abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:04:18 #101
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_42548254
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef snoopy het volgende:
Waar heb je die leuke maillot vandaan LB?
Hij lijkt er op een van de Hema..van de collectie van vorig jaar.... maar ik weet het niet helemaal zeker!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:51:44 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42556044


beetje donker. Maar ze zijn paars. En helemaal zelf uitgezocht door de dame in kwestie. Mama was er niet eens bij. Maar ik moet zeggen ze heeft een goede smaak.... vast van d'r mama...
pi_42570265
te donker hoor chacama, die moet over.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:30:52 #104
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_42586398
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Hij lijkt er op een van de Hema..van de collectie van vorig jaar.... maar ik weet het niet helemaal zeker!
Volgens mij ook ja, ik heb hem ook gehad voor Junah
pi_42587129
Wat een leuke schoenen! Maar wat duur zeg! Jeetje!
Maar ik begrijp dat Marktplaats een goede optie is? Voor erbij.
Vanaf welke maat beginnen de meeste schoenen? Zijn er nog bepaalde merken die heel goed zijn?
En Kim begint zich op te trekken. Ik weet niet hoe lang het duurt, maar als ze begint met lopen, welke schoenen kun je dan het beste kopen?
Bij de "leerboer" hebben ze een soort leren slofjes/schoenen, zal dat goed zijn?
En hoe meet je het beste de maat van het voetje?

Pfff, veel vragen he?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:18:58 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42587966
Ingrid, mij werd aangeraden te wachten met schoentjes kopen tot ze 2 maanden goed liep. Het meten kun je het best in een schoenenwinkel laten doen. Voor slofjes/zootjes/enz kun je Kim het beste op papier laten staan, de omtrek van haar voet tekenen en deze op de onderkant van de slojes houden. Van merken enzo weet ik niks af, wel dat het fijn en belangrijk is dat de eerste schoentjes een flexibele zool hebben.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:24:22 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42588151
Ingrid gister vertelde de kinderfysio me dat Tobias moest kunnen 'rennen' voor we aan schoenen met stevige zolen mochten gaan beginnen. Tot die tijd mogen alleen schoentjes/slofjes als je de zolen met één hand dubbel kan vouwen (van hak naar teen) zonder al te veel moeite. Die 2 maanden goed lopen van Lishe klinkt dus ook goed!
Tobias vind trouwens dat hij niet kan lopen (aan de hand) als hij schoenen/sloffen aan heeft Buiten kan het ook ineens niet
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_42589165
Tnx, Lishe en Saffier. Dan ziojn de slofjes van de "leerboer" tzt wel goed.
Ze heeft nu nog te kleine voetjes.
pi_42590640
Je hebt speciale schoentjes om mee te beginnen , die zijn ook pas voor als je kindje ook buiten loopt tot die tijd worden toch blote voetjes aangeraden (liefst dus ook zonder sokjes). Deze schoentjes noemen ze ook wel first steps , de zooltjes zijn dan nog super flexibel.

Ik heb gebeld met de sundancekid , maar de schoentjes die ze nu in de uitverkoop hebben zijn zomerschoenen , omdat ze ermee stoppen hebben ze natuurlijk geen nieuwe collectie voor de winter meer binnen gekregen.
Van Spuuglokje nog wel wat adresjes gekregen waar ze leuke schoenen (en kleding) verkopen.
pi_42593042
Ik hoor wel eens dat een dure of goedkope schoen niet zoveel uitmaakt, als ze maar goed zitten en dat je een vinger tussen de hak van de schoen en het voethakje kan doen.

Klopt dat?

Zelf koop ik voor Sebas wel bij een kinderschoenen winkel en deze schoenen variëren tussen de 60 en de 75 euro .... niet echt op z'n koopjesannies dus ....
pi_42593186
Klopt was eens bij kassa meen ik , daar hebben ze hele dure schoenen getest met hele goedkope en ik meen dat de goedkope zelfs door een othopeed als beste gezien werden

edit dit was bij Editie NL ;
http://www.rtl.nl/(/actue(...)0/kinderschoenen.xml

[ Bericht 32% gewijzigd door Xanthe op 11-10-2006 23:11:11 ]
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:10:52 #112
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_42602008
Qua pasvorm zou het inderdaad niet uit moeten maken, maar ik knap echt af op schoenen van Scapino, Van Haren of Schoenenreus. Een uitzondering daargelaten, maar de meesten zijn van kunstleer (zweetvoeten!) en vaak voor het eind van het seizoen stuit je tegen mankementen (loslatende zool, stiksel kapot, klitteband lam etc.)

Wij hebben het echt niet breed, ik mag graag tweedehands kleding kopen etc. maar ik bezuinig nooit op schoenen. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat mijn kinderen wondjes aan hun voeten kregen door slecht afgewerkte schoenen of dat het kapot ging... Uiteindelijk is goedkoop = duurkoop!
pi_42603485
Wij zijn wel van de van haren's schoenenreuzen enzo. En soms ook wat duurdere schoenen. Het is maar net waar ons oog op valt en wat lekker zit. Bij de goedkoepere schoenen krijgen ze er meerdere. Hierdoor kunnen ze afwisselen en hebt je dat probleem van kapot gaan niet. (waarbij ik moet zeggen dat wij van duurdere laarsjes lamme ritsjes hadden) De niet leren krijgen ze hier ook erbij. Zweetvoeten hebben ze toch wel

Bij de fysio van Bo zeiden ze dat je echt geen dure schoenen hoeft te kopen. Blote voeten is het beste. Wel opletten dat de zool goed afrolt.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:31:06 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42603527
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef bixister het volgende:
te donker hoor chacama, die moet over.
Dat is het nadeel als je met je laptop foto's maakt. Misschien dat Sjeen over een weekje de camera mee wilt nemen en ze dan even goed op de plaat kan vastleggen..
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 oktober 2006 @ 10:37:12 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42603660
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:31 schreef chacama het volgende:

[..]

Dat is het nadeel als je met je laptop foto's maakt. Misschien dat Sjeen over een weekje de camera mee wilt nemen en ze dan even goed op de plaat kan vastleggen..
Will do...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 13:40:08 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42608643
foto's met de laptop
kan dat tegenwoordig ook al?
pi_42610256
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef Xanthe het volgende:
Je hebt speciale schoentjes om mee te beginnen , die zijn ook pas voor als je kindje ook buiten loopt tot die tijd worden toch blote voetjes aangeraden (liefst dus ook zonder sokjes). Deze schoentjes noemen ze ook wel first steps , de zooltjes zijn dan nog super flexibel.
Blote voeten, lekker koud zeg!
Kim heeft net van mijn ouders haar 1e schoentjes gekregen. Bij de schoenenmaker, van leer, met soepele zool. Ook handig voor als we met de fiets gaan, niet zo koud.
Ze heeft toch wel maat 18, dat is zeker de kleinste maat?
pi_42610553
Blote voeten schijnen voor baby's niet zo koud te zijn als wij denken.

Blote voetjes
Zeker in de zomer hoeven baby's geen schoentjes aan. Het liefst zelfs ook geen sokjes. Sokjes kunnen te strak zitten of losse draadjes bevatten, die de teentjes gevaarlijk kunnen afknellen.
Baby's hebben niet zo gauw koude voetjes. Ze voelen soms koud aan, maar het babyvet beschermt ze tegen te grote afkoeling. Met blote voetjes heeft de kleine meer grip op de omgeving en kan het voetje zich goed ontwikkelen. Een kind heeft eigenlijk pas schoenen nodig als het zelfstandig buiten op straat gaat lopen.

bron; http://www.ouders.nl/xtip2000-05.htm
(en heb het op meer plekken gelezen welke ik zo snel niet terug kan vinden).
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:00:20 #119
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_42612696
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:28 schreef jessie het volgende:
Wij zijn wel van de van haren's schoenenreuzen enzo. En soms ook wat duurdere schoenen. Het is maar net waar ons oog op valt en wat lekker zit. Bij de goedkoepere schoenen krijgen ze er meerdere. Hierdoor kunnen ze afwisselen en hebt je dat probleem van kapot gaan niet. (waarbij ik moet zeggen dat wij van duurdere laarsjes lamme ritsjes hadden) De niet leren krijgen ze hier ook erbij. Zweetvoeten hebben ze toch wel

Bij de fysio van Bo zeiden ze dat je echt geen dure schoenen hoeft te kopen. Blote voeten is het beste. Wel opletten dat de zool goed afrolt.
Dat klopt ja, ik heb met dure schoenen ook één keer meegemaakt dat het klitteband heel snel lam werd, maar dat werd direct gerepareerd. Bij Van Haren deden ze dat alleen binnen drie maanden, daarna waren de kosten voor mijzelf.

Meerdere schoenen is ook een optie ja. En wel zo leuk ook natuurlijk, want dan kun je afwisselen.
pi_42615930
Ingrid ik hoopte dat je wel snaptte dat ik gewoon binnen bedoelde of in de zomer buiten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 17:57:31 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42616073
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:52 schreef jessie het volgende:
Ingrid ik hoopte dat je wel snaptte dat ik gewoon binnen bedoelde of in de zomer buiten
pi_42621614
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:52 schreef jessie het volgende:
Ingrid ik hoopte dat je wel snaptte dat ik gewoon binnen bedoelde of in de zomer buiten
Ja
Maar toch, lijkt me wel koud nu binnen. Moet er zelf niet aan denken. Kim trekt regelmatig de sokjes uit en na een tijdje voelen haar voetjes steenkoud aan. In huis dus.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:17:26 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42637887
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
foto's met de laptop
kan dat tegenwoordig ook al?
heb een geintegreede webcam die ook foto's maakt. Mijn buikfoto's maak ik d'r mee en dat gaat goed. Maar ik geloof dat het gebrek aan een flitster deze keer de boosdoener was.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:19:21 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42637943
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ja
Maar toch, lijkt me wel koud nu binnen. Moet er zelf niet aan denken. Kim trekt regelmatig de sokjes uit en na een tijdje voelen haar voetjes steenkoud aan. In huis dus.
Fleur loopt het liefst op blote voeten. En moet d'r nu dan ook e cht ervan overtuigen dat ze buiten toch echt schoenen aan moet. In de zomer liep ze bijna alleen op blote voeten of d'r sandalen zonder sokken. En nu wil ze dan ook echt geen sokken. Soms echt een drama. Maar zonder sokken en schoenen gaat ze niet naar buiten En dat wil ze wel, dus is de stijd snel gestreden.
pi_42651784
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:19 schreef chacama het volgende:

[..]

Fleur loopt het liefst op blote voeten. En moet d'r nu dan ook e cht ervan overtuigen dat ze buiten toch echt schoenen aan moet. In de zomer liep ze bijna alleen op blote voeten of d'r sandalen zonder sokken. En nu wil ze dan ook echt geen sokken. Soms echt een drama. Maar zonder sokken en schoenen gaat ze niet naar buiten En dat wil ze wel, dus is de stijd snel gestreden.
Kim had in de zomer geen sokjes aan.
Maar nu vind ik het in huis ook wel koud zonder sokken. Maar Kim trekt de sokjes telkens uit.
Ze vind de schoentjes vooral leuk om mee te spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')