abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42598252
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef atmosphere1 het volgende:
Wat heeft dat nou met het PNAC te maken ?? hier nog maar eens de link waar een samenvatting van het document staat . http://www.informationclearinghouse.info/article3249.htm
off topic,
Het blijft schrikken als ik het lees:
quote:
And advanced forms of biological warfare that can target specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool"
Chemtrails enzo.
quote:
Future soldiers may operate in encapsulated, climate-controlled, powered fighting suits, laced with sensors, and boasting chameleon-like 'active' camouflage. 'Skin-patch' pharmaceuticals help regulate fears, focus concentration and enhance endurance and strength.
Robocop....brrr.

On topic.
quote:
"In exploiting the 'revolution in military affairs,' the Pentagon must be driven by the enduring missions for U.S. forces.
Tja en dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat er missions zijn...
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_42601009
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef Resonancer het volgende:

Chemtrails enzo.
pi_42601397
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 07:31 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En daar bedoel jij mee? Dat ze dat noooooit zullen doen..? ze hebben het al gedaan.
En of het nou via Chemtrails gebeurt of iets anders , het doel blijft hetzelfde.
http://www.brianwillson.com/awolgermkor.html

[ Bericht 28% gewijzigd door Resonancer op 12-10-2006 08:38:49 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_42601444
dat je in sprookjes gelooft.
pi_42601741
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:31 schreef haaahaha het volgende:
Off topic/

Ik noem het nachtmerries, nee hoor Hahahahaa... oorlog bestaat niet echt meer , het zijn allemaal maar fabeltjes, er vallen door de precisie bombardementen ook bijna geen burgerslachtoffers meer, want dat zegt Rumsfeld toch..
quote:
The Mudung Mountain Site: "A White Cloud or Mist"

Let us return for a moment to the Mudung Mountain site where villagers claimed that a "white powder" or "mist" was sprayed from light planes, believed to be of U.S. origin, on several occasions in September and October 1951. People were reported to have developed fevers shortly thereafter, collapsing, while their skin discolored toward black
http://www.brianwillson.com/awolgermkor.html
Waar of wie of wat het ook was, het gebeurt. Agent orange was ook 'n sprookje zeker?

Nu hou ik op over dit off topic onderwerp. Alhoewel Agent Orange ook weer duidelijk maakt dat de US govt bepaalde kwalijke zaken prima 'n tijdje geheim kunnen houden, en moreel gezien ook prima tot 9-11 in staat zouden kunnen zijn.
quote:
In Vietnam, under President's Kennedy, Johnson, and Nixon, the U.S. used globally unprecedented amounts of chemical warfare when it sprayed from the air 20 million gallons of various herbicides in concentrations far beyond that even recommended by their seven major manufacturers. Agent Orange pesticide alone destroyed 14 percent of South Vietnam's forests. An area the size of the states of Massachusetts and Rhode Island combined (6 million acres/9400 square miles/24,400 square kilometers/2.4 million hectares) was decimated with chemicals that today remain in the Vietnamese food chain, causing a continuing tragedy of elevated cancers and birth defects. And subsequent documents reveal that the chemical companies knew no later than 1965, and that the U.S. government knew as early as 1967, and perhaps earlier, of the long-term health risks and sought to keep that information from the public, and from its own troops.
Wat vergeten sommige mensen toch snel.
Eisenhower1961.
pi_42602124
lol, chemtrails. Als dat zo is, waarom heb jij er dan geen last van, resonancer?
pi_42602200
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef haaahaha het volgende:
lol, chemtrails. Als dat zo is, waarom heb jij er dan geen last van, resonancer?
Dat weet ik helemaal niet of ik er geen last van heb, (en ook uit deze opmerking blijkt dfat je mijn post niet goed leest (het gaan namelijk om GEN gerichte oorlogsvoering, en misschien behoor ik wel niet tot degene die ze willen treffen en heb ik dat Gen niet). Maar als je echt alleen op mijn off topic opm. op het onderdeel van het PNAC dat biologische oorlogsvoering bespreekt (gek dat je op de rest niet reageert, alhoewel als je het niet leest) verder wil gaan kunnen we dat beter in 'n ander topic doen. En dan kunnen we de vragen die je als NATTE FLAMOES hebt gesteld wel overslaan.
Eisenhower1961.
pi_42602318
't is altijd dezelfde discussie hoor, resonancer.
pi_42602761
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:31 schreef haaahaha het volgende:
't is altijd dezelfde discussie hoor, resonancer.
Dat geldt misschien voor iemand die zo zwart wit als jij denkt wel ja.
Ik vind jouw posten ook niet onder de noemer discussie vallen, in 'n discussie gebruik je nl. argumenten.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:57:33 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42607472
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

off topic,
Het blijft schrikken als ik het lees:
[..]
Maar even een offtopic reactie dan. Het is zeer onwaarschijnlijk dat zoiets binnenkort of wellicht zelfs ooit mogelijk wordt. Daarvoor is de genetische diversiteit binnen de menselijke bevolking te laag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_42608282
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar even een offtopic reactie dan. Het is zeer onwaarschijnlijk dat zoiets binnenkort of wellicht zelfs ooit mogelijk wordt. Daarvoor is de genetische diversiteit binnen de menselijke bevolking te laag.
Ach zolang er maar n paar overblijven he?
quote:
World Population Control — U.S. Strategy and UN Policy Program.

In April 2002, LifeSite Daily News published a report from The Interim, apparently first published in Australia's The Age.

The report identified that Australian Nobel Prize winner and world-famous microbiologist Sir Macfarlane Burnet supported biological warfare as a form of population control, moreover, that Third World de-population has been U.S. strategic policy since '74.

The story seems far-fetched and totally unbelievable. Unfortunately it is true.
http://www.fathersforlife.org/health/population_control.htm
Eisenhower1961.
pi_42618624
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:31 schreef haaahaha het volgende:
Het lijkt wel of je steeds denkt dat die teksten door Resonancer zelf verzonnen zijn .

"dat je in sprookjes geloofd ?? " Het gaat hier niet om geloven !

Het is erg zorgwekkend dat het machtigste land leden in de regering heeft die dergelijk zinnen uitspuwen .
quote:
And advanced forms of biological warfare that can target specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool"

Geef jij dan eens aan wat ze hier dan wel mee bedoelen ," Hahahahaaa" daar ben ik erg benieuwd naar .

[ Bericht 23% gewijzigd door atmosphere1 op 12-10-2006 19:27:08 ]
pi_42623582
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ik het 1 beslist niet voor waar mag aannemen en dan het ander wel voor waar moet aannemen. De us overheid doet alles vanuit een reden, pnac, world domination etc etc. Maar nooit hoor je over motieven van die andere partij, die partij die de us overheid bekritiseerd.
pi_42624475
En juist de redenen die de us overheid heeft voor hun manier van handelen is uiterst zorgwekkend .

De mensen in de US government dragen een inmense verantwoording waar zij zelf voor gekozen hebben, daarbij willen ze het liefst de hele wereld de les lezen .
Alle reden om juist op hun kritiek te hebben .

Je geeft echter geen antwoord op m'n vraag
pi_42625628
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ik het 1 beslist niet voor waar mag aannemen en dan het ander wel voor waar moet aannemen. De us overheid doet alles vanuit een reden, pnac, world domination etc etc. Maar nooit hoor je over motieven van die andere partij, die partij die de us overheid bekritiseerd.
Mijn motief is o.a 'n leefbare wereld voor mijn (klein)kinderen achterlaten, en ik denk niet dat dat gebeurt als het PNAC werkelijkheid wordt en de multinationals op deze voet door kunen gaan. Ik bekritiseer dus niet alleen de US govt, iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:43:51 #66
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_42627966
ik vermoed dat hij het nog niet heeft gelezen (engels he ! )
pi_42634380
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Resonancer het volgende:
Mijn motief is o.a 'n leefbare wereld voor mijn (klein)kinderen achterlaten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_42635372
lol, leef jij dan in zo'n onleefbare wereld, resonancer?
pi_42640129
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef haaahaha het volgende:
lol, leef jij dan in zo'n onleefbare wereld, resonancer?
Wat 'n lol. Lekker aan het impliceren?
Ik klaag niet, kom niks tekort, heb eerder teveel.
En ik schrijf achterlaten, de situatie (milieu) verslechterd met de dag, maar ook daarvan zal jij waarschijnlijk zeggen, daar is geen bewijs voor. Allemaal maar aanames.
quote:
Het aantal mensen dat lijdt aan hersenaandoeningen, waaronder de ziekte van Alzheimer, de ziekte van Parkinson en aandoeningen van de motorische zenuwen zijn in twintig jaar tijd in het westen enorm gestegen, hebben wetenschappers ontdekt. De alarmerende stijging, waaronder getallen over dementie zijn verdrievoudigd, worden in verband gebracht met verhoging van de hoeveelheid bestrijdingsmiddelen, industriële uitstoot, huishoudelijk afval, uitlaatgassen en andere milieuverontreinigende stoffen, staat in een rapport in het tijdschrift Public Health.
http://www.aspartaam.nl/artikelen/dementie.html
quote:
Biologen geven aan dat mogelijk meer dan 50.000 diersoorten per jaar uitsterven door het kappen van regenwouden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenwoud
quote:
Mortaliteit door ozon

De achtergrondconcentraties vertonen echter een verontrustende stijging.
http://huizekeytsman.tele(...)015-4-2005%20MVS.htm
quote:
Dr. Etienne Bidat: Astma, eczeem en rinitis-bindvliesontsteking, de belangrijkste allergische ziektes, waren enkele tientallen jaren geleden nog zeldzaam. Maar tegenwoordig komen ze steeds vaker voor en vormen ze een echt volksgezondheidsprobleem.

Momenteel lijden in Frankrijk en België meer dan 10% van de kinderen aan astma, hebben 15 tot 20% van de kleine kinderen eczeem, hebben 4 à 8% van de kinderen die de schoolgaande leeftijd nog niet hebben bereikt een voedingsallergie en kampt 20% van de globale bevolking met rinitis.
Nog steeds in Frankrijk en België is de frequentie van astma bij kinderen op zo'n vijftien jaar tijd verdubbeld en ook de ernst ervan neemt toe. In andere geïndustrialiseerde landen is het aantal astmapatiënten bij kinderen en jonge volwassenen de voorbije twintig jaar verdrie- of -viervoudigd.
http://www.e-gezondheid.b(...)uw-11383-273-art.htm
Hoe de PNAC members over b.v. Kyoto denken is wel duidelijk geloof ik.
quote:
Klaar voor de nieuwe imperiale wereldorde

Donderdagochtend startte de onderzoekscommissie haar werk. Doel was een antwoord te vinden op de volgende 4 vragen:

1. Kan men besluiten dat de voorstellen van het PNAC (on)officieel onderschreven worden door de huidige regering in de VS en maakt de Bush administratie aldus de PNAC ideologie tot een steunpilaar van haar buitenlands beleid ?

2. Kan men uit recente acties van de VS en in het bijzonder uit de oorlog tegen Irak de concrete uitvoering van de principes en voorstellen van het PNAC vaststellen?

3. Dragen deze principes en voorstellen bij tot het verbeteren van de stabiliteit en veiligheid in internationale relaties of vormen zij integendeel een ernstige bedreiging hiervoor?

4. Wie zijn de personen en belangengroepen achter het PNAC? Bevestigingen de PNAC documenten en de getuigenissen voor deze commissie dat het PNAC zoals het zelf zegt slechts een "niet-gouvernementele vormingsinstelling" is?

http://www.vrede.be/tijdschrift_view.php?id=258
In het NL's !!
quote:
THE COMMON SENSE CONNECTION: THESE MEN LIED IN ORDER TO START A WAR AND IN THE PROCESS THEY SACRIFICED THE LIVES OF OVER 2000 AMERICAN SOLDIERS. WHAT MAKES YOU THINK THAT THEY DID NOT SACRIFICE 3000 TOTAL STRANGERS ON 9/11/2001 FOR THE SAME PURPOSE?
http://www.tvnewslies.org/html/pnac.html
En wat was ook alweer de reden van die oorlog?
quote:
A stark assessment has found that the American invasion and occupation of Iraq has helped spawn a new generation of Islamic radicalism and that the overall terrorist threat has grown since the Sept. 11 attacks.

It concludes that, rather than contributing to eventual victory in the global counterterrorism struggle, the situation in Iraq has worsened the U.S. position, according to officials familiar with the classified document
http://www.washingtonpost(...)AR2006092301130.html
en de Hr Bush blijft maar beweren dat het goed gaat.
quote:
Bush said in an address earlier this month to the Military Officers Association of America, "we've removed terrorist sanctuaries, disrupted their finances, killed and captured key operatives, broken up terrorist cells in America and other nations, and stopped new attacks before they're carried out.
Hier kun je natuurlijk heel makkelijk over zeggen, tja we weten niet hoe het was gegaan als de USA , Saddam niet had gepakt.
Eisenhower1961.
pi_42640272
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:35 schreef Resonancer het volgende:
Wat 'n lol. Lekker aan het impliceren?
Ik klaag niet, kom niks tekort, heb eerder teveel.
En ik schrijf achterlaten, de situatie (milieu) verslechterd met de dag, maar ook daarvan zal jij waarschijnlijk zeggen, daar is geen bewijs voor. Allemaal maar aanames.
Ach, ik vind het onzin. De situatie had al vanaf de jaren 40 moeten verslechteren, om wellicht al vanaf eeder. Maar zoals je al aangeeft, je hebt het zelf prima.
pi_42640510
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef haaahaha het volgende:
Ach, ik vind het onzin. De situatie had al vanaf de jaren 40 moeten verslechteren, om wellicht al vanaf eeder.
Geen commentaar.
quote:
Maar zoals je al aangeeft, je hebt het zelf prima.
Maar dat wil niet zeggen dat anderen het goed hebben, als je je daar niet mee bezig houdt hoe noemt men je dan ook alweer?
Eisenhower1961.
pi_42642289
zeg het maar?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:41:14 #73
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42659348
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik ben onder de indruk - dit ben ik met tijden lang spitten nog niet tegengekomen.
[..]

Mwoa, ik vind het beter klinken dan alle andere dingen in dit forum (vooral vanwege de focus op details) tot nu toe.
Ik ben het totaal met je oneens, maar je hoeft niet te zeggen dat je bewering niet sluitend is.
Er zijn eigenlijk maar weinig websites die peak oil en 9/11 aan elkaar koppelen en deze krijgen verder ook totaal geen aandacht in de media en ook vrij weinig in de 9/11 truth movement, welke zichzelf omzeep brengt met speculaties, hoaxen en onderlinge ruzies.

De naar mijn mening beste websites zijn:

www.fromthewilderness.com
http://cooperativeresearch.org/project.jsp?project=911_project
http://www.oilempire.us/911.html

De laatstgenoemde houd zich ook bezig met het scheiden van de goede en slechte theorieen omtrent 9/11. (iets naar beneden scrollen naar de eerste tabel)

De site is echter erg chaotisch, er zit echter wel structuur in, maar echt overzichtelijk is het niet.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:08:47 #74
2618 Beezz
Criticaster
pi_42660118
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:41 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk maar weinig websites die peak oil en 9/11 aan elkaar koppelen en deze krijgen verder ook totaal geen aandacht in de media en ook vrij weinig in de 9/11 truth movement, welke zichzelf omzeep brengt met speculaties, hoaxen en onderlinge ruzies.
Wisten we dit al?

tvp
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:29:33 #75
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42660659
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Beezz het volgende:

[..]

Wisten we dit al?

tvp
Deze had ik nog niet gelezen. Wel probeer ik een beetje op de hoogte te blijven van wat er in Venezuela gebeurd. En eigenlijk wil ik binnen nu en drie jaar een keer voor een paar maanden in Zuid Amerika verblijven om zelf met de mensen daar te spreken en wat cultuur op te doen.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')