abonnement Unibet Coolblue
pi_42449813
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:47 schreef versabommie het volgende:
en wat denkt eggie strax als die wakker wor? heb wel een idee:

te veel woorden
te veel zinnen
te veel woorden
draaien in mijn kop
te veel woorden
te veel muren
te veel uren
tikken langzaam op

te veel mensen
te veel draaien
te veel mensen
draaien eromheen
te veel mensen
te veel zinnen
te veel woorden
voor een mens alleen


Ik denk dat ie gaat, ja. Hij was net even op de streams in de badkamer te zien, maar nu ?
Volgens mij zit ie in de DBK.... De censuurmachine is gaan draaien....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42449870
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik denk dat ie gaat, ja. Hij was net even op de streams in de badkamer te zien, maar nu ?
Volgens mij zit ie in de DBK.... De censuurmachine is gaan draaien....
Het zou me ook wel verbazen als hij gaat, het lijkt een beetje zijn droom te zijn om mee te doen aan BB. Hij weet alles en is erg met het spel bezig.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar alle reacties als hij daadwerkelijk vertrekt!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:15:16 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42449956
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef versabommie het volgende:
Overigens was dit de absolute doodsteek voor Semih, die is er maandag uit!
Hoezo eigenlijk? Hij was vannacht de enige die doorhad dat BB Egbert een zwaar walgelijke streek had geleverd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:15:31 #204
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42449964
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:17:53 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450026
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk? Hij was vannacht de enige die doorhad dat BB Egbert een zwaar walgelijke streek had geleverd.
Precies.
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/Semih_flipt.wmv
Chapeau voor Sem .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:18:31 #206
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42450050
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42450125
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef arneaux het volgende:
Wat een nacht zeg.
Volgens mij ging je nog te vroeg te bed. Later was er een behoorlijke ruzie tussen Monique en Etiënne. De reden hiervan is dat ze hem wegstuurde uit de princessenkamer. Hij wilde namelijk sorry zeggen. Op de vraag van haar wat hij belangrijker vond, Sabrina's slaap of zijn zegje, antwoordde hij dat laatste. Vervolgens escaleerde het.

Verder, eens kijken of Rik zijn woorden waarmaakt. Hij vindt het niet kunnen dat Semih zo tekeer gaat. Zijn woorden waren: 'En dat zal ik hem vandaag zeker onder zijn neus wrijven'.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:22:39 #208
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42450170
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij ging je nog te vroeg te bed. Later was er een behoorlijke ruzie tussen Monique en Etiënne. De reden hiervan is dat ze hem wegstuurde uit de princessenkamer. Hij wilde namelijk sorry zeggen. Op de vraag van haar wat hij belangrijker vond, Sabrina's slaap of zijn zegje, antwoordde hij dat laatste. Vervolgens escaleerde het.

Verder, eens kijken of Rik zijn woorden waarmaakt. Hij vindt het niet kunnen dat Semih zo tekeer gaat. Zijn woorden waren: 'En dat zal ik hem vandaag zeker onder zijn neus wrijven'.
Doe 'm ff hierheen cut/pasten.

Lekker bijdehandte opmerking, maarja
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:23:51 #209
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450198
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij ging je nog te vroeg te bed. Later was er een behoorlijke ruzie tussen Monique en Etiënne. De reden hiervan is dat ze hem wegstuurde uit de princessenkamer. Hij wilde namelijk sorry zeggen. Op de vraag van haar wat hij belangrijker vond, Sabrina's slaap of zijn zegje, antwoordde hij dat laatste. Vervolgens escaleerde het.

Verder, eens kijken of Rik zijn woorden waarmaakt. Hij vindt het niet kunnen dat Semih zo tekeer gaat. Zijn woorden waren: 'En dat zal ik hem vandaag zeker onder zijn neus wrijven'.
Tjah, Tijn maakt zich weken druk omdat iemand *hou je bek* tegen hem roept en niemand die iets zegt over Etienne die tot 5 x toe schreeuwt dat Sem maar naar *zijn eigen land * moet en dat hij Sem het liefst zou neersteken
pi_42450443
als ik dit zo lees moet BB E10 uitlatingen niet tolereren en per direct uit BB zetten!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:39:11 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450570
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:34 schreef KonnieKipke het volgende:
als ik dit zo lees moet BB E10 uitlatingen niet tolereren en per direct uit BB zetten!
neersteken? Yep.
pi_42450572
Weet iemand waar Egbert is ? Ik heb hem toch echt in de badkamer gezien.... Hij is iig niet in de woonkamer, want dan had Micheline wel met hem gesproken....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:40:06 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42450620
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:40 schreef Loedertje het volgende:
Op stream 1 denk ik
Daar ligt Micheline ....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42450630
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:34 schreef KonnieKipke het volgende:
als ik dit zo lees moet BB E10 uitlatingen niet tolereren en per direct uit BB zetten!
Ik ben voor....maar dat is vast geen verrassing.
Was erg laat gisteren...en zit nu echt achter m'n pc'tje met m'n kopje thee als een zombie, nog maar is bedenken wat ik gisteren allemaal gezien heb.
...maar wat heb ik genoten, hier kan BB 3 reguliere uitzendingen mee maken.
pi_42450657
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand waar Egbert is ? Ik heb hem toch echt in de badkamer gezien.... Hij is iig niet in de woonkamer, want dan had Micheline wel met hem gesproken....
In de DBK misschien?
Vanochtend vroeg heeft hij via de besteltelefoon een gesprek aangevraagd met BB omdat hij naar huis wilde.
pi_42450681
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:42 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ik ben voor....maar dat is vast geen verrassing.
Was erg laat gisteren...en zit nu echt achter m'n pc'tje met m'n kopje thee als een zombie, nog maar is bedenken wat ik gisteren allemaal gezien heb.
...maar wat heb ik genoten, hier kan BB 3 reguliere uitzendingen mee maken.
We hebben inmiddels een topic voor het napraten.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42450699
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

In de DBK misschien?
Vanochtend vroeg heeft hij via de besteltelefoon een gesprek aangevraagd met BB omdat hij naar huis wilde.
Precies, dat is mijn idee..... Volgens mij gaan we een vrijwillige exit meemaken....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42450906
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Precies.
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/Semih_flipt.wmv
Chapeau voor Sem .
Whoa!!
pi_42451217
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk? Hij was vannacht de enige die doorhad dat BB Egbert een zwaar walgelijke streek had geleverd.
Klopt...snap die opmerking van die doodsteek voor Semih dan ook totaal niet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42451218
Egbert moet gewoon naar huis.

Ik snap niet dat iemand die in het dagelijkse leven een voorbeeldfunctie heeft zich opgeeft voor Big Brother.
Je weet dat er 24 uur per dag camera's op je gericht zijn.
Ieder volgend feestje zal voorhem met de zelfde zure nasmaak aflopen.

Ook E10 zou er beter aan doen om een exit te vragen zijn gedrag is niet te toleren.

Gelukkig dat er nog mensen in het huis zitten die nog enigszins normaal blijven als ze gedronken hebben anders was het vanacht heel anders afgelopen.

  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:11:09 #222
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42451256
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:31 schreef schatje het volgende:
Stukje ruzie Monique en Etiënne: klik hier
Men!!! Wat heb ik allemaal gemist??
Ik snap er geen hout van, is er ergens een samenvatting wie er nou precies met wie ruzie heeft gehad, en waarom??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:12:12 #223
130755 Kinga
versier hier
pi_42451281
Kunnen al die filmpjes en geluids dingen in het daarvoor bestemde topic, wel zo makkelijk zoeken. Dank je
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:13:11 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42451307
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef riri het volgende:

[..]

Klopt...snap die opmerking van die doodsteek voor Semih dan ook totaal niet
als je te lui bent om 10-20 postings terug te lezen, ga ik ook de moeite niet doen om uitleg te geven
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:13:44 #225
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451316
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:08 schreef WSA het volgende:
Egbert moet gewoon naar huis.

Ik snap niet dat iemand die in het dagelijkse leven een voorbeeldfunctie heeft zich opgeeft voor Big Brother.
Je weet dat er 24 uur per dag camera's op je gericht zijn.



Er zitten ook 2 mamma's in die een *voorbeeldfunctie* hebben t.o.v. hun kids, die zich in bad als snol gedragen en zich aanbieden door hun benen uitelkaar te doen als de eerste de beste vent tussen hun benen zit te graaien, wat nou voorbeeldfunctie

Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de beroepskeuze van Egbert?
Niets..maar dit is juist wel hetgeen waar het om draaide, men bleef doorzeiken tegen Egbert dat hij een voorbeeldfunctie had en dat dit weleens consequenties zou kunnen hebben voor zijn werk.
Daardoor is Egbert zo emotioneel geworden, hij was zich van geen kwaad bew=ust en gelukkig waren er nog een handjevol mensen (waaronder Sem) die dat ook zo zagen .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:14:16 #226
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42451326
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Men!!! Wat heb ik allemaal gemist??
Ik snap er geen hout van, is er ergens een samenvatting wie er nou precies met wie ruzie heeft gehad, en waarom??
er is niet goed een samenvatting van te maken ...heb van 2 fora de sv's door moeten worstelen om er een beetje achter te komen en dan heb ik het slechts vanaf een uur of half 4 gemist ...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:16:33 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42451381
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

er is niet goed een samenvatting van te maken ...heb van 2 fora de sv's door moeten worstelen om er een beetje achter te komen en dan heb ik het slechts vanaf een uur of half 4 gemist ...
Potverdorie, dan moet ik ook maar even snel gaan bladeren
Naar ik begrijp van de Talpa site, is Eggie weer even lekker naar beneden gehaald, dat wordt wel vervelend, dat gehak op die man.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:18:43 #228
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42451430
Kunnen we in [Centraal Topic] Praat hier na over het 1001 nachten feest verder gaan over afgelopen nacht en de COS gebruiken voor de huidige stand van zaken.

Micheline die op de bank ligt en net heeft ontbeten en gbert die hoogstwaarschijnlijk al bijna een uur in de DBK zit...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:19:31 #229
130755 Kinga
versier hier
pi_42451451
Zit Eg in de DBK? Hmm....vrijwillige exit?
pi_42451490
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Precies, dat is mijn idee..... Volgens mij gaan we een vrijwillige exit meemaken....
Wat ik dus totaal niet zou begrijpen want Eggie heeft niets fout gedaan....hij is naar Sabrina zoals naar zijn eigen dochter.

Waar niets van gezegd wordt is dat Sabrina 27 jaar!!! is en moeder van een dochtertje!!!!
Waar is haar verantwoordelijkheid op het moment dat ze laveloos op welke plek dan ook in het huis op de grond gaat liggen en in slaap valt en op zo'n moment zich door iedereen kan laten afvoeren naar haar slaapkamer?
Weet zij met wat voor personen zij te doen heeft in dit huis?
Kan ze altijd maar denken en vertrouwen op dat anderen haar wel zullen helpen als ze in die staat van dronkenschap verkeert?
Dus daarom...waar is haar eigen verantwoordelijkheidsgevoel alleen al voor zichzelf?
Als ik zou weten dat iemand als E10 me voortdurend zat te betasten op zulke momenten zou ik ziek worden van mezelf als ik later die beelden terug zou zien
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42451531
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]


Er zitten ook 2 mamma's in die een *voorbeeldfunctie* hebben t.o.v. hun kids, die zich in bad als snol gedragen en zich aanbieden door hun benen uitelkaar te doen als de eerste de beste vent tussen hun benen zit te graaien, wat nou voorbeeldfunctie

Wat heeft dit in vredesnaam te maken met de beroepskeuze van Egbert?
Niets..maar dit is juist wel hetgeen waar het om draaide, men bleef doorzeiken tegen Egbert dat hij een voorbeeldfunctie had en dat dit weleens consequenties zou kunnen hebben voor zijn werk.
Daardoor is Egbert zo emotioneel geworden, hij was zich van geen kwaad bew=ust en gelukkig waren er nog een handjevol mensen (waaronder Sem) die dat ook zo zagen .
Als je in het dagelijks leven onstpoorde jongeren weer op het juiste spoor moet zetten lijkt me dit niet zo moeilijk.
Ongeacht of het nou wel of niet de schuld van Egbert is deelname aan zo'n programma heeft zeker consequentie's voor zijn werk.
pi_42451754


Gaap
pi_42451998
En Micheline doet wat een goed huisvrouwtje betaamt: het nestje opruimen en in orde maken..... net of er niets aan 't handje is.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:48:14 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42452144
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:42 schreef Ecila111 het volgende:
En Micheline doet wat een goed huisvrouwtje betaamt: het nestje opruimen en in orde maken..... net of er niets aan 't handje is.
Ouderwets
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42452286
Lijkt het nu net of Micheline haar relatie met Sem aan het overdenken is?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:54:42 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42452304
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef Ecila111 het volgende:
Lijkt het nu net of Micheline haar relatie met Sem aan het overdenken is?
dat zal dan eens hoog tijd worden
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:59:02 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452392
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:59:17 #238
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_42452398
Goedemiddag, ik haakte vannacht rond kwart voor twee af. Ik dacht dit word nooit een hoerenfeest. Maarja ik heb dus wat gemist.

Dus Egbert zit nu in de DBK en wil een vrijwillige exit, omdat BB hem nu wel heel erg te kakken heeft gezet. Ik vind dit dus een hele domme actie van BB, ik denk dat ze er wel spijt van hebben.

Kan iemand mij in een paar zinnen de nacht samenvatten na 02:00?

Want ik heb geen zin om 6 COS topics door te spitten.
pi_42452440
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

dat zal dan eens hoog tijd worden
Ze is er uit..... ze heb net de meeëters uit haar neus gekregen, nagelriempjes netjes, oogjes toe..... en straks alles anders!
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:04:37 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42452541
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:04:51 #241
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_42452550
Wat een gedoe door Egbert, ben rond half5 afgehaakt, daarna nog iets gebeurd?
pi_42452608

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42452665
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:59 schreef wolferl het volgende:
Goedemiddag, ik haakte vannacht rond kwart voor twee af. Ik dacht dit word nooit een hoerenfeest. Maarja ik heb dus wat gemist.

Dus Egbert zit nu in de DBK en wil een vrijwillige exit, omdat BB hem nu wel heel erg te kakken heeft gezet. Ik vind dit dus een hele domme actie van BB, ik denk dat ze er wel spijt van hebben.

Kan iemand mij in een paar zinnen de nacht samenvatten na 02:00?

Want ik heb geen zin om 6 COS topics door te spitten.
RTFS!

read the fucking streamverslagen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:32:23 #244
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42453234
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef versabommie het volgende:
Overigens was dit de absolute doodsteek voor Semih, die is er maandag uit!
Ik denk dat Semih juist veel sympathie gekweekt heeft bij veel mensen. Hij nam het op voor Egbet en maakte fel en furieus duidelijk aan BB wat veel mensen hier dachten.
pi_42453326
En nog steeds haar roes aan het uitslapen:


Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:40:18 #246
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42453432
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik denk dat Semih juist veel sympathie gekweekt heeft bij veel mensen. Hij nam het op voor Egbet en maakte fel en furieus duidelijk aan BB wat veel mensen hier dachten.
Helaas doet bijna niemand stemmen hier behalve ik en ik geloof avonne!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42453467
Dat Semih terecht bezig was hebben wij gezien of gelezen,
maar krijgen de kijkers dat ook te zien ?????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42453479
Maar goed, we zijn Egbert nog steeds kwijt, of heeft iemand hem nog gezien ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:43:32 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42453491
Laat die haan eens kraaien
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_42453509
Eg wil de dagboekkamer uit, maar is zijn sleuteltje kwijt.....
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')