jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef TomHoofd het volgende:
Ik wil die USB -XBOX convertertjes wel.
Volstaat 4 eurootjes??
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:08 schreef Gershom het volgende:
Waar is die balwekker op te halen dan?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:48 schreef maestro1980 het volgende:
[...]
Spullen kunnen opgestuurd worden na vooruitbetaling of opgehaald worden in Enschede.
[...]
Nope; wel die richting op... Ik ga naar deventerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
Ga je terug naar Apeldoorn, Chiel?
Al een aardige stap richting de beschaving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Nope; wel die richting op... Ik ga naar deventer(daar werk ik tegenwoordig
)
Wekker is nog nieuw en werkt (dus) nog goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef doeka het volgende:
Is die wekker nog nieuw? En werkt-ie goed? En wat is Kuru Kuru Kukurin voor spel?oeka is vast aan het shoppen voor Sinterklaas*
Dat apel lijkt me voor een jongetje van 6 lastig; maar die wekker niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:15 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Wekker is nog nieuw en werkt (dus) nog goed.
Kuru Kuru Kururin is een puzzelspel.
Alleen accoord als ik de "Wireless usb netwerkadapter" zonder verpakking mag opsturen (met verpakking wordt het pakketje te dik)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef Niek. het volgende:
Wireless usb netwerkadapter (driver cd ontbreekt !) - 3 euro (verzendkosten ¤2,=)
The Grudge - 2 euro (Verzendkosten ¤2,=)
EAN 8715664021958
dvd zit nog gesealed in verpakking.
Samen voor 7euro?
Zou je me eerst even merk +info kunnen mailen of eventueel website kan ik even kijken of ik drivers kan vinden. (las overigens op de verpakking dat hij plug-en-play is dus hij zou het gewoon moeten doen) Staat er verder nog belangrijke/nuttige info op de verpakking?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Alleen accoord als ik de "Wireless usb netwerkadapter" zonder verpakking mag opsturen (met verpakking wordt het pakketje te dik)
Nog even ter controle: je hebt gelezen dat de driver-cd ontbreekt?
Als je accoord gaat mag je mailen voor de gegevens
Merk = revo, type = w11-usb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zou je me eerst even merk +info kunnen mailen of eventueel website kan ik even kijken of ik drivers kan vinden. (las overigens op de verpakking dat hij plug-en-play is dus hij zou het gewoon moeten doen) Staat er verder nog belangrijke/nuttige info op de verpakking?
Wilde je hem ophalen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat apel lijkt me voor een jongetje van 6 lastig; maar die wekker niet!
Die wil ik wel namens Sinterklaas. Kan ik je straks mailen voor je gegevens?
Als ik 'm mag voor mijn 6-jarige voetbalfanaatzoon; dan wil ik graag dat je'm opstuurt; Enschede is 1,5 uur rijden hiervandaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:30 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Wilde je hem ophalen?
Mailadres staat in mn profiel (en hierboven)
oeps, 2 posts achter elkaar
Ja, 'slechts' 1 oortjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef RipCore het volgende:
We meet again, maestro!
Die headset, heeft ie maar 1 oortje?
Hij is om verbinding te maken met een netwerk EN helaas net verkochtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
Wireless usb netwerkadapter (driver cd ontbreekt !) - 3 euro (verzendkosten ¤2,=)
is die om verbinding te make nmet wireless netwerk of om een wireless netwerk te maken?
als het is om een wireless netwerk te maken bied ik 5 inch
jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:46 schreef Klonk het volgende:
heb je convoy nog ?
Ik heb het andere bod al geaccepteerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:47 schreef RipCore het volgende:
Oh, als we trouwens mogen opbieden, dan bied ik ¤4 incl.
dan is convoy wat mij betreft verkochtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb het andere bod al geaccepteerd
Mocht de deal toch nog afketsen dan hoor je het.
Mail me even op mijn mailadresquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is convoy wat mij betreft verkocht![]()
Sorrie, ik zie net dat ik nog een ander bod had staan in een oud topic voor " Wiskunde voor hoger onderwijs". Zal ik de kabels even reserveren totdat ik weet of die deal doorgaat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Skinkie het volgende:
Ik wil die Siemens kabel, BNC kabel, Wiskunde voor hoger onderwijs...
Gemaild. Ik wil sowieso de kabels hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef maestro1980 het volgende:
Sorrie, ik zie net dat ik nog een ander bod had staan in een oud topic voor " Wiskunde voor hoger onderwijs". Zal ik de kabels even reserveren totdat ik weet of die deal doorgaat?
je hebt mailquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Mail me even op mijn mailadres
[..]
Sorrie, ik zie net dat ik nog een ander bod had staan in een oud topic voor " Wiskunde voor hoger onderwijs". Zal ik de kabels even reserveren totdat ik weet of die deal doorgaat?
Ok. 13,60 was idd incl verzenden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:03 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Gemaild. Ik wil sowieso de kabels hebbenDat boek heb ik ook geleend van iemand hier liggen, maar heeft geen prioriteit.
Is goed, mail me maar het resultaat, dan maak ik het wel over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef maestro1980 het volgende:
Ok. 13,60 was idd incl verzenden.
Ik stel voor dat we even het weekend afwachten om te kijken of dat boek nog doorgaat en anders stel ik 11 euro incl verzenden voor voor de kabels. (het pakket kan ik toch voor maandag niet versturen)
Accoord. Mail mij voor afhandeling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef HwaP het volgende:
Ik heb wel interesse in Kuru Kuru Kururin en Rayman voor 12,50 incl. verzendkosten
Accoord en gemaildquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik wil graag The Watcher
mail me voor verdere afhandeling aub
Als ik zoek op internet kom ik op het volgende:quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef icecoolsniper het volgende:
Ik heb wel interesse in die ericson datakabel maar dan moet ie wel passen op een sony-ericsson t230
Je kan tot 22:00 uur bieden, ik kijk dan wie het hoogste bod heeft...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef sanger het volgende:
Wekker -> 6,00 excl. verzenden
Tot hoelaat kan je bieden? Ben nl niet van plan tot 12 uur op te gaan blijven
Er zitten inderdaad 2 cd-roms in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef Dengaman het volgende:
Die Black Thorn, is dat een dubbel cd-rom?
Je hebt mail (6 euro was het hoogste bod)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef sanger het volgende:
Wekker -> 6,00 excl. verzenden
Tot hoelaat kan je bieden? Ben nl niet van plan tot 12 uur op te gaan blijven
je hebt mailquote:
Srry, ik dacht dat ik dat al gemailed had (maar dat was dus niet zo).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef sanger het volgende:
Meastro, kun jij aangeven of je het geld binnen hebt gekregen?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Srry, ik dacht dat ik dat al gemailed had (maar dat was dus niet zo).
Het geld is binnen en het pakketje is onderweg. Het track en trace nummer ligt in je mailbox.
4 euro incl verzenden?quote:Lilo & Stitch (Disney Classic) - 5 euro (Verzendkosten ¤2,=)
Over (de prijs van) veel van de producten valt te onderhandelen, maar de Disney DVD hoort daar niet bij. (als hij niet verkocht wordt voor 5 euro gaat hij naar ons kleine nichtje)quote:
(als dit bod exclusief verzendkosten is: ) Accoord. Mail mij op het mailadres in mijn profiel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef TheThirdMark het volgende:
The ultimate weapon ¤1 geboden!
Is dit bod inclusief of exclusief verzendkosten? (Dit stapeltje boeken zal als pakket verstuurd moeten worden a ¤6,20.)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:34 schreef lothlorien het volgende:
Viscocktail van Sarah Mlynowski, Stervend sperma van Deborah Cadbury en Switch van Olivia Goldsmith voor 10 euro
11,50 incl en ze zijn voor jou.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef lothlorien het volgende:
aah i see... 11euro incl?
accoord, mail voor afhandelingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:07 schreef Female het volgende:
Lilo & Stitch voor 5euro en ik kom hem bij je ophalen
ok akkoord... 11,50quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
11,50 incl en ze zijn voor jou.
Mail is onderweg.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
accoord, mail voor afhandeling
Nee, sorry, voor dat bedrag gaat hij niet weg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef Ninedarts het volgende:
Mijn bod niet goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |