ja hij welquote:
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Day het volgende:
Was Rik erbij in de slaapkamer?
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
"in godesnaam hou gewoon je bek dicht en ga slapen"
Dit is heel erg, hij lult alles in zijn voordeel en glibbert dus overal tussendoor. Micheline moest eens weten wat hij weer aan racistische zooi heeft uitgekraamd.quote:
niet op het moment van de eerste tekst op de tv....maar ervoor en direct erna wel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Tijn toch ook niet meer op dat moment?
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelf
en zelfs dara zie ik geen kwaad in ,soms moet je gewoon 1 x heel hard gillen om tot diegen door te dringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."
Hou je persoonlijke vete tegen de GVR even uit dit hele slachtveld, wil je??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:52 schreef Stranger het volgende:
Ah, ik zie dat marlies alweer klaarzit om met alle winden mee te waaien.
Ze zal eerder balen dat die 40 idioten (zoals Viola dat zei) alles wel zien. Had ze er weer 40 bij gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Suikeroom het volgende:
BB baalt echt wel dat Tijn het niet heeft laten escaleren.. Hummie denkt daar gaan mn kijkcijfers![]()
door het *verhaal* van etienne wat ietsie pietsie verdraaid isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |