Ja hun alpha kanaal gaat dan van 0 naar 100%, ze worden onzichtbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef DJKoster het volgende:
Die vervagen en verdwijnen dan.. nooit computerspelletjes gespeeld?
Moest serieus hardop lachen !!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef DJKoster het volgende:
Die vervagen en verdwijnen dan.. nooit computerspelletjes gespeeld?
Is dit verkapt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef TeChNo2 het volgende:
verkapt "kijk mij eens ontzettend dom zijn"-topic
Je hebt gelijk, dit is niet meer "verkapt" te noemen...quote:
Ik eet vanavond helemaal geen bloemkoolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef Barbossa het volgende:
Alle lijken verrotten, worden opgegeten door beestjes die ook jouw bloemkoolveld voedt, dat komt in de bloemkool te zitten dus jij hebt vanavond een beetje lijk op je bord, in de vorm van bloemkool.
Bijna goed:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:13 schreef TeChNo2 het volgende:
ik voorspel dat het volgende topic van TS de vraag stelt waar de wolken blijven na een regenbui o.i.d.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Fliepke het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze wegrotten en dan ook nog in hun totaliteit.
Het is wonderbaarlijk, of niet?
En skeletten dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef Barbossa het volgende:
Alle lijken verrotten, worden opgegeten door beestjes die ook jouw bloemkoolveld voedt, dat komt in de bloemkool te zitten dus jij hebt vanavond een beetje lijk op je bord, in de vorm van bloemkool.
Die vragen God om vergiffenis en een plaatsje in de hemelquote:
Niet te geloven... (had ik echt nog niet gezien) wat een ongelooflijke muts (presenteert hij soms ook nog belspelletjes ?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bijna goed:
Waar blijft al het water?
Maar skeletten dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel eens van ontbinden gehoord?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die vragen God om vergiffenis en een plaatsje in de hemel
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona gaat op zoek naar jachtgeweer met afgezaagde dubbele loop..
mss werden die wel verbrand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:45 schreef Zebbie het volgende:
En hoe kan het dat we maar heel af en toe een lichaam van mensen uit het stenen tijdperk vinden, terwijl er daarvan als het goed is ook miljoenen moeten zijn?
Preciesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef releaze het volgende:
ik vraag het me ook weleens af. ik kom zoweinig vogellijkjes tegen. Ja weleens een duif die doodgereden wordt, maar de lijkjes van dieren die van ouderdom sterven... Is dat in een donker rustig bosje, of in een gat ergens in een huis.. Ook ratten en muizen en vissen in de vijver of in het kanaal (ik was onder de indruk dat dode vissen altijd naar boven dreven, maar zo vaak zie ik die ook niet in het water)
Laatst zag ik een busje van gemeentewerken rijden en die stopten bij een speelveldje en plukten daar de jonge takken van de bomen af. (en ik altijd denken dat bomen echt zulke lange bladerloze stammen hebben, maar nee, dat is schijnbaar gedeeltelijk kunstmatig), misschien dat ze de lijken van dieren ook wel meenemen. Een platgereden duif ligt er ook niet meer dan een week, dan is ie weg... Dus d'r zal wel iets of iemand voor zorgen (naast de natuur)
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef releaze het volgende:
ik vraag het me ook weleens af. ik kom zoweinig vogellijkjes tegen. Ja weleens een duif die doodgereden wordt, maar de lijkjes van dieren die van ouderdom sterven... Is dat in een donker rustig bosje, of in een gat ergens in een huis.. Ook ratten en muizen en vissen in de vijver of in het kanaal (ik was onder de indruk dat dode vissen altijd naar boven dreven, maar zo vaak zie ik die ook niet in het water)
Laatst zag ik een busje van gemeentewerken rijden en die stopten bij een speelveldje en plukten daar de jonge takken van de bomen af. (en ik altijd denken dat bomen echt zulke lange bladerloze stammen hebben, maar nee, dat is schijnbaar gedeeltelijk kunstmatig), misschien dat ze de lijken van dieren ook wel meenemen. Een platgereden duif ligt er ook niet meer dan een week, dan is ie weg... Dus d'r zal wel iets of iemand voor zorgen (naast de natuur)
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef releaze het volgende:
nou, eens nagevraagd bij een ex-gemeentewerker en die zei dat er idd schoonmaakdiensten voor dierenlijken waren, degenen die in het zicht lagen. de lijkjes worden afgevoerd naar een destructiebedrijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef releaze het volgende:
Yep, en daar worden dan kipnuggets van gemaaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef releaze het volgende:
[..]
nou, eens nagevraagd bij een ex-gemeentewerker en die zei dat er idd schoonmaakdiensten voor dierenlijken waren, degenen die in het zicht lagen. de lijkjes worden afgevoerd naar een destructiebedrijf.
Nemen ze ook skeletten mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef releaze het volgende:
[..]
nou, eens nagevraagd bij een ex-gemeentewerker en die zei dat er idd schoonmaakdiensten voor dierenlijken waren, degenen die in het zicht lagen. de lijkjes worden afgevoerd naar een destructiebedrijf.
ze nemen alle diertjes mee die in het zicht liggen, of ze nu nog heel zijn of vastgeplakt aan de weg, zover ik heb begrepen. ik weet niet of je ook echt kan bellen naar de gemeente voor het verwijderen van een dooie vogel, maar bijvoorbeeld al wel met eenden (stuk groter) en natuurlijk wanneer je merkt dat er grote hoeveelheden dooie vis in het water te vinden is. (erg belangrijk om te bellen dan trouwens)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |