Bijna!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef Gooitzen het volgende:
die van alfred j kwak. Minnie?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Nesle het volgende:
Winnieeee!
ik dacht dat je nog wel even door zo gaan met raden..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Gooitzen het volgende:
dat was hem ja. Helaas.
*HAP*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gaat wel over jouw algemene kennis natuurlijk.
Heeft je zusje een account?
[..]
Je zusje is natuurlijk ook een huisgenoot.![]()
ik had er een tijdje naar zitten staren, en had geen idee. Toen ik bij MyAt het envelopje rood zag, en ik klikte, dacht ik: 'goh, het zou wel eens van Dr Jekyll & Mr Hyde kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dr Jekyll & Mr Hyde
Naam van hoofdpersoon zit in de titel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij is dat het niet
Ik weet wel waar het boek over gaat maar de naam en hoofdpersoon zou ik niet weten
Volgens mij is dat het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Gooitzen het volgende:
picture of dorian grey (gray)
Ik ook, daarom geneer ik me ook wat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het.
Heb het boek nog nooit gelezen ken het alleen uit the league of extraordinary gentlemen
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Gooitzen het volgende:
picture of dorian grey (gray)
Wilde was toch ook vriendjes met Couperus (en beiden latent homosueel?), of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.
Gooitzen +1
Vriendjes weet ik niet, maar wat ik wel op Google vind, is dat Wilde Couperus wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Gooitzen het volgende:
Wilde was toch ook vriendjes met Couperus (en beiden latent homosueel?), of herinner ik me dat verkeerd?
Couperus was inderdaad een echte Dandy, en ik meen dat hij in zijn tijd in heel veel talen is vertaald. Ik weet niet zeker of hij latent was, maar ik meende dat verhaal wel eens gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vriendjes weet ik niet, maar wat ik wel op Google vind, is dat Wilde Couperus wel kan waarderen.
Van Wilde weet ik dat ie homo was, van Couperus heb ik geen idee. Hij lijkt trouwens wel op Wilde! Ook al zo'n dandy.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.
Gooitzen +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |