quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Corelli het volgende:
Eerder een soort diepgaande mystery puzzel die hoogbegaafden aan elkaar geven als relatiegeschenk. Enigjes gewoon.
Het is ook niet de bedoeling dat het ding helemaal naar binnen gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef releaze het volgende:
Ik zou opzoek gaan naar de goatse.rar als ik jou was. Maw, dat ding komt bij mij dus letterlijk en figuurlijk nooit naarbinnen
Wat laf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het ding helemaal naar binnen gaat.
Alleen het puntje 'moet' naar binnen.
Je kunt hem dan ook alleen maar gebruiken terwijl je naar pr0n kijkt via i-tunesquote:
tis maar hoe ver het gaat als je erop zit, hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat het ding helemaal naar binnen gaat.
Alleen het puntje 'moet' naar binnen.
Zo te zien op het plaatje is het voor mannen een hulp bij het schijten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef Corelli het volgende:
Rare vibrator wordt er op de FP weggegeven zeg? Zou dit nou echt lekker zijn en kunnen mannen hier ook wat mee.
[afbeelding]
Diep van binnen ben ik nog een klein kind (geestelijke leeftijd 9 jaar). De suggesties voor gebruik en de begeleidende plaatjes brengen bij mij een hihihihi gevoel naar boven. Bij jullie ook?
Of pr0n leest, zowat op elk plaatje is iets te zien van een boek of blad dat ze inkijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt hem dan ook alleen maar gebruiken terwijl je naar pr0n kijkt via i-tunes
kijk uit met afspraken maken met mij. ik hou je er aan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef chesna het volgende:
Als jij hem koopt kom ik hem bij je uitproberen en vertel ik je wat ik er van vindt
18+ krantje jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Canisfire het volgende:
Dat man figuur ook dat staat getekend terwijl hij de krant leest.
Net alsof er mensen zijn die naakt een krant gaan zitten lezen met dat ding in de kont![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:10 schreef superwella het volgende:
Hij lijkt mij dus geweldig, en anders leuk stukje kunst voor op de vensterbank
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:10 schreef superwella het volgende:
Hij lijkt mij dus geweldig, en anders leuk stukje kunst voor op de vensterbank
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:06 schreef _oxygen_ het volgende:
misschien al weg.. was geloof voor een prijsvraag..
quote:Daanaast gaven we een cone vibrator weg. Ze zijn gewonnen door:
Berretje
Suuz_
heb je haar uitgelegd wat een sybian is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vroeg net aan m'n moeder voor de grap wat ze dacht dat het was.
Ze zei 'een cavia slaaphuisje'!
![]()
Nee, ik zie he verband ook niet zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je haar uitgelegd wat een sybian is?
de cone is een portable sybian.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, ik zie he verband ook niet zo.
Ik heb eerst een plaatje zonder die 'handleidingplaatjes' erbij gestuurd en daarna met, dat was voldoende. Maar von dhet wel lollig.
daarom staat ie ook afgebeeld in je eentje, kan je precies de diameter bepalen. en daarnaast moet je vent dat ook kunnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef erodome het volgende:
Wat een eng ding zeg, zou me erg veel zorgen maken over de diameter als iemand anders hem hanteert
Goeiemorgen zeg, je zou er maar even overheen zakken voor een deel, ai ai ai, auw zeg
de minipenis op een sybian is precies lang genoeg voor de meeste g-plekken, hij draait niet rond. hij trilt vooral gigantisch samen met het zadel dat vanaf je bovenbeen tot je liezen enorm trilt, dat is het geheim.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Sybian is toch net iets anders.. die cone beweegt helemaal niet behalve trillen.
Ik ken mijn vent een beetje, vandaar die angstquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom staat ie ook afgebeeld in je eentje, kan je precies de diameter bepalen. en daarnaast moet je vent dat ook kunnen![]()
lol. op een sok bijten en van de rit genieten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ken mijn vent een beetje, vandaar die angst
Op die Conan kan je met z'n tweetjes gezellig zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef ryangozer het volgende:
oow wat geweldig
ze zetten erbij wat ze in "de future" gaan uitbrengen:
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_zNw11675.jpg]afbeelding][/URL]
vooral die conan met die hoorntjes is leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |