Niet de vergeten dat 10 man werd geexecuteerd zodat de 11e er snel vandoor ging in het apparaatquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:18 schreef FJD het volgende:
Focus op voortuigen valt ook meer op omdat iedereen er nu ook in wil spelen, dat zag je bij BF2 ook. Toen stonden er gerust 10 man te wachten om in een APC te komenAls de nieuwigheid eraf is worden ze functioneel gebruikt en dus ook minder
4. Ok.quote:"C:Program FilesELECTRONIC ARTSBattlefield 2142 DemoBF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
Bedankt, nu is het beeld niet meer vervormdquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:22 schreef nlboy het volgende:
Voor de mensen die ook een LCD scherm hebben en op de hoogste resolutie willen spelen moeten het volgende doen:
1. Ga naar de snelkoppeling van BF2142 demo.
2. Rechtmuisknop>Eigenschappen.
3. Bij doel zet je het volgende:
[..]
4. Ok.
5. Als het goed is draait nu Battlefield 2142 demo in 1280x1024 resolutie.
Nog geen last van gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef IceHeat het volgende:
Wel vetjes, maar ik verlies steeds connectie met EA Master
Als ik het goed heb is deze nu gecombineerd met de Assault classquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de Medic weg is.
quote:
Graphics kosten nu eenmaal ruimte...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef FJD het volgende:
Ik heb m al gepreorderedWas een groot meevallertje, voor 20,- kon ik m niet laten liggen
Ach, van realisme moest de Battlefield reeks het toch al niet hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:36 schreef Geeranne het volgende:
Ik vind hem niet echt leuk, maar sowieso dat 'ruimtegebeuren' trekt me niet. Ik vind het allemaal te nep, te druk en ik vind het gewoon niks. Goed onderbouwd he.![]()
Battlefield Carbonquote:
Daar wist ik het ook nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Prutser, dat was in BF2 ook al zo
Alleen jammer dat ze juist je de optie van het customizen ontnemen... IPV alles unranked en vol open te laten krijg je nu een afgeknepen keutel als demo...
Dus jij koopt een bagger spel van ¤50.- omdat de mechs tof zijn.... EA bestaat dankzij jou soort mensenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, das wel jammer inderdaad. Maar ik ga hem wel kopen denk ik, die mechs zijn echt tof.
Ik koop liever een bagger spel wat mij veel lol geeft online, dan dat ik mijn geld uitgeef aan een project van 5 jaar waar geen zak aan is. Het gaat om de lol, niet om de uitgever. Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus jij koopt een bagger spel van ¤50.- omdat de mechs tof zijn.... EA bestaat dankzij jou soort mensen![]()
Waar?quote:
Dat jij een hekel hebt aan EA kan ik niet helpen. En ik kan hem wel ergens goedkoper krijgen dan die ¤50. Tevens heb ik al een hele tijd geen spel meer gekocht. Genoeg redenen om dat bij deze wel te doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus jij koopt een bagger spel van ¤50.- omdat de mechs tof zijn.... EA bestaat dankzij jou soort mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vriend van een vriend van een vriend heeft een vriend die een man kent die bij een bedrijf werkt en die kan aan spellen komen voor de inkoop prijs...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:27 schreef nlboy het volgende:
Ik kan 'm misschien aan BF2142 komen voor rond de 20 euro (legaal).
Ik ken iemand goed en die kan er goedkoop aan komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
een vriend van een vriend van een vriend heeft een vriend die een man kent die bij een bedrijf werkt en die kan aan spellen komen voor de inkoop prijs...
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef nlboy het volgende:
Maar moet ik dat van jou sirieus nemen?
Nou, onthul jouw geheime winkel!quote:
Was een speciale aanbieding voor de clan [BoF].quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nou, onthul jouw geheime winkel!
Wij willen daar ook shoppen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |