quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, gelukkig bezondigt de leider van de Christelijke Kerk (ene Paus) zich niet aan dit soort opleggen van regeltjes, he?
De hypocrisie in dit topic viert weer hoogtij...
Deze geestelijke leider, Khamenei bepaald wat er gebeurd in Iran, niet alleen op geestelijk gebied. Zo beslist hij wie er mag mee doen aan de nepverkiezingen. Hoe dacht je dat Ahmadinejad president is geworden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:58 schreef DaveHarris het volgende:
Een geestelijk leider die zegt wanneer wel en wanneer niet te rukken...
Zitten hier aanhangers van de paus dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, gelukkig bezondigt de leider van de Christelijke Kerk (ene Paus) zich niet aan dit soort opleggen van regeltjes, he?
De hypocrisie in dit topic viert weer hoogtij...
hehe .. reken maar dat de vatikaan de scheiding van kerk en staat nog steeds ten zeerste betreurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:26 schreef more het volgende:
[..]
[..]
Deze geestelijke leider, Khamenei bepaald wat er gebeurd in Iran, niet alleen op geestelijk gebied. Zo beslist hij wie er mag mee doen aan de nepverkiezingen. Hoe dacht je dat Ahmadinejad president is geworden?
Kortom de paus is een echte geestelijke leider, Khamenei is een vieze dictator.
Het is een oxymoron.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Is dat een pleonasme of een tautologie?
Heb je de paus aan je kleine laten trekken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef Gia het volgende:
Oh, shit nu heb ik toch per ongeluk aan m'n kleine hassan getrokken!![]()
![]()
Nee, maar die gaat niet direct uit z'n dak door hel en verdoemenis te laten uitroepen over de dader. Dat doen die agressieve moslimpjes dan weer wèl.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sterker nog. de paus keurt het hele masturberen af. ook niet gezellig.
ik zag dat niet terug in het stukje van die khamenei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:08 schreef progrock het volgende:
[..]
Nee, maar die gaat niet direct uit z'n dak door hel en verdoemenis te laten uitroepen over de dader. Dat doen die agressieve moslimpjes dan weer wèl.
Tuurlijk interesseert het ons weinig wat zo'n chagrijn met zo'n linke baard hiervan vindt. Maar intussen is 't wel een nieuwsitem geworden. Die gestoorden moeten we eigenlijk straal negeren, da's de enige manier om dat gebral te stoppen. Zolang we nog reageren op hun achterlijk en middeleeuws geschreeuw denken ze: "Hé, de ongelovige westerse christenhonden horen tóch wat ik zeg." En dat moeten we ze niet laten merken. Gewoon doodzwijgen die mafkezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:15 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Idd, Khamenei is een gevaarlijke gek. Daar heeft niemand in Europa verder een bodschap aan!
Nóg niet, nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag dat niet terug in het stukje van die khamenei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |