Ik heb 'm ook nog ergens in mijn (zeer bescheiden) boekenkast staan, maar dat had ook te maken met het feit dat het genoemd werd in een nummer van U2quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dat?Het is een van mijn favoriete boeken en heb het destijds voor mijn lijst met veel plezier gelezen.
Ik bedoel dat het niet een al te makkelijk boek was, het leest niet als een spannende thriller.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
Meen je dat?Het is een van mijn favoriete boeken en heb het destijds voor mijn lijst met veel plezier gelezen.
Hehe, ach ja, vervolgvragen. Ik vind dit leuker dan de sportvragen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
Is dit tijdelijk de literatuurquiz geworden ofzo![]()
Ik ken het nummer, ken de clip, maar nooit echt naar de tekst geluisterdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef Berkery het volgende:
Als je weet waar 'Don't stand so close to me' over gaat, zou je het kunnen gokken.![]()
Toen werd ie weer te makkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Lolita?
quote:Loose talk in the classroom
To hurt they try and try
Strong words in the staffroom
The accusations fly
Its no use, he sees her
He starts to shake and cough
Just like the old man in
That book by Nabakov
quote:
Grace van Monaco?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
De film van Kubrick is ook erg goed.
Van welke actrice wordt gezegd dat zij werd onthoofd bij een auto-ongeluk?
Ja, zij! Maar het was niet waar hoor. Het was waarschijnlijk een pruik die uit de auto was geslingerd of zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
Jane Mansfield?
Ich spiel auch in der neuer teil!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Berkery het volgende:
Ik stel mijn vraag, die ik nog moet verzinnen, wel in een nieuw deel, zijn er liefhebbers die een nieuw deel willen openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |