quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Kinga het volgende:
Ligt die Tjen nu wel weer met Sabrina op de bank
Ja, nu wel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk de laatste, ze liggen al weer op elkaar.
Sabrina kon volgens E10 al "doodvallen" (letterlijk!) en hij is er helemaal klaar mee. Enkele weken geleden nog maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef Kinga het volgende:
Dacht dat meneer klaar met haar was....tsss
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
Jezus Marlies, ga je bezemsteel zoeken i.p.v. te stofzuigen.
Wat ben jij zielig zeg! Wat een prestatie dat jij wel kunt typen, petje af!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat die kamper "Johnnie" van een Marcel waarschijnlijk niet kan typen, dan had hij hier op FOK! misschien wat duidelijkheid over zijn zoon kunnen geven.
Ik wil haar graag ff de beelden tonen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik blijf erbij dat de bewoners MINDER zien dan de streamers. Ook met gesprekken met Roel en Tanja hier op BB komen dingen naar voren die streamers wel zagen en zij in het huis niet. Dat komt omdat je op vier plekken dingen kunt volgen, en als er geroddeld wordt achter iemand's rug om, dat de camera er meestal bovenop ziet. Je hebt dus meer info dan de bewoners in het huis
Als Sab zag wat wij zagen dan kotste ze E10 ook uit.
Sinds vannacht is e10 centimeter weer plofkop bij mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:23 schreef itsme het volgende:
plofkop? goh die heb ik nog niet gehoord.
Ben jij een kloon van scanman?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef saa het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig zeg! Wat een prestatie dat jij wel kunt typen, petje af!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |