ja idd niet te gelovenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef arneaux het volgende:. Hoe kan t zo zijn dat als Egbert door BB uit het bed van Sabrina wordt gehaald Semih uiteindelijk de zondebok is. Nu wordtie mooi.
Fragment moet langer. Dat hij duidelijk zit te schelden tegen BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/semih.wma
ach in alles wat hij zegt komt de naam semih voor, gevolgd door een paar ophemelende woorden, als je verliefd bent, is daar geloof ik een ander topic voor om dat te uiten.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij zei het niet echt, maar hij krijste het.
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Bovendien vatte hij heel erg goed samen dat BB iedereen over de jank hielp, en speciaal Egbert, door die kutuitspraak op het scherm. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.
Ik irriteer me anders mateloos aan jou. Of je doet lekker mee en negeert hem, of je gaat lekker slapen. Goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach in alles wat hij zegt komt de naam semih voor, gevolgd door een paar ophemelende woorden, als je verliefd bent, is daar geloof ik een ander topic voor om dat te uiten.
Waarom, zodat iedereen lekker kan gaan slapen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:27 schreef FBtje het volgende:
big brother moet gewoon de situatie uitleggen!! dat gezeik
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.
Ik heb iets niet helemaal duidelijk. Ik kreeg de indruk dat Semih aan het schreeuwen was, Etienne kwam binnen en Semih schreeuwde tegen Etienne dat hij helemaal zijn bek moest houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fragment moet langer. Dat hij duidelijk zit te schelden tegen BB
zucht, nog een keer: ik heb het niet over of semih goed of fout zit, NEE: ik heb het over dat jij zo walgelijk slijmt over die semih. bah bah bah. gaan naar het "ik ben verliefd" topic ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.
Wij wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Marcia mag dit wat mij betreft best heel hoog gaan spelen, maar niemand lijkt te begrijpen waarom Egbert zich beroerd voelt. En ze denken dat Semih tegen Egbert was, maar hij was juist woest op BB. Ik begrijp er niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |