Fijne dooddoenerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Prospera het volgende:
Een ban is een watje vergeleken bij de kernbomproeven in N-korea.
Maak je niet druk. Het is wel vaker dat mensen zich spiegelen, he Gert en Bommie? Nou dit was mn allerlaatste reactie in FB.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, maar als je nu nog wil beweren dat ik niet elleboogdiep bij fa's in de kont zit en voorgetrokken word is dat een goede spiegel van je zeer gebrekkige intelligentie.![]()
Bedankt hè, APKquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef scanmanfan het volgende:
Alvast
Het grote SCANMAN01 kom terug topic !
geopend.
Trek ff een bruin hemdje aan, mag je op de knop drukken!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Het is wel vaker dat mensen zich spiegelen, he Gert en Bommie? Nou dit was mn allerlaatste reactie in FB.
Ah, daar hebben we "sommigen" weer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommigen mogen zelfs in [FB] wéér zoveel off-topic gaan dat on-topic vragen niet beantwoord worden
Een PC eendfan kloon kon er zeker niet af?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef scanmanfan het volgende:
Alvast
Het grote SCANMAN01 kom terug topic !
geopend.
Je zou wat aan je timing moeten doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef scanmanfan het volgende:
Heb ik al klaarstaan voor je volgende ban![]()
![]()
Heb je hem ook weer, die op ieder inkoppertje reageert...quote:
Doel je op mij of op de algehele slowchat ontploffing in het algemeenquote:
[BB6] Streamverslagen van woensdag 11 oktober 2006quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:23 schreef Prospera het volgende:
Iemand rode pijltjes voor woensdag?
Hier mijn reactiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef SunChaser het volgende:
Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen
Waaromquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Gooi hier SCANMAN!!! TIETUH!!! # 4 dan ook maar een tijdelijk slotje op![]()
Ik ben meer voor het SCANMAN!!! PINK!!! topic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Ik ben die reeks ooit gestart omdat hij zo geobsedeerd was door tieten, anderen blijkbaar ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |