Ga toch naar een ander topic man. Dat bashen wordt echt oud.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goedkoop dat cdwow wel zeg
Maar ik hoop dat BOF bij BF2 blijft, echt geen moer aan dat 2142
Bedanktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
cdwow ¤ 36.99
http://www6.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=377563&subcat=pc
Man hoer op, ik geef gewoon een mening,je doet net of ik steeds dit spel bashquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ga toch naar een ander topic man. Dat bashen wordt echt oud.
Op tweakers gaan er al hele discussies over. Ik vind dit serieus de grootste T#@^$& van EA tot nu toe. Je betaald focking (even als voorbeeld ik koop hun bagger niet meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Samsonneke het volgende:
Mogelijk spyware in Battlefield 2142
Hmm, na dit gelezen te hebben, begin ik toch mijn twijfels te krijgen.
duurt wel een patch of 3quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Het spel zuigt en haalt de verfijndheid van BF2 gewoon niet...
5 maps maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef nlboy het volgende:
Jongens je krijgt gewoon 5 uber coole maps voor 50 euro! Dus slechts 10 euro per map...belachelijk weer van EA. Bij BF2 kreeg je zelfs meer maps. En bij BF1942 kreeg je er steeds meer gratis per patches. Verder is de balance weer top bij 16 player maps (*kuchkuch*).
Kortom:
1) 5 Maps.
2) Gratis spyware erbij.
3) Gebouwd in de engie van BF2.
5) Paar nieuwe voertuigen.
6) Balance is ver te zoeken (bij 16 player maps iniedergeval).
Voor slechts 50 euro! Naja ben ik blij dat ik 'm niet voor dat geld heb gekocht.
Hoe je het ook wendt of keert, bugs buiten beschouwing gelaten, is BF2 gewoon een prima MP spel. Het is beter afgewerkt dan BF2142 dat ooit zal zijn...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
duurt wel een patch of 3
en hoezo verfijndheid van bf2?![]()
Sinds kort speel ik bf2 weer af en toe en het is best leuk nu niet veel bugs meer(af en toe crased er nog een server maar goed). En no verhicle(wat standaard niet in bf2142 zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, bugs buiten beschouwing gelaten, is BF2 gewoon een prima MP spel. Het is beter afgewerkt dan BF2142 dat ooit zal zijn...
Sorry ik heb een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
5 maps maarZijn het dan ook wel echt goede maps
5x Clean Sweep is bv ruk maar als ze 5x Karkand hebben hoor je mij niet klagen
singleplayer was altijd al bagger, zal niet veel aan veranderd zijn. Als je eenmaal doorhebt hoe pathfinding van bots is own je ze zwaar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:17 schreef nlboy het volgende:
maar ik kan wel zeggen dat de balance tussen de teams bij Singleplayer bij die 5 Maps voor 16 players niet echt goed is (ene team heeft een Walker en het andere team niet).
Mwah ze zijn volgens mij wel iets beter dan BF2.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
singleplayer was altijd al bagger, zal niet veel aan veranderd zijn. Als je eenmaal doorhebt hoe pathfinding van bots is own je ze zwaar!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef nlboy het volgende:
Helaas alleen nog singleplayer, want EA heeft nog geen server aanstaan.![]()
Hij zegt hiet dat ie geen verbinding kan krijgen met de accountserver en of ik offline dan wil spelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:21 schreef FJD het volgende:
[..]
WatWel het spel uitgeven maar de accountserver uitzetten
Koop een nieuw graka, ik draai stabiel rond de 60 FPS...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Incolumis het volgende:
beter afgewerkt? als je al een stoepje oploopt gaat het al schokkerig, bf2 is alles behalve verfijnd
Had ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hij zegt hiet dat ie geen verbinding kan krijgen met de accountserver en of ik offline dan wil spelen.![]()
[afbeelding]
IK WIL SCHIETEN...!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |