Wie ga je stalken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:24 schreef Patries86 het volgende:
Weet iemand toevallig de straatnaam van het huis van De gouden kooi? Ik weet dat het in Eemnes is maar de straat kan ik nog niet vinden...
hierzo:quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:33 schreef Patries86 het volgende:
COS ?
Voor hoeveel ongeveer?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef Rapaille het volgende:
Ik weet dat het echt heel lang te koop heeft gestaan. Ik geloof minimaal 1,5 jaar.
Laatste is niet helemaal waar... zijn genoeg andere woningen in de buurt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef ascii het volgende:
LOL misschien wel een aardig optrekje, maar wat een klote locatie. Het lawaai van de snelweg, een drukke golfbaan als buren en verder totaal geen andere huizen in de buurt.
ben je al met je moeder wezen kijken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:24 schreef Patries86 het volgende:
We vroegen naar de locatie... inmiddels er achter gekomen en gecheckt!
Voor de nieuwschierige:
Dit is de preciese locatie:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=goyergracht-zuid+11a+eemnes+holland&ie=UTF8&om=1&z=18&ll=52.239505,5.234202&spn=0.001482,0.005407&t=k&iwloc=A
Let op: Goyergracht, niet Gooiergracht
Adres:
Goyersgracht 11A
Routebeschijving:
Rijden via afrit "Restaurant de Witte Bergen" en niet via Laren/Eemnes
Vanuit richting amsterdam,einde van de oprit links,over de brug en dan weer links en dan weer links
Vanuit richting amersfoort, einde van de oprit rechtdoor,en dan links
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |