Ja hun alpha kanaal gaat dan van 0 naar 100%, ze worden onzichtbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef DJKoster het volgende:
Die vervagen en verdwijnen dan.. nooit computerspelletjes gespeeld?
Moest serieus hardop lachen !!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef DJKoster het volgende:
Die vervagen en verdwijnen dan.. nooit computerspelletjes gespeeld?
Is dit verkapt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef TeChNo2 het volgende:
verkapt "kijk mij eens ontzettend dom zijn"-topic
Je hebt gelijk, dit is niet meer "verkapt" te noemen...quote:
Ik eet vanavond helemaal geen bloemkoolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef Barbossa het volgende:
Alle lijken verrotten, worden opgegeten door beestjes die ook jouw bloemkoolveld voedt, dat komt in de bloemkool te zitten dus jij hebt vanavond een beetje lijk op je bord, in de vorm van bloemkool.
Bijna goed:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:13 schreef TeChNo2 het volgende:
ik voorspel dat het volgende topic van TS de vraag stelt waar de wolken blijven na een regenbui o.i.d.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Fliepke het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze wegrotten en dan ook nog in hun totaliteit.
Het is wonderbaarlijk, of niet?
En skeletten dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:10 schreef Barbossa het volgende:
Alle lijken verrotten, worden opgegeten door beestjes die ook jouw bloemkoolveld voedt, dat komt in de bloemkool te zitten dus jij hebt vanavond een beetje lijk op je bord, in de vorm van bloemkool.
Die vragen God om vergiffenis en een plaatsje in de hemelquote:
Niet te geloven... (had ik echt nog niet gezien) wat een ongelooflijke muts (presenteert hij soms ook nog belspelletjes ?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bijna goed:
Waar blijft al het water?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |