ik ga alles veranderenquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:16 schreef Marsepein het volgende:
He leuk man, moet er veel gebeuren? Wat ga je er allemaal aan veranderen?
Heel veel succes met het opknappen![]()
alles is al geregeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga je ook nieuwe meubels kopen?
ik heb wel mijn bed en mijn bureau daarheen gebrachtquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:40 schreef Marsepein het volgende:
Zijn er al nieuwe klusresultaten, foto's en filmpjes?
Als je echt kicke was ging je hem helpen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:28 schreef Kebab het volgende:
Besteedt dan ff die paar duppies voor een fatsoenlijke kwast man zwerver
die is pas nieuw manquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:28 schreef Kebab het volgende:
Besteedt dan ff die paar duppies voor een fatsoenlijke kwast man zwerver
kleur ik denk blauwquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:05 schreef Gurb het volgende:
Mooi project!
succes verder!
welke kleuren ga je gebruiken?
en watvoor vloer ga je maken?
jawel ik heb alles geverfdquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:57 schreef schatje het volgende:
Je verft niet echt netjes Meki. Het is eerder kliederen wat je doet. Of heb je de boel afgeplakt met schilderstape?
Nee uit angst voor vernieling en baldadigheidquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef ThE_ED het volgende:
Mooi, komt er ook nog een bord aan de buitenkant?
ja lijkt me leuk. kan jij goed met een kwast omgaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Zullen we helpen met schilderen, zoals?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lijkt me leuk. kan jij goed met een kwast omgaan?
Meki Holding staat voor MID en MTO en Meki Advert Meki video en Meki Shop en Meki inlichtingendienstquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef squiddie het volgende:
Mag ik eigenlijk even vragen waar Meki Holding voor instaat? ik kan het zo snel ff niet zien/vinden?
Verder, eel suc6 met de opknapbeurt/verbouwingen, die dingen zijn altijd leuk om te volgen![]()
schilderen is al af behalve schoonmaak nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Zullen we helpen met schilderen, zoals?
ik betalen het staat op mijn naam ik heb die papieren nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
meki holding bestaat al. je gaat nog steeds betalen voor die naam meki. ik heb je destijds zeker 48 hours gegeven.
Ja man, alsof het een verlengstuk van me isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja lijkt me leuk. kan jij goed met een kwast omgaan?
waarschijnlijk iets van Habibi Hjalla...annisa keef helock?? bladiblaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Meki het volgende:
ik weet niet wie dat zingt hihi
habibi mwaah niet het is een trouwsongquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
waarschijnlijk iets van Habibi Hjalla...annisa keef helock?? bladibla
lol ik denk niet dat ik als naamhouder ga schoonmaken. daar hebben we onze 'schoonmakers' voor...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
schilderen is al af behalve schoonmaak nog![]()
Als je iets illiuster vind, vind je iets erg bijzonder, apart of zich onderscheiden van de restquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
wat is illiuster ze bestaan allemaal echt
jaarverslagen 2003 2004 2005 2006 bestaan he
Er komen genoeg beeldmateriaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:06 schreef Marsepein het volgende:
Iets minder offtopic graag, bedankt!
Meki, komen er nog nieuwe foto's of video's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |