Kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:47 schreef Kinga het volgende:
deze is eerder
Nein, E10 en Rik willen hem daar op aanspreken vandaag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Is Semih al aangesproken op zijn schreeuwpartij?
Ik ben benieuwd wat hij daarmee gaat doen én of of er überhaupt nog el tijd voor heeft om het op tafel te leggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:48 schreef Nostalgist het volgende:
Semih krijgt nu pas te horen dat Etienne heeft geroepen dat hij terug moet naar zijn eigen land......Daar hebben we bommetje nummero uno !
Bommetje nr. 2 en er volgen er nog wel meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nein, E10 en Rik willen hem daar op aanspreken vandaag.
Ja, ik moet ook boodschappen doen; gelukkig is AH tot 20.00 uur open. FF nog genieten!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:53 schreef Omaha het volgende:
Ik zou net boodschappen doen maar dan wacht ik even
Hij staat op om alleen even zijn tanden te poetsen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:54 schreef Kinga het volgende:
Tjen gaat zo toch weer zijn bed in..
Maar Rik heeft daar wel een punt. Je kan het inhoudelijk wel eens zijn met Semih, maar hij had zeker het op een andere toon kunnen brengen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is boos dat Rik heeft gezegd dat Semih op een vervelende manier dronken was.
Bommetje 3 !
Onzin. Iemand die kwaad is en dronken roept vanalles. Als je daarvoor al een sanctie moet geven, waar ligt dan de grens? Moet Monique dan ook een sanctie krijgen hoe walgelijk teasend ze met Tijn omgaat? Of Tijn een sanctie omdat hij uren lang tegen Monique loopt te zeuren dat hij zwaar verliefd op haar is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef dreamscape68 het volgende:
Daar mag ook wel een sanctie op volgen, de uitspraken van E10
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef Kinga het volgende:
De mannen halen ook al niet hun make up eraf savonds
Mwa, niemand luisterde. Iedereen was zo zat als een hoer ( rik taal) en wilde die kamer maar niet verlaten. Bléven maar lullen tegen Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maar Rik heeft daar wel een punt. Je kan het inhoudelijk wel eens zijn met Semih, maar hij had zeker het op een andere toon kunnen brengen.
En zeiden precies de verkeerde dingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mwa, niemand luisterde. Iedereen was zo zat als een hoer ( rik taal) en wilde die kamer maar niet verlaten. Bléven maar lullen tegen Egbert.
Nee, maar het gaat me om die racistise uitspraken van hem, ik persoonlijk vind dat echt niet kunnen.. ieder zijn mening denk ik dan maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onzin. Iemand die kwaad is en dronken roept vanalles. Als je daarvoor al een sanctie moet geven, waar ligt dan de grens? Moet Monique dan ook een sanctie krijgen hoe walgelijk teasend ze met Tijn omgaat? Of Tijn een sanctie omdat hij uren lang tegen Monique loopt te zeuren dat hij zwaar verliefd op haar is?
Sorry hoor..Mag ik hier doodsverwensingen uitspreken als ik dronken ben ? Nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onzin. Iemand die kwaad is en dronken roept vanalles. Als je daarvoor al een sanctie moet geven, waar ligt dan de grens? Moet Monique dan ook een sanctie krijgen hoe walgelijk teasend ze met Tijn omgaat? Of Tijn een sanctie omdat hij uren lang tegen Monique loopt te zeuren dat hij zwaar verliefd op haar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |