Ik ben gewoon dat gezeik een beetje zat van die Mo, mindfucking games!quote:
krijg je van al dat zaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wie rukt de stembanden eruit van Micheline
Viel me ook al op ja. Marlies is weer lekker bezig met haar gekwijl.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst tegen Mo zeggen: "we zijn zo hetzelfde, enzo" en vervolgens met Marcia roddelen over Mo en zeggen dat "we zo hetzelfde denken en zijn"
Bah!
Ah, hét sein dat ze toeterlam isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Marcia gebruikt het woord ' fokking' maar weer eens
Jammer dat Semih het niet zagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef breege het volgende:
hahaha dat hoofd van e10 in de t**ten van micheline![]()
Neuh, funderingen leg je niet met letters maar met spierballen en doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Fundering, denk ik. En gelegd is met een d
Semih was op de WC, dus het kon wel evenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef breege het volgende:
hahaha dat hoofd van e10 in de t**ten van micheline![]()
Ja ik was ook verbaast. Mars was ook al jaloers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
WTF! Marcia jaloers op Mo, omdat Marlies en MO zoenden??![]()
![]()
ik wil der wel even komen helpen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef Bartoli het volgende:
Sa is zo gaar als wat ze kan der eigen broek niet eens meer optrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |