is goed PsyCha, ga maar verder danquote:
Status Quo - Roll over lay downquote:
ELO - Roll over beethovenquote:
tong boos??quote:
Wrom dan?quote:
Ramones - Rock 'n roll highschoolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:56 schreef Issues-Doll het volgende:
[..]
Marilyn manson - Rock 'n' roll nigger
Moet je maar feedback lezen in MUZquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:42 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wrom dan?
Omdat we toch verder gaan zeker.
Zeg dan ff hoe we dit verplaatst krijgen naar de muziek categorie, gaan we daar gezellig verder!
tiga - high schoolquote:
Mando Diao - Chi ga!quote:
manu chao - rendez-vousquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Mando Diao - Chi ga!
Waarom nu weer hier.
Mee eens, maar het lijkt mij ook duidelijk dat dit echt voor muziekliefhebbers is, en dus beter onder MUZ zou passen, zodat je idd ook eens buiten de top 40 nummers komt. Anders kan de Muziektrivia ook wel naar MEN verplaatst worden wat ook raar zou zijn.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:41 schreef Elmo76 het volgende:
Hallo mensjes,
Aangezien ik hier nog niet zo heel lang op het forum ronddwaal, heb ik dus nu pas in de gaten dat het associatiespel tussendoor is verplaatst en dat niet brabo74 het verkeerd heeft neergezet.
Heb net ook de discussieachtige posts gelezen in de feedback.
Mij boeit het niet zo waar het staat, maar het was gisteren nogal zeer onduidelijk, boze tongen! en mensen die niet meer reageerden en dan weer eens wel enzo.
Ik wil gewoon verder associeren!
Dus dat ga ik nu maar doen. Zou wel handig zijn als mensen een iets duidelijker antwoord geven de volgende keer, zodat het niet een dag duurt voordat een nieuweling er ook wat van snapt!!
Creedence Clearwater Revival - I put a spell on youquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:44 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Mee eens, maar het lijkt mij ook duidelijk dat dit echt voor muziekliefhebbers is, en dus beter onder MUZ zou passen, zodat je idd ook eens buiten de top 40 nummers komt. Anders kan de Muziektrivia ook wel naar MEN verplaatst worden wat ook raar zou zijn.....
nu de associatie: (op manu chao - rendez-vous)
Mano Negra - the rebel spell
Maar het is wel een schade.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:50 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival - I put a spell on you
The Who - Pinball wizardquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar het is wel een schade.
Ella Fitzgerald - That old black magic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |