Ik persoonlijk vind het erg leuk hoe vrouwen zich blijkbaar ongegeneerd (en zonder alchohol) zich kunnen laten gaan, dus bv op de dansvloer of gewoon op straat of zo (begrijp je wat ik bedoel?)
quote:Wij stuntelen niet, wij hebben gewoon geen gevoelens...
Op zaterdag 05 januari 2002 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe jongens stuntelen als het over gevoelens gaat
quote:Jajaja....
Op zaterdag 05 januari 2002 19:16 schreef X-Ray het volgende:[..]
Wij stuntelen niet, wij hebben gewoon geen gevoelens...
Je weet toch dat macho's eigenlijk een heel klein pikkie hebben hè
Tja das mijn stopzinnetje
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:22 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die met z'n tweeën naar de wc gaan
Even make-up checken en roddelen over de mannen
quote:Mannen giechelen ook hoor. Om je dikke reet, lelijke kop en de oneindige kansloosheid van je vriend. Ze laten alleen het paarden-geluid achterwege.
Op zaterdag 05 januari 2002 19:52 schreef DuchessX het volgende:
Lekker melig zijn en giechelen om niks met je vriendin(nen). Dáár snappen mannen dus ook niks van!
quote:Mij inmiddels zeer welbekend
Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Kyara het volgende:
Vrouwen verwachten dat mannen op een bepaalde manier op dingen reageren en als ze dat niet doen worden ze boos.
Terwijl de mannen weer niet in de gaten dat er uberhaupt iets aan de hand is.
quote:treffend
Op zaterdag 05 januari 2002 17:21 schreef Kyara het volgende:
Vrouwen verwachten dat mannen op een bepaalde manier op dingen reageren en als ze dat niet doen worden ze boos.
Terwijl de mannen weer niet in de gaten dat er uberhaupt iets aan de hand is.
quote:Brrrr
Op zaterdag 05 januari 2002 19:52 schreef DuchessX het volgende:
Lekker melig zijn en giechelen om niks met je vriendin(nen). Dáár snappen mannen dus ook niks van!
Wat echt lachen betreft moet je dan ook bij je maten zijn.
En trouwens, niet alle mannen zijn onhandig met gevoelens
quote:Inderdaad!!
Op zaterdag 05 januari 2002 17:31 schreef Nav0ltjuh het volgende:
Hoe mannen met kinderen omgaan, dat is zo vertederend om te zien!
quote:Oeh!
Op zaterdag 05 januari 2002 20:04 schreef MacBeth het volgende:[..]
Mannen giechelen ook hoor. Om je dikke reet, lelijke kop en de oneindige kansloosheid van je vriend. Ze laten alleen het paarden-geluid achterwege.
quote:Wederzijds!
Op zaterdag 05 januari 2002 20:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
Brrrr
Vrouwen hebben echt GEEN, en ik herhaal GEEN gevoel voor humor.Wat echt lachen betreft moet je dan ook bij je maten zijn.
*mannenhumor* Brrr! * DuchessX rilt
lijkt me overigens heel erg vreselijk om in zo'n pisbak te moeten plassen met allemaal anderen om je heen
quote:Nee hoor.
Op zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Nog een verschil:
Mannen plassen in pisbakken met schotjes ertussen, vrouwen hebben lekker een wc voor hunzelflijkt me overigens heel erg vreselijk om in zo'n pisbak te moeten plassen met allemaal anderen om je heen
Maar wij gaan dan ook alleen naar de WC. Ik heb dat gezamelijk naar de WC gaan van vrouwen nooit begrepen. Vinden jullie het leuk om elkaar te horen kletteren of zo?
quote:True true.
Brrrr
Vrouwen hebben echt GEEN, en ik herhaal GEEN gevoel voor humor.Wat echt lachen betreft moet je dan ook bij je maten zijn.
quote:Ha, op evenementen staat er altijd een enorme file voor een vrouwentoilet, dus tijd om te roddelen hebben ze toch al zat (in tegenstelling tot de mannenrij, die is vrij klein)
Op zaterdag 05 januari 2002 23:28 schreef Pom het volgende:
Mannen "zijn" gezamelijk op de wc (en roddelen daar heel wat af, wat vrouwen dan weer niet doen)
Vrouwen lopen er samen naartoe omdat wij dus geen gezamelijke wc hebbenendus ook niet kunnen roddelen
quote:ahum, mag ik zo vrij zijn om je even te corrigeren: mannen zijn niet intelligent genoeg om onze humor te snappen
Brrrr
quote:idem hier
Op zondag 06 januari 2002 04:28 schreef MrWilliams het volgende:
dat ik vrouwen beter begrijp....
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:57 schreef Vivi het volgende:[..]
ahum, mag ik zo vrij zijn om je even te corrigeren: mannen zijn niet intelligent genoeg om onze humor te snappen
quote:
Op zondag 06 januari 2002 01:57 schreef Vivi het volgende:[..]
ahum, mag ik zo vrij zijn om je even te corrigeren: mannen zijn niet intelligent genoeg om onze humor te snappen
Ik snap em niet...
De flames tussen de dames op Fok zijn ook wel wat heftiger, wat kunnen die tekeer gaan.
en ook dat vrouwen/meiden niet durven sporten en al, maar dat vind ik niet een leuk verschil eigenlijk.. ![]()
ook wel lache trouwens dat vrouwen soms kleinzieriger zijn, als ik met een potlood tegen een vriendin tik is het meteen aaaauuuuw en als ik vet hard met mun vuist tegen een vriend yens dan ramt ie me gewoon terug
quote:ghehehe er zijn ook weer andere vrouwen die geen zin hebben in zo'n file en zich gaan opmaken in het mannentoilet (met nieuwjaar nog meegemaakt hehe). je zag veel gozers echt raar opkijken toen er ineens een meiske in het herentoilet stond met der handtasje hehe.
Op zaterdag 05 januari 2002 23:34 schreef ParaNoiMia het volgende:[..]
Ha, op evenementen staat er altijd een enorme file voor een vrouwentoilet, dus tijd om te roddelen hebben ze toch al zat (in tegenstelling tot de mannenrij, die is vrij klein)
quote:
Op zondag 06 januari 2002 12:29 schreef Realzm het volgende:
hoe dat vrouwen zo ongeloofelijk goed kunnen lullen over van alles en nog wat (ik weet al nix meer te zeggen na 2 zinnen)en ook dat vrouwen/meiden niet durven sporten en al, maar dat vind ik niet een leuk verschil eigenlijk..
ook wel lache trouwens dat vrouwen soms kleinzieriger zijn, als ik met een potlood tegen een vriendin tik is het meteen aaaauuuuw en als ik vet hard met mun vuist tegen een vriend yens dan ramt ie me gewoon terug
quote:k zou ook wel schrikken als k wakker zou worden met cup D, zoals joey dat zo mooi voordeed in friends 'he joey, nice breasts!' 'wtf?! hmm yes they are!'
Op zondag 06 januari 2002 13:38 schreef BBun het volgende:
Ik vind de fysieke verschillen ook wel leuk eigenlijk. Zou toch wat zijn als we allemaal met een piemel opgescheept zaten.
ok, ook nog een serieuze reactie: t valt me wel s op dat een man meteen saai als ie niks zegt in een groep, terwijl zowat alle meiden alleen maar slapjes lachen om de onderbroekenlol van de heren en verder ook niet opmerkelijk aanwezig zijn
quote:Hmm...dat heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste vrouwen echt geen gevoel voor humor hebben (ja sorry hoor dames maar het is gewoon zo). De man moet altijd de geintjes uithalen toch?
Op zondag 06 januari 2002 18:01 schreef WouterFB het volgende:[..]
k zou ook wel schrikken als k wakker zou worden met cup D, zoals joey dat zo mooi voordeed in friends 'he joey, nice breasts!' 'wtf?! hmm yes they are!'
ok, ook nog een serieuze reactie: t valt me wel s op dat een man meteen saai als ie niks zegt in een groep, terwijl zowat alle meiden alleen maar slapjes lachen om de onderbroekenlol van de heren en verder ook niet opmerkelijk aanwezig zijn
Ik heb in mijn leven slechts 2 vrouwen gekend waar ik echt om kon lachen...
quote:Yep
Op zaterdag 05 januari 2002 16:27 schreef X-Ray het volgende:
Wat vinden jullie nou echt van die leuke, typische dingen waarvan je zegt: Das nou echt iets voor/van het andere geslacht?Ik persoonlijk vind het erg leuk hoe vrouwen zich blijkbaar ongegeneerd (en zonder alchohol) zich kunnen laten gaan, dus bv op de dansvloer of gewoon op straat of zo (begrijp je wat ik bedoel?)
Wat is dan het belangrijkste verschil tussen man en vrouw ![]()
Een man heeft een .....
en
Vrouw heeft een ......
quote:2 zelfs... valt nog mee, ken eigenlijk helemaal geen meiden die humor hebben, komt bijna nooit een komische opmerking uit... je kan wel vaak met ze lachen (lees: belachelijk maken zonder dat ze t doorhebben
Op zondag 06 januari 2002 18:03 schreef X-Ray het volgende:[..]
Hmm...dat heeft gewoon te maken met het feit dat de meeste vrouwen echt geen gevoel voor humor hebben (ja sorry hoor dames maar het is gewoon zo). De man moet altijd de geintjes uithalen toch?
Ik heb in mijn leven slechts 2 vrouwen gekend waar ik echt om kon lachen...
quote:*kijkt voortaan eerst om zich heen voor ze weer met boormachine aan de slag gaat*
Op zondag 06 januari 2002 20:03 schreef EyE het volgende:
vrouwen en techniek!
Als die leuke overbuurvrouw op zaterdagochtend met strijdlustige blik en boormachine in d'r hand naar buiten komt lopen, omdat ze wel eens even zal gaan klussen.
Schitterend om te zien!
quote:
Op zondag 06 januari 2002 20:06 schreef Ester het volgende:
*kijkt voortaan eerst om zich heen voor ze weer met boormachine aan de slag gaat*
quote:hahahahaha
Op zondag 06 januari 2002 20:11 schreef EyE het volgende:[..]
ik zal naar je zwaaien, ook al ben je m'n overbuurvrouw niet
Ow en nog een leuk typisch "mannen ding" is dat ze om de meest vreemde dingen gepikeerd kunnen zijn ![]()
quote:nee, maar niet meteen aaauuuuw.
Op zondag 06 januari 2002 13:26 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
wat verw8 je dan dat een vrouw jou ff flink in elkaar gaat ranselen ofzo hahahaha
tis toch niet verboden om terug te slaan... ik wil alleen maar aandacht!!
quote:meestal staat de ambulance een kwartier later voor de deur
Op zondag 06 januari 2002 20:03 schreef EyE het volgende:
vrouwen en techniek!
Als die leuke overbuurvrouw op zaterdagochtend met strijdlustige blik en boormachine in d'r hand naar buiten komt lopen, omdat ze wel eens even zal gaan klussen.
Schitterend om te zien!
Ook leuk als ze weer eens zitten te beweren dat de heer in het verkeer vaak een vrouw is
mjaaaaaaaa tuurlijk, daarom dee je er net een half uur over om je kar in te parkeren. En nu staat ie nog half op straat.
zet een baby tussen 10 vrouwen,maakt niet uit welke leeftijd en aanschouw hoe ze binnen een halve seconde alle tien als een stel kleuters tegen het jong aan beginnen te brabbelen
"ah wadoet ie dan?? oh kijk em eens lachies doen aaahhh lieffie poeke poeke JA! JA! JIj bent lief he!"
en vervolgens krijgen ze alle 10 acuut last van nestgevoelens
En natuurlijk de autorijstijl.... need I say more????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |