Erik aan de top dus de laatste jarenquote:1990 - Rolf Sørensen DEN
1991 - Johan Capiot BEL
1992 - Hendrik Redant BEL
1993 - Johan Museeuw BEL
1994 - Erik Zabel GER
1995 - Nicola Minali ITA
1996 - Nicola Minali ITA
1997 - Andrei Tchmil UKR
1998 - Jacky Durand FRA
1999 - Marc Wauters BEL
2000 - Andrea Tafi ITA
2001 -![]()
![]()
![]()
FRA
2002 - Jakob Storm Piil DEN
2003 - Erik Zabel GER
2004 - Erik Dekker NED
2005 - Erik Zabel GER
Staat er toch gewoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:59 schreef Messenga het volgende:
Moeten we nu raden wie em in 2001 won?
Ik weet het ook niet, maar kan met bijna 100% zekerheid toch raden wie het is.quote:
Die doet niet meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef Jeroen_M het volgende:
Cancellara!
Wat was hij sterk die dag, zelden vertoontquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:33 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Die doet niet mee![]()
Trouwens, als we het toch over Parijs-Tours hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=OfhkhdV9_GQ
![]()
Geniaal hoe er een Rabo de spint aan gaat trekken en dan keihard in de remmen gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:33 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Die doet niet mee![]()
Trouwens, als we het toch over Parijs-Tours hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=OfhkhdV9_GQ
![]()
Inderdaad, magistrale overwinning was dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:41 schreef Remzz het volgende:
Wat was hij sterk die dag, zelden vertoont
Meestal is bij Parijs-Tours toch alleen het laatste half uurtje interessant ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:50 schreef Leatherface het volgende:
Jeetje, zenden ze echt alleen maar het laatste half uurtje uit?
Kijk 's aan. Beetje jammer dat de ASO niet zegt wie of wat er aan het rijden is....quote:Km 150 - The chasing bunch of 44 riders have reduced the gap with the breakaway group to 2:45.
Goussev is er idd uit, uit de kopgroep dan, had materiaalpech..quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik neem aan Discovery. Gusev zullen ze wel teruggehaald hebben, en zij zorgden er ook voor dat het peloton brak. Met o.a. Van Heeswijk hebben ze natuurlijk wel kansen.
Yep, en de uitzending duurt nog wel even voor dat 'ie begint. Parijs - Tours is toch alleen maar het einde boeiend......quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:02 schreef Leatherface het volgende:
Aan de postings af te lezen is het wel een flink slagveld daar.
Nee, want Bennati wint gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
Stel dat de groep Hushovd om de zege gaat spurten. Zou Thor dan als afscheidscadeau Kirsipuu om de zege laten sprinten?
Of maakt de Est geen kans meer in de sprint?
Nederland 1.quote:
Geen rit, een koesrsquote:
Dat hoorde ik ook ja. Maar gelukkig zei Mart keurig z'n bron erbij, zoals een echte jouornalist beaamtquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef maril het volgende:
Jee hebben jullie dat ook gehoord die zaak Fuentes , Basso en de rest onschuldig en
Basso gaat HW naar discovery bron studio sport Mart Smeets.
Ja dat had ik niet gehoord, maar ik vind het wel erg lullig allemaaal, ik vraag mij af of dit wel allemaal juist, is ben verward, sneu voor die renners dat ze niet de tour hebben mogen rijden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja. Maar gelukkig zei Mart keurig z'n bron erbij, zoals een echte jouornalist beaamt![]()
Dat verbaast me nou helemaal niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef maril het volgende:
Jee hebben jullie dat ook gehoord die zaak Fuentes , Basso en de rest onschuldig
Ik heb er nog nergens iets over zien staan. Groots nieuws als dit zou in no-time op alle grote sites staan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet gehoord, maar ik vind het wel erg lullig allemaaal, ik vraag mij af of dit wel allemaal juist, is ben verward, sneu voor die renners dat ze niet de tour hebben mogen rijden.
Echt niet? zouden die ploegleiders(want dat is natuurlijk wel fraai , de organisatie is dus hier niet schulfdig aan) dan allemaal een zonnesteek hebben gehad?quote:
Ik moet nog maar zien of het een grote sprint gaat worden. Hoe vaak is het nu echt een massasprint geworden de laatste jaren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het peloton komt nog terug, Bennati wint.
tja, je moet natuurlijk wel trouw blijven aan je pronoquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het peloton komt nog terug, Bennati wint.
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/oct06/oct08newsquote:Puerto court orders Spanish federation not to act
The Madrid court that is in charge of the Operación Puerto case sent an official letter to the Spanish Cycling Federation (RFEC) yesterday that said that the federation can not use the court documents to open up cases against riders named in the investigation. The Spanish cycling association will not be allowed take action in the affair until the Spanish justice determines exactly what happened.
The trial is underway, and it is predicted to be completed by the middle of next year. Therefore, the RFEC will have to wait until the trial is over to open proceedings with any sporting bodies or to sanction the implicated riders. The judge in charge of the case, Carmelo Jimenez Segado, decided not to admit the UCI as a part of the trial.
This decision made by the court seems to question the pre-emptive actions taken by other national federations such as the Swiss (against Jan Ullrich) and the Colombian (with Santiago Botero) took months ago. Ullrich and Botero are alleged to be included the famous 200-name doped sportsmen list discovered by the Spanish Guardia Civil in May.
Gewoon daar lekker blijven ,maar ned. kan hockeywereldkampioen bij de vrouwquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Dank NOS met jullie nutteloze voorbeschouwing.
Nu ben ik naar de Belg overgezapt die tenminste in 16:9 uitzend![]()
Dus? Die pot begint over een half uur. Is het dan echt nodig om daar midden in een finale van een boeiende koers een voorbeschouwing er in te gooien met waarschijnlijk weer allemaal beelden die je al kent?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:28 schreef maril het volgende:
[..]
Gewoon daar lekker blijven ,maar ned. kan hockeywereldkampioen bij de vrouwen worden dus....
Goed we zappen even naar afgelopen zomer. Nederland heeft dan toch de WK finale gehaald. Driekwartier voor de aftrap nog steeds Paris - Tours op tv, waar veel favorieten reeds zijn uitgestapt. Dan een korte voorbeschouwing...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Dank NOS met jullie nutteloze voorbeschouwing.
Nu ben ik naar de Belg overgezapt die tenminste in 16:9 uitzend![]()
Bennati en O'Grady krijg je er niet zomaar af op die klimmetjes...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 3 klimmetjes, daar moeten de sprinters eraf gereden worden, maar het zijn wel erg korte klimmetjes.
Daarom tipte ik Bennati ook als winnaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bennati en O'Grady krijg je er niet zomaar af op die klimmetjes...
Goeie keus [14.gif] Hij is ook al maanden aan het praten over hoe hij hier wil winnen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom tipte ik Bennati ook als winnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |