Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De moederrol over moeten nemen toen haar moeder een hersenbloeding kreeg, dus gewend zich druk te maken.
En bang dat haar vader het erger gaat maken, denk ik.
Hear Hearquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.
De rest is weinig beter trouwens, want niemand lijkt zich druk te maken om de actie van BB en iedereen lijkt hun ' het was om Egbert tegen zichzelf te beschermen' smoes te geloven.
Marcia was gewoon geilquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.
De rest is weinig beter trouwens, want niemand lijkt zich druk te maken om de actie van BB en iedereen lijkt hun ' het was om Egbert tegen zichzelf te beschermen' smoes te geloven.
+1 scherpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook grappig dat iedereen er standaard van uitgaat dat er voor Sabrina gezorgd moet worden. Ze heeft notabene zelf een kind. Maar iedereen denkt, handelt en zorgt voor haar.![]()
Goodbye Strangerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Stranger het volgende:
Ik hou hem voor gezien voor vanavond
Veel plezier nog, ik kijk al uit naar het afscheidsavondje van Egbert
Is het alweer avond dan? Tijd gaat wel heel snel als je het naar je zin hebt (en er weer is wat in het huis gebeurt).quote:
Die knippen en plakken het zo dat hun favorieten er in blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd hoe BB dit in beeld gaat brengen volgende week..
Geen pr0n.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
omdat ze lam is en zich niet kan verweren tegen die grijp handjes van E10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook grappig dat iedereen er standaard van uitgaat dat er voor Sabrina gezorgd moet worden. Ze heeft notabene zelf een kind. Maar iedereen denkt, handelt en zorgt voor haar.![]()
Ik gok dat Marcel weer een prominente rol krijgt met wat suggestieve beelden er bij en het interviewtalent Bridget met een 'wat vind jij er nou van?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |