Jep die bloem draag ik ook elke dagquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...genoeg aanknopingspunten.......sproetjes......gevulde boezem...vlechtjes en witte bloem in het haar.![]()
![]()
aansmeren natuurlijk!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
Istiealweg of gaan we hem dat aansmeren ?![]()
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?quote:
Ik spreek hem eik te weinig .....ik ben toch meer een dagposter.....zal je er dus niet veel bij kunnen helpen...misschien duckie wel ? Dat is ...als tie lang genoeg ungebanned blijft dan.quote:
"nicky's roulette"quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
Misschien kunnen we een leuke truth or dare verzinnen, maar dan over het randje....
elders een opdracht verzinnen voor een hele groep , bijvoorbeeld open 20 topics met die hele sc-cos discussie voor 10 punten ...en dat je dan moet hopen dat je overleeft zonder ban![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?![]()
Jaaaaaaaaaaa, kick spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
"nicky's roulette"![]()
....en ja ik weet het inmiddels![]()
Mooie beresnuiten heppiequote:
NO deal[s]!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, kick spel![]()
Wat denk je, zouden we een deal kunnen sluiten met de moddies, dat het niet een permban op kan leveren?
lijkt me een leuk spel....en elke keer 20 bonuspunten voor elke kloon die je gebruikt tijdens een ban !
Whoehahaha... met dat lichaam?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?![]()
Daar geilt Versa wel op!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet je me eens zien in mijn super strakke latex SuperMammie outfit![]()
![]()
Ice is een schijtert ...en jij bemoedert hem, kloek!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef chas het volgende:
[..]
Ik trek Ice nu gelijk mee naar mijn bed!
DOEIIIIII![]()
idd misschien wel beter....quote:
Ik behoed Ice van jullie kwaadheid!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice is een schijtert ...en jij bemoedert hem, kloek!![]()
Je hebt een taalachterstand waar de gemiddelde shoarmakoerier een puntje aan kan zuigen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef chas het volgende:
[..]
Ik behoed Ice van voor jullie kwaadheid!
Nou ja, zeg!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je probeert mensen te kwetsen.........ga weg van hier lelijke trol.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:41 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!
Heb jij dat .... lichaam van Versa wel eens in werkelijkheid gezien!
*geef mij maar een teiltje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |