Haha, dat vind ik ook écht online. Maar ik bedoel....via dat EA-profielen gedoequote:Op zaterdag 9 december 2006 01:44 schreef Devrim_ het volgende:
écht online kan.
Direct ip vind ik echt online hoor
2004 en 2006 deden het op dezelfde computer wel, dus zo vanzelfsprekend vind ik dat niet...quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef Floeperdepoepp het volgende:
FIFA 07 gaat niet op een TNT2 werken nee, dat deed 2003 al amper
Marcel / Mars NLquote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Guimenez het volgende:
Ik was 1 van de referees daar, dus ik ben d'r geweest. Welke van de paar Nederlandse spelers was jij dan?
Oke dan, ik moest op 16 spelen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef Guimenez het volgende:
Die gozer met die Indische naam, Ragui Jogaranya. Die gast was ook erg goed, die heeft de halve finales gehaald. Zo te horen heb je in ieder geval niet gespeeld op 1 van de kasten waar ik bij stond. Ik heb als team leader consoles 1-10 onder m'n hoede gehad.
Filay = Filimonov86quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:29 schreef RayMania het volgende:
Degene die via Matchup spelen, post eens je usernaam hier!
[ code verwijderd ]
Niks gemerkt, zal eens opletten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:13 schreef Filay het volgende:
[..]
Filay = Filimonov86
heb Messenga en Rayman1a al aangesproken maar kreeg van beide geen reactie. Ik zal eens een FOK! Club maken dan
Ik probeer nu een FOK! club te maken maar het laden duurt een eeuwigheidquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niks gemerkt, zal eens opletten.
Ja, probeer het eens zonder logo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:00 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik probeer nu een FOK! club te maken maar het laden duurt een eeuwigheidHad ik zoveel moeite gedaan om het FOK! logo uit te knippen om een logo mee te maken
Het lukt niet. Even kijken of ik uberhaupt wel een club kan maken..quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens zonder logo?die kan je altijd nog wijzigen geloof ik.
Voor de offline gaming ben je snel uitgekeken ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef -J-D- het volgende:
Tis een saai spel aan het worden.
Zit in mn 3e seizoen, ben trainer van Lyon, heb 150 miljoen op de bank en win alles op 7-0 enz op het moeilijkste niveau.
Jammer dat de uitdaging zo snel verdwijnt uit het spel. Had er meer spelplezier aan verwacht.
Enige wat ik nog kan doen is dit spel kopen zodat ik online meer kan dan alleen Direct IP
Hier ook last van.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Het enige probleem nu nog is dat als ik online kies. hij gewoon terug naar windows gaat :S
wat doe ik fout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |