quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef Suko het volgende:
DUS NETte LAA vooEEN TROUPArttij, sneu.r.i.p.
Hoe cliché het ook klinkt, ben vandaag naar een begravenis geweest van de vader van een vriend van me. Ook gestorven aan kanker. Dan komt het pas echt dichtbij. Cliché, ik weet het. Maar zo is het.quote:
Helaas dat is waar.R.I.P !quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:50 schreef Fratz het volgende:
..en ik hoor net op RTL Boulevard dat Farah is overleden.
Yep, ik las dat al eerder ergens dat ze dat nog zouden doen. Paar weken geleden zag ik ook Tatum O'Neill (de dochter van) in een show van Oprah, daarin vertelde ze dat ze het ook weer goed hadden gemaakt. Blijkbaar konden ze het eerst niet echt goed met elkaar vinden tijdens de eerste relatie met Ryan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Treurig zeg, veel te jong![]()
Maar ze zou dus getrouwd zijn met haar ex-man?
Bron: Telegraafquote:Ryan O'Neal: 'Er was geen tijd om Farrah te trouwen'
AMSTERDAM - De grote liefde van de overleden Farrah Fawcett heeft verteld over de laatste momenten van de actrice.
Toen Farrah haar laatste adem uitblies, was ze omringd door Ryan, haar vriendin Alana Stewart, haar vriendin en kapper Mela Murphy en haar dokter Lawrence Piro.
'Ze was omringd door haar 'team'', zei Ryan tegen People. 'Haar ogen waren open, maar ze zei niets. Ik kon echter in haar ogen zien dat ze ons herkende. Ze is nu bij haar moeder, haar zus en bij haar God. Ik hield van haar met heel mijn hart. Ik zal haar vreselijk missen. Tijdens haar laatste nacht kwam ze soms bij bewustzijn. Ik heb de hele nacht tegen haar gepraat en haar verteld hoeveel ik van haar hou. Ze is op een betere plek.'
Ryan en Farrah waren eigenlijk nog van plan om te trouwen. 'Er was gewoon geen tijd', zei de weduwnaar. 'Daarbij was Farrah niet in staat om te trouwen omdat ze te ziek was.'
Ondertussen stromen de steunbetuigingen uit Hollywood toe. Zo zegt mede Charlies Angel Jaclyn Smith dat de moedige en krachtige Farrah nu bij de echte engelen is. Ryans zoon Griffin herinnert zich Farrah als ultiem vriendelijk en mooi, en bewonderde naar eigen zeggen vooral de strijd die ze samen met haar zoon Redmond voerde om hem om het rechte pad te houden.
Tori Spelling heeft ook haar medeleven geuit en zegt dat ze het een eer vond om Farrah te kennen, die als inspiratiebron gold voor de serie Charlie's Angels. Ook sterren waaronder Denise Richards, Nicole Richie en Joel Madden uiten hun medeleven en wensen Farrah veel rust.
Wow deed Farrah daar MJ na?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Rip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit nu te kijken..quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:33 schreef Suko het volgende:
over Farrah Fawcett. We zien hoe de 62-jarige actrice omgaat met en wordt behandeld voor anale kanker. Bij Fawcett werd in 2006 anale kanker vastgesteld, die inmiddels was uitgezaaid naar haar lever.
Farrah's story
vanavond rtl4
30 augustus 2009
Uitzendtijd:
22:05 - 23:55 uur
quote:Echtgenoot: "Vreselijk dat Fawcett niet genoemd werd op Oscars".
Ryan O'Neal vindt het vreselijk dat zijn vrouw Farrah Fawcett niet is genoemd tijdens het herdenkingsmoment op de Oscars. Hij is niet de enige: verschillende media vielen gisteren over het feit dat de blonde Charlie's Angel niet in het rijtje van Michael Jackson, Patrick Swayze en Brittany Murphy werd genoemd.
Op showbizzwebsite TMZ.com spreekt Ryan zijn ongenoegen uit. "Ik ben geschokt. Misschien was ze niet bekend genoeg," zegt hij over de mogelijke reden.
Geen vergissing
Een woordvoerder van de Oscars liet gisteren al weten dat er geen sprake was een vergissing. "Er overlijden meer mensen dan er genoemd kunnen worden", klonk het. Ryan overweegt nu een brief naar de organisatie van de Oscars te schrijven.
Farrah overleed vorig jaar op 25 juni aan de gevolgen van kanker. Ze werd 62 jaar.
Moet wel een vergissing zijn geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |