quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:52 schreef doeka het volgende:
Dailey Thompson!
Thx voor de hint!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
doeka + 1
Eigenlijk Daley, maar die fout maakte ik ook zojuist bij het zoeken van een foto dus daar let ik niet op![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
Koos van Dijk?
Angst voor fietspedalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
En de vraag dan?
Je bent stout! Maar wel lief dat je geteld hebt.
Ik verzin wel een vraag.
Fobievraag:
Wat is Sesquipedalofobie?
Het wordt ook wel hippopotomonstrosesquip(p)edaliofobie genoemd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Wat is Sesquipedalofobie?
Het is geen palindroom.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat klopt allemaal, maar kijk nou eens gewoon even naar het woord.
Wat valt jullie op?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:31 schreef Feldhofer het volgende:
Dat je bang bent om lange woorden te zeggen
Feldhofer +1quote:Het Latijnse sesquipedalis (lang, omslachtig, veellettergrepig, letterlijk: anderhalve voet lang) en het Griekse fobos (angst).
De uitbreidingen zijn gebaseerd op de woorden hippopotamos (Grieks: nijlpaard) en monstrum (Latijn: gedrocht).
Is dat het eerste wat je opvalt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef Gooitzen het volgende:
Het is geen palindroom.
Wel eens in gebladerd, ik wacht tot het wat goedkoper wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef Gooitzen het volgende:
Heb je Opperlans wel eens gelezen, van Battus?
Niet echt algemene kennis he, op latijn interpreteren na dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bang om lange woorden uit te spreken of te lezen.
[..]
Feldhofer +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |