quote:Op maandag 5 maart 2007 14:01 schreef p_iglet het volgende:
de website waar ik ze besteld heb mini doc's
wat ik me afvraag (ben geen dr Martens-kenner): vallen deze schoenen breed of smal? de voeten van piet en anna zijn aan de brede kant nl.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef p_iglet het volgende:
Hier nog een website
nog meer kinder dr martens
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Kickers voor baby's zouden ze moeten maken.
De schoenen vallen niet bepaald smal idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef bixister het volgende:
misschien wel leuk om hier die mini-docs link van p_iglet ook even te noemen:
[..]
[..]
wat ik me afvraag (ben geen dr Martens-kenner): vallen deze schoenen breed of smal? de voeten van piet en anna zijn aan de brede kant nl.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef moussy het volgende:
Ik vond ze wel redelijk smal, Cas kon er iig niet echt lekker in met zijn brede pootjes. en ze waren nog wel heel erg in de uitverkoop voor 15 euro
bij de dump in de stad ivm verbouwing ook hele leuke witte met bloemetjes, maar René vond ze kinderachtigquote:
Ik vind ze vet gaaf, morgen maar even langs crossen denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef moussy het volgende:
[..]
bij de dump in de stad ivm verbouwing ook hele leuke witte met bloemetjes, maar René vond ze kinderachtig![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen even kijken, klinkt erg leuk, vanaf welke maat zijn ze er eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef moussy het volgende:
ook paarse met bloemen of stippen, en zacht gele en licht blauwe, maar.... ze waren kinderachtig
oh vanaf echt heel schattig klein, iig maat 26 want dat heeft Cas ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken, klinkt erg leuk, vanaf welke maat zijn ze er eigenlijk?
Samara zit nu tussen 25 en 26 in.
Samara heeft 25/26 en die is bijna 3 en een half.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:34 schreef Kleintje het volgende:
En ehm, wanneer hebben ze ongeveer dat maatje???
Want daar ben ik nog niet in thuis.
Maar ik weet wel dat ik morgenochtend even langsga.
Gewoon die grote dump op de spoorstraat?
Die zijn lief he?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Mogen babyschoentjes ook?
Dit worden Kyllian's eerste schoentjes. Geen loopschoentjes, maar gewoon kruipschoentjesIk vond ze zo lief
WIlde jij geen paladiums?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:42 schreef LadyS het volgende:
Kleintje, Amber heeft nu maat 23 en is ruim 2,5, om maar een indicatie te geven.. Ze begon met maatje 19 toen ze net kon lopen (met ruim 13 maanden ging ze lopen, dus ze zal een maand of 14/15 geweest zijn)
Denk dat je beter een maatje 23/24 kunt kopen want als eerste schoentjes zou ik ze niet gebruiken te stug. De meeste kindjes beginnen met lopen als ze maatje 20/21 hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Tnx voor de antwoorden.
Ik ga gewoon speuren voor de kleinste maat dr Martens.
Zo geweldig voor zo'n prijs. Eens kijken of ze die dingen zo klein hebben...
wow, grote voetjes hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:03 schreef bixister het volgende:
piet heeft ook maat 29/30 en is 3,5. anna heeft 24/25 en is 2.
Dat wilde ik ook zeggen.. Niet te klein kopen dus want als ze net lopen hebben ze echt heel soepele schoenen nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:43 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Denk dat je beter een maatje 23/24 kunt kopen want als eerste schoentjes zou ik ze niet gebruiken te stug. De meeste kindjes beginnen met lopen als ze maatje 20/21 hebben.
Bedoel je de bobux(jes)? (meer keus maar wel duurder) of de roosjes?quote:
staan hele leuke schoenen tussenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef BettyR het volgende:
Op http://www.orangebag.nl/ ook veel kinderschoenen bij de sale voor jongens en meisjes. Geen idee wat de prijsklasse zo'n beetje is, want ik ben niet echt thuis in de kinderschoentjes.
Ik heb gewoon op de site gekeken (www.bobux.nl) en daar bij het assortiment gekeken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef lily het volgende:
[..]
Bedoel je de bobux(jes)? (meer keus maar wel duurder) of de roosjes?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |