dat had ik ook idd, en toen probeerde ik zo'n afstandentabel te zoekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:23 schreef AlohaXa het volgende:
pffff hoe snel kan je dat dan weten ik was net klaar met 1681,4 kilometer van haar verwijderd![]()
Het was heel simpel: Berlijn 840.72 invoeren in google, en Milan is de eerste hit. Ik probeerde het nog snel hier te posten, maar kon het forum niet bereiken. Ik was even erg bang dat mijn internet er uit lag net op het verkeerde moment, maar gelukkig heb ik de bestelmail inmiddels binnen. Nu eens kijken wat ik eigenlijk precies gewonnen hebquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:24 schreef Asmodean het volgende:
idd 840 kilometer afstand... Dat had ik vrij vlug, maar die stedentabel kon ik niet zo snel vinden...
Jij neppe hertogquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was heel simpel: Berlijn 840.72 invoeren in google, en Milan is de eerste hit. Ik probeerde het nog snel hier te posten, maar kon het forum niet bereiken. Ik was even erg bang dat mijn internet er uit lag net op het verkeerde moment, maar gelukkig heb ik de bestelmail inmiddels binnen. Nu eens kijken wat ik eigenlijk precies gewonnen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |