Helaas al verkocht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
Wauw, die eerste zou ik best aan de muur willen hebben.
Klopt, mijn werk is ook vaak gebruikt als cd cover voor gothic en metal bands.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef tong80 het volgende:
De derde is mooi, de anderen doen me te veel denken aan obscure Gothic-albums.
Dank je! Stillevens? Fruitschalen enzo? Nee, dat niet...wel een soort portretten (zie mijn site onder Chiaroscuro)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
holy fuck, psycho, gave shit! Knap en mooi man! Doe je ook stillevens enzo?
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan nummer drie nog wel een beetje waarderen. De andere drie doen me niks, dat is een stijl waar ik echt niet van houd.
Daar zijn therapiën voor.quote:
Dank je. Ja, een paar zijn nog niet verkocht. Als je op mijn site kijkt, staat onder de foto of ie wel of niet verkocht (dan staat de prijs er) is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:41 schreef Sitethief het volgende:
*mooi*
Hbe je nog schilderijen die niet verkocht zijn?
ik maak al 16 jaar zulke schilderijen, ik heb het werk van Grey vorig jaar pas voor het eerst gezien. Ik ben dus niet door hem geinspireerd. Ik vind dat mijn werk nogal verschilt van zijn werk. Ik ben wel echt fan van Beksinski en Bosch.quote:
ehm...Herman Brood en Corneille maken toch ook altijd hetzelfde? net zoals veel andere kunstenaars. Ik heb nog redelijk wat diversiteit in mijn werk...zoals bijv. die Chiaroscuro reeks, heel anders dan mijn landschappen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:16 schreef kniertjeh het volgende:
Kep op je site gekeken, ik vind de landschappen heel mooi, das misschien gewoon me smaak meer. Verder vind ik de godinnen niet meer als een landschapje met een naakt erin, althans een landschapje van jou dan met een naakt erin verwerkt, dat had wat spannender gemogen. Ik hou niet van gothik dus daar zal ik niks over schrijven Ook de goden, vond ik minder. Verder heb je echt wel een eigen stijl, maar misschien maakt je dat ook saai...je bent ''voorspelbaar''. Ik zou eens iets helemaal anders doen. Een landschap zonder zon ofzo..omjezelf te uitdagen hé? Snap je? Dan hou je het voor jezelf leuk en degene die jouw schilderijen leuk vind heeft zoiets..wat zou hij nu hebben gemaakt!..
Deze is toch bijvoorbeeld heel anders:quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:59 schreef kniertjeh het volgende:
Ja, ze hebben wel 1 stijl, maar het beeld is toch elke keer weer verschillend. Ik bedoel dat jouw landschappen bijv..veel heeft met licht in het midden en dan naar donker uitlopend, wel in heel veel vormen en kleuren...maar stel je doet het is andersom... dan heb je toch jouw stijl, maar verrasender verpakt.. ps, ik is maar een leek hoor, maar dat was wat ik dacht,
Nee, deze hoort bij goden. Dank je!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef kniertjeh het volgende:
Ja psies dat bedoel ik, is dat er ook een van landschappen? Ik vind je wel een kei met kleuren hoor! Spat er vanaf!
LOL! Ik heb zelfs nog nooit 1 druppel alcohol gedronken en nog nooit geblowd of wat voor soort drugs dan ook gebruikt. Ik ben gewoon zelf zo ha ha.quote:
Kunstenaar is mijn beroep en ik leef helemaal van de verkoop van mijn schilderijen. Dan ben je professioneel kunstenaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:20 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vraag me altijd af trouwens wanneer iemand nou een "professioneel kunstenaar" is...
Ja, maar ik vind uit "professioneel" altijd een bepaald soort pretentie klinken, Vincent van Gogh verkocht nou niet erg lekker en zou dan ineens niet "professioneel" zijn. Ik snap het verschil wel, maar het zegt niet echt veel over het gemaakte werk, denk ik. Niet dat ik nu direct vind dat jouw werk heel slecht isquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:55 schreef JVV666 het volgende:
[..]
Kunstenaar is mijn beroep en ik leef helemaal van de verkoop van mijn schilderijen. Dan ben je professioneel kunstenaar.
Als ik 'eager to please' was, zou ik wel blije abstracte klieder/klodder schilderijen maken...wat ik schilder, doe ik alleen om mezelf te 'pleasen' en als iemand het wil kopen is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef k_man het volgende:
Misschien duidt het er wel op dat het werk kwaliteit mist.Te populistisch, eager to please...
De ware kunstenaar hoort toch in zijn tijd een onbegrepen excentriekeling te zijn, wiens werk men pas na zijn dood op waarde weet te schatten?![]()
Dank je! Ik heb ook professioneel gedrukte posters te koop van mijn werk (zie mijn site). Die zijn een heel stuk goedkoper dan een origineelquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:03 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het zeer mooi, maar volgens mij ga ik eens een organisatie genaamd "Cheap Art For Students" oprichten ofzo...............
valt toch wel mee? Sommigen zijn nogal duister:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:40 schreef Isegrim het volgende:
De sfeer is mij te New Age-erig.
Tja. Leuk voor op een hardrock t-shirt ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef JVV666 het volgende:
valt toch wel mee? Sommigen zijn nogal duister:
Het begint hier een beetje naar ingeblikte ham te ruiken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef JVV666 het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb ook professioneel gedrukte posters te koop van mijn werk (zie mijn site). Die zijn een heel stuk goedkoper dan een origineel![]()
Dat is gewoon de indruk die ze op mij maken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef JVV666 het volgende:
[..]
valt toch wel mee? Sommigen zijn nogal duister:
Mwa, daar zit meestal meer detail in.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef k_man het volgende:
Tja. Leuk voor op een hardrock t-shirt ofzo.
Ook gezien zijn enige andere topic, maar laten we net doen alsof we dat niet gezien hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje naar ingeblikte ham te ruiken...![]()
OK, voor de flyer van dat hardrockbandje dat komende vrijdagmiddag in het buurthuis optreedt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef ThE_ED het volgende:
Mwa, daar zit meestal meer detail in.
hahahaa, nee gelukkig niet. Ben wel erg trots op de hoesjes die ik voor ze gemaakt heb.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb het idee dat jij zelf van STALAGGH bent, klopt dat?
Ja klopt, that was me! Ja, poster van Baphomet heb ik (maar alleen op A3 formaat). Stuur me maar even een berichtje via mijn site: www.jeroenvanvalkenburg.exto.nlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:14 schreef Xcalibur het volgende:
heb jij met een stand op CastleFest gestaan? daar heb ik iig werken gezien die er sterk op leken, vind het wel tof
O ja, da's waar, dat herinner ik me nog. Neem maar contact met me op als je klaar bent voor een 'echte'!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef Silmarwen het volgende:
Hey, wat leuk je hebt een topic over je kunst geopend. Ik heb weleens eerder met je gemailed omdat ik je als een van mijn favoriete kunstenaars had aangeprezen op FOK!. Toen ik een jaartje of 17/18 was ben ik een keer binnen gelopen en zag ik al die schilderijenHeb toen een grote poster gekocht, maar ik wil nog steeds graag een echt schilderij van je kopen. In het voorjaar gaat het misschien wel lukken.
Via zijn website kun je hem volgens mij een berichtje sturen:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:08 schreef Bron het volgende:
Heb net geprobeerd je een PM te sturen, maar dit heb je nog niet geactiveerd![]()
Ik wilde even vragen hoe jij je schilderijen fotografeerd, onder welke lichtomstandigheden enzo.
Momenteel ben ik bezig met een kunstenaar uit Noord Holland, die wil van zijn werk een aantal ciclee's (schrijf je dat zo?) hebben, die ik voor hem ga drukken op mijn grootformaat printer.
We gaan waarschijnlijk volgende week een heleboel schilderijen fotograferen en misschien kun je me nog een goeie tip geven. Het fotograferen gebeurd met een Canon 20D en een 18mm groothoeklens.
Ik hoop dat je me een goeie tip kan geven.
Met eentje van 2000 euri valt het wel mee...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
met een groothoeklens???
Dan vervormt alles wel erg he..
Altijd buiten fotograferen (veel beter dan kunstlicht), bij voorkeur op een licht bewolkte dag. Zorg ervoor dat er geen direct zonlicht op het schilderij komt. Nooit flitsen! en spiegel-reflex camera is het beste! Groothoeklens is niet nodig. Zo nodig schilderij 'onthoeken' met photoshop (de zijkanten lopen vaak weg op de foto).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:08 schreef Bron het volgende:
Heb net geprobeerd je een PM te sturen, maar dit heb je nog niet geactiveerd![]()
Ik wilde even vragen hoe jij je schilderijen fotografeerd, onder welke lichtomstandigheden enzo.
Momenteel ben ik bezig met een kunstenaar uit Noord Holland, die wil van zijn werk een aantal ciclee's (schrijf je dat zo?) hebben, die ik voor hem ga drukken op mijn grootformaat printer.
We gaan waarschijnlijk volgende week een heleboel schilderijen fotograferen en misschien kun je me nog een goeie tip geven. Het fotograferen gebeurd met een Canon 20D en een 18mm groothoeklens.
Ik hoop dat je me een goeie tip kan geven.
Svartalvheim heb ik op posterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Svartalvheim spreekt me nog het meest aan tussen de landschappen
Ik ben eigenlijk meer chaotisch in mijn eigen werken en hou wel van meer details in plaats van jouw werk wat vaak toch wat leger is. Begrijp me niet verkeerd, daar is niks mis mee
Ik werk zelf meer richting Alex Grey, die ook al genoemd is, de 4 elementen en het spirtuele en universele en de verschillende lagen van de mens
Ik heb nu al snel een voorstudie gemaakt voor een werk wat al een tijd in m'n hoofd zit, een soort exploded view van een mens in mijn ogen, en hoe alle elementen en dergelijke er in terug komen. Het heet "De 4 Elementaire zuilen van de universele mens" (zie ook signature)
Zodra het af is zal ik het wel posten
Gezien irl!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef JVV666 het volgende:
[..]
O ja, da's waar, dat herinner ik me nog. Neem maar contact met me op als je klaar bent voor een 'echte'!
Hier een foto van mijn nieuwste schilderij:
[afbeelding]
Jij maakt er een gewoonte van om je schilderijen af te likken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:57 schreef petre86 het volgende:
Je moet alleen niet aan het gele gaan likken he? (cadmium)
Ik schilder niet en ik zit te krab bij kas om een schilderij te hebben, dus geen ervaring mee..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij maakt er een gewoonte van om je schilderijen af te likken?
Ziet er intrigerend uit. Met welk materiaal ga je het uiteindelijk schilderen? Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Check mijn fotoboek voor een mini schetsje van hoe die 4 zuilen gaan worden, mocht je het interesseren
Ik ben verder niet bekend met Trifixion, maar de 'tri' in de naam doet me nogal aan 3 denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef Maisnon het volgende:Trifixion bijvoorbeeld. Waarom trouwens 3 gezichten?
Ja gohquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik ben verder niet bekend met Trifixion, maar de 'tri' in de naam doet me nogal aan 3 denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |