Het is geen palindroom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat klopt allemaal, maar kijk nou eens gewoon even naar het woord.
Wat valt jullie op?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:31 schreef Feldhofer het volgende:
Dat je bang bent om lange woorden te zeggen
Feldhofer +1quote:Het Latijnse sesquipedalis (lang, omslachtig, veellettergrepig, letterlijk: anderhalve voet lang) en het Griekse fobos (angst).
De uitbreidingen zijn gebaseerd op de woorden hippopotamos (Grieks: nijlpaard) en monstrum (Latijn: gedrocht).
Is dat het eerste wat je opvalt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef Gooitzen het volgende:
Het is geen palindroom.
Wel eens in gebladerd, ik wacht tot het wat goedkoper wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef Gooitzen het volgende:
Heb je Opperlans wel eens gelezen, van Battus?
Niet echt algemene kennis he, op latijn interpreteren na dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bang om lange woorden uit te spreken of te lezen.
[..]
Feldhofer +1
Ik heb hem ook niet gelezen, wel veel in gebladerd. Ik heb hem zelf niet, vader en moeder wel. Erg leuk, maar inderdaad erg duur.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel eens in gebladerd, ik wacht tot het wat goedkoper wordt.
Dat was gewoon even als uitleg waarom het woord zo heet, aangezien anderen wel de woorden 6 en voet erin herkenden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Feldhofer het volgende:
Niet echt algemene kennis he, op latijn interpreteren na dan.
een kudo-punt voor jouquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Gooitzen het volgende:
Schwalbe
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Da's toch zo'n puntje dat je kunt verdienen op een Sugababes-site?
(Betekent geld toch?)
ho nou, je hebt mijn vraag niet beantwoord hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:46 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Doe me dan maar een echte
Welke acteur vertolkte MacGyver?
Jawel alleen ontgaat de grap Gooitzen, mijn vraag is nog niet beantwoord, slechte grap mijnerzijds, sorry.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet dan?
Krijgt Gooitzen nog een punt? (Een echte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |