worden met cup D, zoals joey dat zo mooi voordeed in friends 'he joey, nice breasts!' 'wtf?! hmm yes they are!'

ok, ook nog een serieuze reactie: t valt me wel s op dat een man meteen saai als ie niks zegt in een groep, terwijl zowat alle meiden alleen maar slapjes lachen om de onderbroekenlol van de heren en verder ook niet opmerkelijk aanwezig zijn

Hee buurman, ik hier?
  zondag 6 januari 2002 @ 18:03:53 #40
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2725024
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:01 schreef WouterFB het volgende:

[..]

k zou ook wel schrikken als k wakker zou worden met cup D, zoals joey dat zo mooi voordeed in friends 'he joey, nice breasts!' 'wtf?! hmm yes they are!'

ok, ook nog een serieuze reactie: t valt me wel s op dat een man meteen saai als ie niks zegt in een groep, terwijl zowat alle meiden alleen maar slapjes lachen om de onderbroekenlol van de heren en verder ook niet opmerkelijk aanwezig zijn

Hmm...dat heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste vrouwen echt geen gevoel voor humor hebben (ja sorry hoor dames maar het is gewoon zo). De man moet altijd de geintjes uithalen toch?

Ik heb in mijn leven slechts 2 vrouwen gekend waar ik echt om kon lachen...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zondag 6 januari 2002 @ 18:06:33 #41
19727 yingyang
Still alive
pi_2725049
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 16:27 schreef X-Ray het volgende:
Wat vinden jullie nou echt van die leuke, typische dingen waarvan je zegt: Das nou echt iets voor/van het andere geslacht?

Ik persoonlijk vind het erg leuk hoe vrouwen zich blijkbaar ongegeneerd (en zonder alchohol) zich kunnen laten gaan, dus bv op de dansvloer of gewoon op straat of zo (begrijp je wat ik bedoel?)

Yep

Wat is dan het belangrijkste verschil tussen man en vrouw

Een man heeft een .....

en

Vrouw heeft een ......

pi_2726009
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:03 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Hmm...dat heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste vrouwen echt geen gevoel voor humor hebben (ja sorry hoor dames maar het is gewoon zo). De man moet altijd de geintjes uithalen toch?

Ik heb in mijn leven slechts 2 vrouwen gekend waar ik echt om kon lachen...

2 zelfs... valt nog mee, ken eigenlijk helemaal geen meiden die humor hebben, komt bijna nooit een komische opmerking uit... je kan wel vaak met ze lachen (lees: belachelijk maken zonder dat ze t doorhebben )
Hee buurman, ik hier?
pi_2726081
Dus buiten neukmeubel kunnen we ook als pispaal fungeren?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2002 @ 20:03:49 #44
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_2726134
vrouwen en techniek!
Als die leuke overbuurvrouw op zaterdagochtend met strijdlustige blik en boormachine in d'r hand naar buiten komt lopen, omdat ze wel eens even zal gaan klussen.
Schitterend om te zien!
  zondag 6 januari 2002 @ 20:06:40 #45
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2726163
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:03 schreef EyE het volgende:
vrouwen en techniek!
Als die leuke overbuurvrouw op zaterdagochtend met strijdlustige blik en boormachine in d'r hand naar buiten komt lopen, omdat ze wel eens even zal gaan klussen.
Schitterend om te zien!
*kijkt voortaan eerst om zich heen voor ze weer met boormachine aan de slag gaat*
Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
  zondag 6 januari 2002 @ 20:11:34 #46
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_2726222
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:06 schreef Ester het volgende:
*kijkt voortaan eerst om zich heen voor ze weer met boormachine aan de slag gaat*
ik zal naar je zwaaien, ook al ben je m'n overbuurvrouw niet
  zondag 6 januari 2002 @ 20:13:41 #47
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_2726240
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:11 schreef EyE het volgende:

[..]

ik zal naar je zwaaien, ook al ben je m'n overbuurvrouw niet

hahahahaha

Ow en nog een leuk typisch "mannen ding" is dat ze om de meest vreemde dingen gepikeerd kunnen zijn

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_2726508
quote:
Op zondag 06 januari 2002 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

wat verw8 je dan dat een vrouw jou ff flink in elkaar gaat ranselen ofzo hahahaha

nee, maar niet meteen aaauuuuw.

tis toch niet verboden om terug te slaan... ik wil alleen maar aandacht!!

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 6 januari 2002 @ 23:01:24 #49
13411 NaRRaToR
pi_2728488
ik vergeet een best wel leuke. het feit dat vrouwen altijd zo kundig een handoek om hen heen kunnen binden die ook nog blijft zitten ook als ik er een om me bind en ik loop ermee weg flikkerd ie er op de helft van hetgeen wat ik moet lopen al wel af ongeveer
pi_2741731
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:03 schreef EyE het volgende:
vrouwen en techniek!
Schitterend om te zien!
meestal staat de ambulance een kwartier later voor de deur

Ook leuk als ze weer eens zitten te beweren dat de heer in het verkeer vaak een vrouw is

mjaaaaaaaa tuurlijk, daarom dee je er net een half uur over om je kar in te parkeren. En nu staat ie nog half op straat.

pi_2741742
ook altijd weer een bron van vermaak:

zet een baby tussen 10 vrouwen,maakt niet uit welke leeftijd en aanschouw hoe ze binnen een halve seconde alle tien als een stel kleuters tegen het jong aan beginnen te brabbelen

"ah wadoet ie dan?? oh kijk em eens lachies doen aaahhh lieffie poeke poeke JA! JA! JIj bent lief he!"

en vervolgens krijgen ze alle 10 acuut last van nestgevoelens

pi_2741987
De enorme rivaliteit onder de dames valt me altijd op. Als er maar 1 dingetje niet naar wens gaat, dan is de ander meteen een 'viswijf' of iets dergelijks. Bij de heren is het meestal na 1 biertje weer goed....

En natuurlijk de autorijstijl.... need I say more????

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')