Ze rijden even hard. Dan kun je iemand moeilijk inhalen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij moet 'm gewoon voorbijrijden. Dat lijkt me beter dan laf door pitstops iemand inhalen
nu wordt het een direct gevecht ipv dat massa zich er mee bemoeitquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn dat niet die auto's die op die van Midland leken voordat ze door Spyker werden overgenomen?
Mwa, hij pakt 2 tienden per rondje werd net gezegd toch? Beetje pushen, dan choked Coulthard wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze rijden even hard. Dan kun je iemand moeilijk inhalen.
Beetje stuivertje wisselen, gaat inderdaad om 1 tiende en 2 tiende.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:35 schreef twi het volgende:
[..]
Mwa, hij pakt 2 tienden per rondje werd net gezegd toch? Beetje pushen, dan choked Coulthard wel.
Inderdaad, eerst Massaquote:Op zondag 8 oktober 2006 07:36 schreef Bruce117 het volgende:
pfffft.
bijna een hartverzakking, maar het was Albers maar.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:38 schreef twi het volgende:
Christijan "Als ik had blijven rijden, had ik misschien nog wel kunnen winnen ervoor kunnen komen" Albers
Ja, natuurlijk zei 'ie het niet zoals ik het quotte, maar het is gewoon belachelijk om zoiets te zeggen wanneer je net je auto in de prak hebt gereden (al dan niet jouw schuld, in dit geval niet natuurlijk).quote:
Hij is voorbijgereden door beide Red Bulls binnen een hand vol ronden, dan ben je gewoon niet realistisch als je dan achteraf zegt dat je tactiek je er misschien voor had kunnen brengen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:43 schreef Spooky4u het volgende:
Wat is er raar aan?
Hij geeft gewoon uitleg aan het feit dat er misschien meer in gezeten had.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, zwaaien met die handjes, Fernando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |