twee nullen erbij en alles komt goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:32 schreef Kebab het volgende:
Meki ik geef je 50 euros in de maand als ik bij jou thuis een wietkwekerij mag plaatsen. Maar wel mondje dicht he!
oow en wie zijn dat danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ik denk niet dat ik als naamhouder ga schoonmaken. daar hebben we onze 'schoonmakers' voor...![]()
intervieuw ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki Holding staat voor MID en MTO en Meki Advert Meki video en Meki Shop en Meki inlichtingendienst
en Meki Intervieuw :d
oow die muziek is leuk en mijn muziekquote:Op zondag 15 oktober 2006 09:50 schreef Foo_niks het volgende:
Jongen haal die gordijnen toch wel als je gaat verven,en waarom plak je niks af.
Je kan toch niet snijden met een radiatorkwast/bokkepoot,en zet eens wat rustiger muziek op,zou gewoon paniekaanvallen krijgen als ik op een laddertje zou staan
aach nee ik kan het wel doen met AT5quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef Enchanter het volgende:
Heb je al een schotel aangeschaft Meki , zodat je Jihad-TV en Hezbollah-TV kan blijven kijken ?
ik ben steeds bezig met uitbreidenquote:
een stel frisse blanke vmbo'ers.quote:
ik ben razend benieuwd naar je nieuwe kwinkslagen. je leest als een lam jongensboek, voorspelbaar, maar geestig. je bent een beetje de ali b. van internetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
de woonkamer en keuken en slaapkamers zijn al af
ik wacht nu enkel alleen op internet dan komen ze online
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben razend benieuwd naar je nieuwe kwinkslagen. je leest als een lam jongensboek, voorspelbaar, maar geestig. je bent een beetje de ali b. van internet![]()
succes met je holding en nogmaals als je iets wil weten kan je mailen.
slaap zachtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
komt goed - ik moet alleen 2 grote kasten kopen meer niet :d
en de grote bed is al af daar kan ik zometeen op slapen![]()
Ik wacht met smart op een intervieuw met Wildersquote:
Ik gok via Meki vastgoed b.v.quote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef Youssef het volgende:
Hoe kom je aan dat huis, zonder 6 jaar te hoeven wachten?
En welke straat is dat
bos en lommerquote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef Youssef het volgende:
Hoe kom je aan dat huis, zonder 6 jaar te hoeven wachten?
En welke straat is dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |